שבע ברכות / סיפורי הצלחה / לינור וזוהר הכירו באתר שבע ברכות: "תאמינו לכל הקלישאות"

לינור וזוהר הכירו באתר שבע ברכות: "תאמינו לכל הקלישאות"

זוהר היה עמוס בעבודה, לינור היתה אחרי ניסיון של כמה פגישות כושלות, אבל באתר שבע ברכות הם מצאו זה את זו - והגיעו לחתונה

לינור וזוהר נשואים כבר כמה חודשים. הדרך שלהם לנישואים היתה פשוטה וברורה: אתר שבע ברכות, המקום המרכזי עבור הכרויות לדתיים. כשאני שואלת אותם איך הגיעו לאתר, הם לא מבינים מה השאלה. שניהם ראו את הפרסום לאתר שבע ברכות, הקליקו ונרשמו לאתר. כמה פשוט, ככה יעיל.

איך נפגשתם?

לינור: "למעשה, אני לא זוכרת מי פנה למי, אבל נוצר בינינו קשר דרך האתר. אני כבר נפגשתי לפני כן עם לא מעט בחורים דרך האתר, וכאן היה חיבור כלשהו שעניין אותי. התכתבנו קצת דרך האתר, ואז החלפנו מספרי טלפון. ופתאום היה שקט. הוא לא התקשר, לא שלח הודעות... חשבתי שהוא לא מעוניין".

זוהר: "בתקופה שהייתי רשום באתר, חיפשתי בחורה שתענה על כל הדרישות שלי, ולינור בהחלט ענתה עליהן. כשהחלפנו טלפונים, היתה לי תקופה עמוסה מאד בעבודה, ופשוט לא היה לי 'ראש' לפגישות, הייתי כל כולי בעבודה. לכן רק אחרי חודש בערך נזכרתי, ושלחתי לה הודעה עם התנצלות על העיכוב. מה שכן, היום שבו שלחתי לה את ההודעה היה ל"ג בעומר. נסעתי באותו יום למירון יחד עם חבר. במירון נגשה אלינו אישה, וספרה שהיא צריכה כסף כדי לחתן את הבת שלה. היה עלי סכום כסף, ונתתי לה אותו. אני מרגיש שזו הזכות שפתחה לי את השער להכיר באמת את לינור, למצוא את המיועדת לי".

ההודעה הראשונה הובילה לשיחת טלפון, ולעוד אחת, ואחר כך גם לפגישות.

לינור: "זוהר הוא זה שהחליט שהגיע הזמן להתחתן...".

זוהר: "נפגשנו בערך פעמיים בשבוע, במשך חודש וחצי, ופשוט ידעתי שזה זה. אז אחרי חודש וחצי, הצעתי לה נישואין, ואחרי זמן קצר התחתנו".

מה הייתם רוצים לומר לרווקים ולרווקות שעדיין ממתינים לזיווג?

לינור: "תאמינו לכל הקלישאות, גם אם נמאס לשמוע אותן. הן נכונות. הכל מאת ה', והזיווג שלכם יגיע בדיוק בזמן שבו הוא צריך להגיע".

זוהר: "הרבה תפילות, נטו. לדבר עם בורא עולם, ולזכור שכל דבר מגיע בעתו ובזמנו".