שבע ברכות / סיפורי הצלחה / הוא מישראל, היא ממונטריאול – וההיכרות דרך "שבע ברכות"

הוא מישראל, היא ממונטריאול – וההיכרות דרך "שבע ברכות"

הלל ואריאלה, חסידי חב"ד, לא דמיינו שהזיווג שלהם יימצא כל כך רחוק מעבר לים. אבל יום בלבד לאחר ההרשמה של אריאלה, היא נתקלה בפרופיל של הלל. וההמשך? בקרוב בארץ

הלל ואריאלה, חסידי חב"ד, חיפשו את זיווגם במקומות רבים לפני שהגיעו לאתר שבע ברכות. הלל – חסיד חב"ד מישראל, ואריאלה המתגוררת במונטריאול, לא חלמו כלל על זיווג חוצה גבולות שכזה. אך מרגע שהגיעו אל האתר, העניינים התגלגלו במהירות.

 

איך הגעתם לאתר שבע ברכות?

הלל: "למעשה, אני לא זוכר אם הגעתי בפועל לאתר בגלל פרסום בערוץ או אחרי חיפוש בגוגל, אבל היה לי רקע עליו. המשפחה שלי ואני התרשמנו מאד מהאתר, שפועל לשם שמים ולא גובה מחיר על השימוש בו. נרשמתי לאתר, דברתי עם כמה נשים וגם נפגשתי שתיים-שלש פגישות דרך האתר, עד שהכרתי את אריאלה".

אריאלה: "מישהי הגיעה אלינו למונטריאול, כדי לעשות ערב הפרשת חלה. שמעתי אותה באותו ערב, ובעקבות זאת התחלתי לשמוע הרצאות של רבנים, של הרבנית ימימה מזרחי ועוד. אותה אישה שערכה את הפרשת החלה סיפרה לי על אתר שבע ברכות – הכרויות לדתיים. מיד החלטתי להירשם לאתר, ויום אחד בלבד לאחר מכן – ראיתי את הפרופיל של הלל".

הלל מחייך. הסיפור הזה חדש אפילו לו, והוא מופתע לשמוע כמה מהר הגיעה אליהם הישועה.

 

אתה מישראל ואת ממונטריאול, איך נפגשתם?

הלל: "נפגשנו באמצע הדרך – בארצות הברית... שנינו חסידי חב"ד, וכידוע, ביו יורק נמצא הציון של הרבי מליובאוויטש. למרות זאת, אף פעם לא יצא לי להגיע לשם. כך יצא שדווקא בשביל שידוך נסעתי לשם בפעם הראשונה. היתה לנו קצת התלבטות לגבי הפגישה. אני בדיוק סיימתי לימודי הוראת מתימטיקה במכללה דתית בישראל. ההיכרות הראשונה שלנו, באתר, היתה במאי, כשהייתי לקראת סיום הלימודים, ולא ידענו איך אוכל להרשות לעצמי לטוס כדי לפגוש את אריאלה. בסופו של דבר, נפגשנו באוגוסט – באב".

אריאלה: "שנינו נסענו במיוחד לניו יורק כדי להיפגש, הוא מישראל ואני ממונטריאול. נפגשנו שם 4 פגישות, שאחת מהן היתה בט"ו באב. נסענו וטיילנו הרבה בניו יורק, ואחרי 4 פגישות – הוא הציע לי נישואין".

 

מה המסר שלכם, לאלו שעדיין מחכים?

הלל: "לאהבה אין גבולות, ואין גבול לכמה שאדם צריך להתאמץ ולחקור כדי להגיע לזיווג שלו. אצלנו – זה היה לנסוע מעבר לים, דבר שאף אחד מאיתנו לא דמיין לעצמו. בשביל אחרים – אלה יכולים להיות קשיים אחרים שצריך להתגבר עליהם. כל אחד צריך להתאמץ ולהתמודד עם אתגרים כדי למצוא זיווג, ובסופו של דבר, כשמגיע הזיווג הנכון, אפשר להתגבר על כל קושי".

אריאלה: "יכול להיות שיש אנשים שחושבים שאתר שבע ברכות הוא רק בשביל ישראלים, אבל זה לא נכון. אפשר להיכנס אליו מכל מקום בעולם, ולמצוא את הזיווג המתאים, בין אם מתכננים לשנות את מקום המגורים ובין אם לא".

הלל ואריאלה גרים היום במונטריאול, אך הם כבר מתכננים לעלות לארץ בסביבות מאי-יוני. "אנחנו מודים על מלאכת הקודש שאתם עושים", אומר הלל, "ומקווים שהקב"ה ירחיב את גבולנו, ושנוכל גם לעזור ולתמוך".