שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "אני גר ועובד בסביבה חילונית, ולא היה לי סיכוי להכיר את אשתי הדתית, מלבד מאשר דרך אתר שבע ברכות"

"אני גר ועובד בסביבה חילונית, ולא היה לי סיכוי להכיר את אשתי הדתית, מלבד מאשר דרך אתר שבע ברכות"

בן ושלי נרשמו לאתר שבע ברכות בראש חודש אלול בשנה שעברה, חודש לאחר מכן הם הכירו, ועד מהרה גם התארסו. "הייתה לנו השגחה פרטית מיוחדת לאורך כל הדרך", הם מספרים, "כעת אנו חשים שזו סגירת מעגל"

היה זה בראש חודש אלול לפני שנה בדיוק. בן פלח, רווק מתבגר, היה כבר אחרי היכרות עם לא מעט בנות. הוא היה מתוסכל מן המצב, ומצא את עצמו נושא את עיניו לאבא שבשמיים ומתחנן שיזכה אותו למצוא כבר את זיווגו, בהקדם ומתוך שמחה אמתית.

באותה עת הוא גם החליט לעשות השתדלות ולהירשם לאתר שבע ברכות. "הייתי בתהליכים די מתקדמים של חזרה בתשובה", הוא מספר, "וידעתי שאני מחפש בחורה ערכית שנמצאת גם כן בתהליך דומה של התקרבות. מכיוון שאני עובד בסביבה חילונית לגמרי, וגם כל החברים שלי חילוניים, ידעתי שאין לי שום סיכוי להגיע לבחורה כזו באופן טבעי, ולכן החלטתי לעשות השתדלות ולחפש דרך האתר".

מה שבן לא ידע באותה עת, הוא ששלי, בחורה צעירה, אף היא חוזרת בתשובה, נסעה עם חברותיה כדי להתפלל בקברי צדיקים לרגל ראש חודש אלול, ובאותו יום גם היא התחננה וביקשה מאדון הכל, שיזכה אותה להקים בית נאמן בישראל. אחת החברות המליצה לה באקראי על הרשמה לאתר, ושלי החליטה לעשות זאת.

"בדיוק בראש חודש אלול נרשמנו שנינו לאתר שבע ברכות", מספר בן בהתרגשות, "ההיכרות המעשית שלנו הייתה בתקופת החגים, יצאנו ביחד במשך בערך חודשיים והצעתי לשלי נישואין מעט לאחר מכן. בסך הכל, פחות משלושה חודשים אחרי שנרשמנו לאתר, כבר היינו מאורסים".

מבחינתם של השניים, הם טוענים שזה לא סיפור פשוט אלא נס ומופת. "ישבנו לאחרונה ושוחחנו על המקום שבו היינו לפני שנה, ועל המקום שבו זכינו להיות היום", מספר בן, "והגענו למסקנה שבאופן טבעי לא הייתה לנו שום דרך להיפגש. משמיים דאגו לשתול בליבנו את המחשבה להיכנס לאתר ואת הרצון להכיר דווקא זה את זו".

חתונתם, כפי שהוא מספר, נערכה באולם בחיפה והייתה שמחה במיוחד עם הרבה אושר באוויר. "הייתה לנו סייעתא דשמיא גדולה", הוא מוסיף, "כי סבתא של אשתי הייתה באותו זמן חולה מאוד, הרופאים לא נתנו לה סיכוי להשתתף בחתונה, אבל ביום החתונה, החליטו בכל זאת לאפשר לה להגיע. היא באה ואפילו בירכה אותנו. מיד כשהסתיימו ימי השבע ברכות הלכה הסבתא לעולמה. לאשתי זה לא היה קל, אבל שנינו שמחנו בכך שהספקתי להכיר אותה, ובכך שהיא הספיקה להיות אתנו, ולשמוח בשמחתנו".

את חודש אלול השנה ציינו בן ושלי בהתרגשות מיוחדת. "התחושה שלנו היא שמדובר בסגירת מעגל", אומר בן, "לא לחינם נאמר על חודש אלול ששערי שמיים נפתחים בו. אנחנו ראינו את זה במוחש".