שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "ברגע של ייאוש פניתי לאתר ’שבע ברכות’, ואז מצאתי את בעלי..."

"ברגע של ייאוש פניתי לאתר ’שבע ברכות’, ואז מצאתי את בעלי..."

אחרי שכנועים ולא מעט ספקות, פנתה שלומית דילר להירשם לאתר שבע ברכות. ההצלחה הגיעה מהר מן המצופה, והחתונה התקיימה בחודש השמח ביותר של השנה

"אז אולי תפתחי כרטיס ב'שבע ברכות'?" את השאלה הזו שמעה שלומית דילר מכמה חברות טובות שלה, אשר ידעו שהיא מחפשת את זיווגה, והמליצו לה בחום להירשם לאתר ההיכרויות המוביל. דווקא שלומית הכירה אותו, את אתר שבע ברכות. היא גם עקבה במשך זמן מה אחרי סיפורי ההצלחה שלו וידעה בדיוק על מה מדובר, אך למרות זאת, היא לא ממש התחברה אליו.

"ניסיתי פעם להירשם לאתר", היא מספרת, "אבל שמתי לב לכך שלוקח זמן רב עד שמצליחים לשלוח את ההודעות וגם יש לא מעט סינונים שמפעיל האתר. כמובן שהכל נעשה כדי להבטיח פיקוח מלא ובקרה, אבל זה היה נראה לי כבד מידי, אז חשבתי בליבי שאנסה דרכים אחרות כדי להגיע לשידוך שלי".

והיא ניסתה. שלומית מציינת כי במשך תקופה מסוימת הגיעו אליה לא מעט הצעות, היא גם יצאה לכמה דייטים עם בחורים, אך לא הצליחה להתחבר לאף אחד מהם. הימים נקפו להם והפחד והייאוש החלו לכרסם. "באחד הלילות", היא מספרת, "כשכבר הייתי מיואשת, החלטתי בכל זאת להיכנס ל'שבע ברכות' ולפתוח שם כרטיס. רשמתי את השם שלי, יחד עם פרטים מזהים אודותיי. כמו ששיערתי, באמת לקח זמן עד שקיבלתי את האישור מהאתר, אבל כעבור מספר ימים כבר קיבלתי הודעות מכמה בחורים. קראתי את הפרטים שהופיעו בכרטיסים שלהם ופתאום הבנתי למה מערכת הסינון הזו כל כך חשובה, כי בזכותה קיבלתי פניות אך ורק מבחורים שבאמת התאימו לי מבחינת התנאים שציינתי והיו ברמה הרוחנית שביקשתי".

השם שלכד מיד את עיניה היה גיל חמאני, אשר בכרטיסו הופיעו מספר דברים חשובים מאוד שאותם היא חיפשה. "התחלנו להתכתב דרך האתר", היא מספרת, "ומהר מאוד עברנו להתכתב דרך המייל. בהמשך גם יצאו יחד".

כאמור, גיל לא היה הבחור הראשון ששלומית פגשה, אבל זו הייתה הפעם הראשונה בה היא חשה שלבחור שיושב מולה יש משהו מיוחד. "הפגישות שלנו היו שונות מאלו שהיו לי עם בחורים אחרים עד אז. פתאום היינו נפגשים למשך זמן רב, ומדברים, ומדברים במשך שעות, בלי לשים לב לכך שחולף הזמן".

אצל גיל, שלומית הייתה דווקא הבחורה הראשונה שהוא פגש. "זו הייתה סייעתא דשמיא שפיניתי דווקא אליה", הוא מספר. "כי בעצם, היא לא רשמה הרבה דברים בכרטיס שלה, ולא הייתה לי סיבה לפנות אליה ולא לאחרות, אבל משמיים כיוונו אותי לבחור דווקא בה".

במשך מספר חודשים יצאו גיל ושלומית יחד, הם כבר הרגישו שהעניינים מתחממים, ובערב ראש חודש כסליו, כעבור שלושה חודשים בדיוק מאז שהם הכירו זה את זו לראשונה, הם יצאו לטיול בטבריה.

"התפללנו בקברי צדיקים", מספרת שלומית, "אצל הרמב"ם, הרמב"ן וגם אצל השל"ה הקדוש. ואני זוכרת שממש התחננתי להקב"ה, וביקשתי ממנו שהשידוך הזה ייגמר בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, בלי שום עוגמת נפש, ועם הרבה שמחה ואושר".

"לאחר מכן", ממשיך אותה גיל, "יצאנו לשיט בכינרת, זה היה בשעת השקיעה, השמיים היו מרהיבים ביופיים, והרגשתי שזהו בדיוק הרגע הנכון להצעת נישואין". ואכן, את הצעת הנישואין עשה גיל על סיפון האנייה, בשעת דמדומים, ברגע בו נכנס ראש חודש כסליו. השניים גם סיכמו ביניהם באותה הזדמנות שהחתונה תתקיים בעזרת השם בקרוב.

בחודש אדר, החודש השמח ביותר בשנה, התקיימה חתונתם של גיל ושלומית חמאני שהייתה שמחה באופן מיוחד. במהלך החתונה החליטו גיל ושלומית על צעד יוצא דופן, להעניק אות הוקרה להוריהם. "יש לנו הורים כל כך מדהימים", מסביר גיל, "וסיכמנו עם התקליטן שיפעיל שיר מיוחד למענם, ואז הודענו להורים על כך שאנו שולחים אותם לחופשה, מיד אחרי החתונה, כדי שינוחו קצת וגם כדי שיכירו את המחותנים..." הוא מספר בחיוך.

לסיום, מבקשת שלומית להעביר מסר לאחרים שנמצאים במצב שבו הם תרים אחר זיווגם. "אני מאוד ממליצה להירשם לאתר שבע ברכות, כי למעשה זו הדרך היחידה להגיע להרבה מאוד הצעות מכל רחבי הארץ. אומנם כפי שציינתי בתחילה – יש את הבעיה בכך שהסינון גדול והמערכת אינה מאשרת בקלות כל כרטיס, אבל בסופו של דבר, זוהי המעלה הגדולה ביותר, כי רק כך יכול להתנהל אתר מפוקח, ברמה דתית גבוהה ועם כל כך הרבה פניות".