שבע ברכות / סיפורי הצלחה / שבע ברכות: החצי השני שלהם אכן נמצא כאן...

שבע ברכות: החצי השני שלהם אכן נמצא כאן...

לפני שבועיים נישאו ליאור נמדר ולימור סחייק - הזוג הראשון שהקים בית נאמן בעקבות היכרות במאגר השידוכים של הידברות. קבלו את כל הפרטים על הזוג המאושר. בקרוב: דיווחים על חתונות נוספות...

ביום רביעי, ה-16 למרץ, חגגו לימור סחייק (22) וליאור נמדר (25) מרמת גן את יום נישואיהם באולמי "האופרה" שבפתח תקווה. השניים הכירו דרך מאגר ההיכרויות של הידברות, בו נרשמו זמן מועט לפני כן. "חבר הציע לי להירשם", מספר ליאור איך הכל התחיל. "נרשמתי בהליך קצר ופשוט. ערב אחד, לאחר שחזרתי מפגישה שלא צלחה, בדקתי את המייל וראיתי שיש פנייה של בחורה מהמאגר".

לימור וליאור חוזרים בתשובה. כל אחד מהם עשה את דרכו המיוחדת אל היהדות, עד שנפגשו דרכם בהידברות. "התחזקנו דרך משפחתה של אמי, אצלם הרבה בני דודים חזרו בתשובה", מספרת לימור. "השתתפנו מספר פעמים בסמינר ערכים, וכך המשפחה התחזקה". משסיימה לימור את חוק לימודיה הצטרפה לשורות מדרשת סל"ה - סמינר ללימודי יהדות השוכן בבני ברק. שם היא גיבשה במשך שלוש שנים את אהבתה לתורה ולמצוות, כמו גם נכונותה להקים בית על פי מורשת ישראל. 

אצל ליאור, לעומתה, הדרך היתה שונה. "לפני שש שנים בערך נפצעתי בתאונה, לאחר שנהגתי ברכב עם מספר חברים", משחזר ליאור. "בעקבות התאונה רותקתי למיטה למשך כמה חודשים טובים, ואז היה לי זמן לחשוב על הרבה דברים שנשכחים ביומיום". המחשבה הולידה מעשה, וכשחזר ליאור לעצמו, עזב את מגרש הכדורגל אליו היה מכור לטובת בית המדרש. היום הוא לומד חצי יום בכולל של הרב שמעון פרטוש ומתייעץ עימו בכל. "חשוב לי להדגיש", מציין ליאור, "שהשידוך עבר כבר מההתחלה דרך הרב שלי, הרב פרטוש, ובמקביל גם דרך הרב של לימור, הרב שיין, הכל תוך התייעצות מלאה איתם".

ההיכרות ארכה כחודש וחצי - שבע פגישות אם לדייק,  ונחתמה בווארט, חופה ושבע ברכות. כיום מתגוררים בני הזוג באלעד. ליאור עובד בעסק משפחתי ולומד בצהריים, ולימור עובדת במכון קוסמטיקה.

ליאור, איך הצעת נישואין ללימוד?

"זו היתה ממש הפקה. שריינתי את המשפחה שלי לטובת העניין. קבעתי עם לימור בפארק ברמת גן, ושם פרסנו לה שטיח אדום כולל נרות ופרחים. בתחילה מתחתי אותה קצת וטענתי שכנראה שלא מתאים שנמשיך, אבל אז הוצאתי את הטבעת והצעתי לה נישואין".

מה דעתכם על שירות השידוכים של הידברות?

"הרעיון מצוין, והאמת היא שכבר הפנינו כמה אנשים לשם שמחפשים שידוך הגון. הלוואי שגם הם יצליחו".

מאגר ההיכרויות של הידברות נולד מיוזמה ברוכה של מספר עובדי הידברות, אשר החליטו להקים שירות חינמי לרווחת גולשי אתר הידברות ובכלל, כמובן בהדרכתו ובברכתו של ראש הארגון, הרב זמיר כהן. השירות פועל בצורה מכובדת ונאותה, על פי כללי הצניעות הנדרשים, ומשדך בין פנויים ופנויות אשר הצהירו כי הם שומרים נגיעה באופן מלא. במאגר, שהוקם לפני קרוב לשנה, רשומים כבר למעלה מ- 850 פנויים ופנויות. הפניות נעשות דרך צוות הידברות, ופרטי ההתקשרות של המשודכים אינם מועברים לשום צד עד לקבלת אור ירוק משני הצדדים.

כיום עובדים בארגון הידברות על אתר היכרויות חדש ומתקדם, אשר יציע את אותה דרך היכרויות צנועה, רצינית ומפוקחת, רק באופן מתקדם ונוח יותר.

בחודשיים הקרובים ייערכו שתי חתונות נוספות של זוגות אשר הכירו דרך שירות ההיכרויות של הידברות. בנוסף לכך ידוע לצוות ההיכרויות על מספר קשרים רציניים לקראת חתונה.