שבע ברכות / סיפורי הצלחה / ללא אינטרנט וסמארטפון: הזיווג הגיע דווקא דרך ’שבע ברכות’

ללא אינטרנט וסמארטפון: הזיווג הגיע דווקא דרך ’שבע ברכות’

למרות ששלמה לא מחזיק מחשב או אייפון בבית בכלל, הוא זכה להכיר את אורית דרך אתר 'שבע ברכות'. לפניכם מכתב התודה ששלחה אורית אל האתר, מיד אחרי החתונה המשמחת

לכבוד אתר 'שבע ברכות' הנפלא מבית 'הידברות',
באנו להודות לכם על שדרככם זכינו להכיר את זיווגינו.

כיצד קרה הנס? בעלי התאלמן מאשתו הראשונה, ובמשך מספר חודשים חיפש את זיווגו דרך שדכנים שונים. הוא לא מחזיק בבית מחשב או אייפון, ולא חשב כלל על האפשרות של מציאת הזיווג דרך אתרי הכרויות לדתיים.

באחד הימים, שמע מחבר שאחותו הרווקה התארסה שלושה שבועות לאחר שפתחה כרטיס באתר 'שבע ברכות'. החבר שכנע את בעלי לעשות זאת גם.

בעצתו, פתח בעלי כרטיס באתר. לאחר מספר דייטים שלא הניבו פרות, בעלי שלח לי הודעה בבקשה להכיר, וצירף מספר טלפון.

אני, מצדי, היססתי מאוד. אך החלטתי לתת לכך סיכוי, ויצרתי קשר טלפוני. במהלך שיחת הטלפון היתה כימיה טובה, והסכמתי להיפגש, למרות שכאמור, חששתי מעט.

הפגישה היתה נהדרת. ראיתי מולי דמות שונה לחלוטין ממה שהשתקף בתמונה. היתה נשיאת חן הדדית. בדרכנו חזרה לרכבת, הודה בפני שהיתה לו תחושה חזקה שבפגישה זו יפגוש את "אשתו".

בפגישה השניה(!) הוא הציע נישואין באופן רשמי... הסכמתי, כי ראיתי בו את התגשמות שאיפותיי. הוא אדם בעל שיעור קומה, בעל מידות טובות ויראת שמיים, בדיוק כפי שרציתי וקויתי שאזכה.

חודשיים לאחר מכן נישאנו בחתונה משפחתית ביקב במושב תירוש.

אנו אסירי תודה לאתר 'שבע ברכות' הנפלא ומלאי הכרת הטוב על כך שקישרתם בינינו.

שנינו מתפלאים כיצד סיבב השם, שדווקא דרך המחשב הכרנו אחד את השני, למרות שבעלי לא מחזיק, כאמור, מחשב או אייפון בבית בכלל...

בהערכה רבה מאוד, ובתודה גדולה.
שלמה ואורית כפיר.