שבע ברכות / סיפורי הצלחה / אחרי עשר שנות שידוכים: חתונה נוספת ב’שבע ברכות’

אחרי עשר שנות שידוכים: חתונה נוספת ב’שבע ברכות’

זיוה וערן פתחו כרטיס בשבע ברכות, אחרי אכזבות רבות. ונחשו מה? לא די בכך שהצטרפו לאתר באותו זמן ונפגשו רק זה עם זו - לפני כחמישה שבועות, זכו לבוא בברית הנישואין. "זה מרגיש כאילו היינו צריכים לעבור את כל התלאות בנפרד, רק כדי להיפגש בסוף בשבע ברכות"

כשמחכים לזיווג כל כך הרבה שנים, ברגע שהוא מגיע – קשה מאוד להאמין שפרק הרווקות עומד להישאר מאחור. זה מה שקרה גם לזיוה אינגדאו בת ה-35 מקריית ספר, שמגיעה מבית דתי, ולשידוכים החלה לצאת כבר בגיל 25. עשור שלם חיכתה לו, לבחיר ליבה, ובדרך נפגשה עם עשרות בחורים - מכל הסוגים והמינים. היו גם לא מעט רגעי שבירה בדרך, אבל זיוה לא עזבה לרגע את האמונה שלה בבורא עולם, ולא הפסיקה לשנן לעצמה שהזיווג שלה ישנו, ושיום אחד זה יקרה גם להם – השמחה הזו, שכל החתנים והכלות מדברים עליה.

את ערן שרעבי (39) מראש העין, הכירה זיוה באתר 'שבע ברכות' – והוא היחידי שנפגשה איתו משם אך הממד היותר מפתיע בכל הסיפור הזה הוא שגם עבור ערן, מדובר באותה התנסות בדיוק. "זה מרגיש כאילו היינו צריכים לעבור את כל התלאות בנפרד, רק כדי להיפגש ב'שבע ברכות' ולקבוע אולם", מחייכת זיוה.

את כרטיסה בשבע ברכות פתחה זיוה לפני כשנה וחצי, בהמלצתה של חברה טובה שאף היא רשומה באתר והעידה עליו באוזניה, כ'אתר נקי וכייפי'. גם ערן, שמגיע ממשפחה דתית והתחזק בכוחות עצמו – פתח את כרטיסו ב'שבע ברכות' לאחר ששבע הכרויות לא מתאימות, מאתרים אחרים. "אהבתי מאוד את העובדה שב'שבע ברכות' מדובר בקונספט בלתי פרוץ – להבדיל ממה שחוויתי באתרי הכרויות אחרים, בהם כל אחד יכול להגיד מה שיש לו, בלי בקרה ופיקוח".

מאחר והיא מגדירה עצמה כבחורה ביישנית, בחרה זיוה שלא לפרסם את תמונתה באתר ובאופן כללי – גם לא נכנסה אליו לעתים קרובות. כשכבר נכנסה, רק הציצה בהודעות שקיבלה אך לא טרחה לשלוח הודעות בעצמה. מאת ה' הייתה זאת שהזיווג שלה, ערן שרעבי, הוא הבחור היחידי שהשאיר בה טעם 'להתייחס' אליו, והבחור היחידי שעמו נפגשה – וכן הוא עמה. "נפגשנו בבית קפה במודיעין, וכבר מההתחלה אהבתי את הפשטות שלו. הייתה פגישה נחמדה וכעבור כמה ימים, קבענו להיפגש שוב".