שבע ברכות / סיפורי הצלחה / שבע ברכות: בזכות השדכן העיקש, עוד בית קם בישראל

שבע ברכות: בזכות השדכן העיקש, עוד בית קם בישראל

אתר ההיכרויות של הידברות, לא מפסיק לשמח: בשעה טובה ומוצלחת, זוג נוסף זכה להתארס השבוע. הפעם, היה זה השדכן ברוך, שדאג לשגר אלינו את מכתב התודה. "בשביל שלהבטחה שלי תהיה כיסוי, השתדלתי ופתחתי לבחור, כרטיס באתר הידברות. הוא נפגש עם שלוש בחורות, ועם הרביעית והאחרונה - התארס השבוע", כתב השדכן

למערכת הידברות שלום רב,

שמי ברוך, ובנוסף לעיסוקי כמתווך נדל"ן אני עוסק בשדכנות. יש לי חבר רווק בן 44, שמאוד רציתי בשבילו שיתחתן. ולמען המטרה הנכספת, לא בחלתי בשום אמצעי ועשיתי את כל ההשתדלות שבעולם כדי לכבוש את היעד שהצבתי לעצמי: זה התחיל כששילמתי 120 ש"ח ל'ועד הרבנים לענייני צדקה', וביקשתי שיתפללו עבורו במשך 40 יום בקברו של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה - שהשתטחות על קברו ידועה כמסוגלת למציאת הזיווג. 

סגולה נוספת למציאת הזיווג היא להניח את השם הזקוק לישועה בתוך כלי מכלי הפסח כשמעלים את הכלים לארונות, במוצאי החג - וזה אכן מה שעשיתי עם שמו של אותו בחור, במוצאי שביעי של פסח תשע"ה.

בהילולה של ר' יונתן בן עוזיאל, שחלה בסיון תשע"ד - הצעתי לחברי שניסע יחדיו לעמוקה, באומרי: 'אני מבטיח לך שבשנה לאחר מכן, כבר תיסע עם אשתך להודות...', ובשביל שלהבטחה שלי תהיה כיסוי - עשיתי השתדלות קטנה ופתחתי לו כרטיס באתר ההכרויות לדתיים 'שבע ברכות', מבית הידברות. 

 

הפגשתי אותו עם שלוש בחורות מהאתר, אך עם בחורה אחת - היה לו קושי מיוחד להיפגש. 'זה לא מתאים', הוא אמר לי. 'אני גר במרכז והיא בכלל מבאר שבע. אני לא מעוניין לנסוע לכזה מרחק'. אבל לא הנחתי לו לוותר עליה. 'מה אכפת לך? אני אסע איתך לבאר שבע', אמרתי לו. לבסוף הוא השתכנע, ונסענו. 

 

היה זה יום הילולת הצדיק ר' חיים חורי זצ"ל, מרבני תוניס - שטמון בבאר שבע. בדרך חזרה עברנו בציון הצדיק ואמרתי לחברי: 'תזכור את התאריך הזה, אייר תשע"ו, כדי שבשנה הבאה תיסע לקברו להודות'. וכך היה. הבחורה הרביעית אותה הכיר דרך אתר 'שבע ברכות' - היא הבחורה עמה התארס השבוע, במזל טוב. החתונה תיערך אי"ה בעוד חודש, לקראת חנוכה. 

ולכם, הרווקים והרווקות שעדיין מחכים לישועה שלכם - חשוב לי לומר לא להתייאש. להמשיך להתפלל, להמשיך לקוות, להמשיך להיפגש והעיקר - לא לעזוב את הרצון להינשא. כל שידוך ושידוך שאתם יוצאים אליו, מקרב אתכם אל האמיתי שלכם, משורש נשמתכם. ודאו שאתם עושים כל שביכולתכם, כדי לשמור על הרצון הטהור הזה - כן, גם אם זה אומר לחפש בנרות את השדכן או הקרוב, שלא יוותר עליכם. שיתעקש להתקשר לכל מי שצריך, כדי שאתם תזכו לבנות בית נאמן בישראל. 

 

שנתבשר בבשורות טובות, ותודה לאתר 'שבע ברכות' על פעלכם הנפלא".