שבע ברכות / סיפורי הצלחה / זוג נוסף שזכה להתחתן דרך שבע ברכות: "הקב"ה לא שוכח אף אחד"

זוג נוסף שזכה להתחתן דרך שבע ברכות: "הקב"ה לא שוכח אף אחד"

מכתב תודה מרגש של זוג נוסף - הגיע השבוע למערכת 'שבע ברכות'. מזל טוב לשלמה ושולמית שפתחו כרטיס באותו יום, נפגשו, נישאו ומצפים כעת לילד

למערכת שבע ברכות, שלום רב.

שמי שלמה ורציתי לספר לכם איך, בצירוף סיעתא דשמייא רבה, זכיתי לקבל את הזיווג האמיתי שלי שולמית, דרך אתרכם. כבעל תשובה מזה מספר שנים, שהתחזק ביתר שאת מבחינה דתית, כבר מתחילת תהליך השידוכים היה ברור לי שלא מתאים להכיר דרך אתרי הכרויות. ידעתי בדיוק מה אני רוצה ולא הסכמתי להתפשר על הרמה הרוחנית של המיועדת. מכיוון שפקדתי ישיבה אקסטרנית, היה לי מאוד קשה להכיר בנות מדרשה ולכן האלטרנטיבה היחידה שהכי נראתה לי היא להירשם לאתר שבע ברכות מבית הידברות, שאת פעילותו הכרתי והערכתי כאתר הכרויות לדתיים.

למרות שידעתי שהפעילות של האתר היא חינמית לחלוטין, ניקר בי הספק שמא אתר שבע ברכות הוא ככל שאר אתרי ההיכרויות - שגובים המון כסף, אך מתירים לאנשים שאינם שומרי נגיעה להירשם אליהם, מבלי לערוך סלקציה. להפתעתי ולשמחתי, כבר מתחילת הרישום התבדיתי, והבנתי שמדובר באתר עם רמת סלקציה גבוהה, עם צניעות ניכרת ועם קדושה ודגש על הדברים החשובים לשומרי תורה ומצוות.

כמובן שלצד ההרשמה, לא הפסקתי להתפלל על הזיווג שלי ולהתחנן בפני הקב"ה למצוא אותו. כעבור מספר חודשים מרגע ההרשמה, הכרתי את אשתי שולמית ותוך מספר פגישות, זכינו לבוא בברית הנישואין. לאורך כל הפגישות, שנינו הרגשנו מעולה זה עם זו, והייתה סיעתא דשמייא גדולה מאוד כבר מההתחלה. עוד לפני שהספקנו להבין מה קורה, כבר מצאנו עצמנו מתחת לחופה, כך שכעת אני מבין יותר למה התכוונו חז"ל כשאמרו 'ישועת השם כהרף עין'.

אבל אם לרגע נדמה לכם שהקשיים והבלבולים פסחו עלינו, הרי שטעות בידיכם. לפעמים, גם אחרי שמוצאים את הזיווג, אפשר לטעות ולתת לו ללכת, אם לא מקדישים זמן מחשבה והתייעצות עם דעת תורה. אנחנו ידענו את זה, וברוך ה' - זכינו לקבל הדרכה נכונה שהובילה אותנו היישר לבניית הבית, ולא חלילה בחזרה לשוק השידוכים.

אחרי שש פגישות לערך, הלכתי להוריה ו'ביקשתי' את ידה. הם הסכימו, ותוך חודשיים התחתנו באולם מכובד, ובמעמד מרגש וקדוש, שלאחריו העידו רבים מהאורחים, שהייתה זו חתונה מעבר לציפיות'. אמנם חיכינו זמן רב והיו לא מעט ניסיונות בדרך, הן בממון וכדומה, אבל ידו של ה' לא קצרה מלהושיע, והוא הושיע אותנו ישועה שלימה ואמיתית, לשמחתנו ולשמחת משפחותינו. 

אחרי החתונה, כשדיברנו בינינו על השתלשלות האירועים, פתאום גילינו שנרשמנו לאתר 'שבע ברכות' באותו יום. היום אנחנו נשואים כבר חצי שנה, וב"ה מצפים לילד. אני מודה לאתר 'שבע ברכות' על התמיכה לאורך כל הדרך, על חווית הגלישה המעולה שחווינו ומעל לכל - על כך ששירותי האתר הם חינמיים לחלוטין, ולו רק בשביל לאפשר לכמה שיותר רווקים ורווקות, להקים את בתיהם בשמחה ובאהבה. אני חושב שהחסד הזה הוא מה שגורם לאתר להיות כל כך מוצלח, וזה מה שגורם לכל הגורמים המעורבים בו - לקבל סיעתא דשמייא כל כך גדולה (שרק תלך ותתגבר ב"ה).

לסיום, המסר שברצוני להעביר לרווקים ורווקות שקוראים את זה הוא שלמרות שאולי שמעתם את זה פעמים אינספור לפני כן - בבקשה, תכניסו את זה לראש שלכם ותבינו שאצל הקב"ה אין דבר כזה 'הגבלות'. אל תצמצמו את רשימת ההגדרות שלכם בחיפוש, גם אם מדובר בדברים שהם ממש 'בנפשכם'. אני למשל גר בחיפה ושולמית מירושלים. אם הייתי פוסל על הסף, קרוב לוודאי שהייתי מפספס אותה. אמנם בהתחלה הנסיעות קצת התישו, אבל אם רוצים זה אפשרי. תתגברו על הרצון והשאיפה לנוחות, תצאו מתוך איזור הנוחות שלכם ולפני הכל תאמינו ותדעו ש'אין עוד מלבדו', והוא היחיד שבוחר בעבורכם, הקב"ה לא שוכח אף אחד. בהצלחה רבה לכולם".

בתודה,

שלמה