שבע ברכות / סיפורי הצלחה / ליטל נאורי: "שבע ברכות הוא האתר הכי נקי והכי מסונן שאני מכירה"

ליטל נאורי: "שבע ברכות הוא האתר הכי נקי והכי מסונן שאני מכירה"

שנים הייתה ליטל נאורי רשומה באתר 'שבע ברכות', עד שהחליטה לשנות פאזה ולנסות להכיר בדרך קצת שונה – שמאוחר יותר הוכחה כנכונה. סיפור הצלחה נוסף מבית 'שבע ברכות'

במשך שנים נפגשה ליטל נאורי עם בחורים שונים בפגישות שידוכים, במטרה למצוא את זיווגה. אחרי שנרשמה לכל אתרי ההיכרויות שהכירה, פתחה כרטיס אצל שדכניות ועשתה כל השתדלות אפשרית בנושא – החליטה למחוק את כולם, ולהישאר רק בשבע ברכות: החלטה שהתבררה עם הזמן, כנכונה.

נאורי (27), מנהלת חשבונות מנתניה - גדלה בבית מסורתי, שהתחזק בשנים האחרונות ביתר שאת, כל אחד מבני המשפחה בדרכו הוא. מגמת ההתחזקות האישית שלה התחילה בזמן ששירתה בשירות לאומי, ונהגה להגיע בקביעות לשיעורי תורה, ביחד עם חברותיה. "מאז פתיחת ערוץ הידברות, אני מחוברת לתכנים שלו, ומזה שנים גם מקבלת את המגזין החודשי של הידברות. כשראיתי את המודעה על פתיחת אתר היכרויות מבית הידברות, מיד 'קפצתי' על המציאה. ידעתי שאם הרב זמיר כהן נתן לזה אישור, הרי שמדובר באתר כשר ומסונן, שאין סיכוי שיקרו בו 'טעויות'".

נאורי פתחה את כרטיסה ב'שבע ברכות' ונפגשה עם מספר בחורים, אך כעבור זמן מה – התייאשה. החיפושים אחר בחור כלבבה עלו בתוהו, והיא החליטה לוותר. "הקפאתי את הכרטיס לכמה חודשים, שבהם עשיתי הפסקה משידוכים. הרגשתי שזה מה שיעשה לי טוב, אבל עם הזמן – כשראיתי ש'כלום לא קורה', החלטתי לחזור לשבע ברכות ולמחוק את כל שאר האתרים שהייתי רשומה אליהם. אתר שבע ברכות הוא האתר הכי מסונן והכי נקי שאני מכירה, והיה לי מאוד חשוב להכיר בדרך כשרה".

יום אחד, ישבה נאורי מול המחשב וחשבה: 'אולי הגיע הזמן לתת צ'אנס לאלה שאין להם תמונה באתר?'. חשבה ועשתה.

זה לא הפחיד אותך?

"האמת היא שכן, אבל אמרתי לעצמי שמקסימום אבקש תמונה, אחרי שאבדוק אם הפרטים האישיים תואמים למה שאני מחפשת". והנה – הפלא ופלא, כרטיס אחד מכל הכרטיסים שבחנה, שבה ביותר את ליבה. היה זה הכרטיס של יניב קקון בן ה-28, סטודנט שנה א' לפסיכולוגיה מהוד השרון ובעל תשובה מזה שנים אחדות. נאורי פנתה אליו, וביקשה לצפות בתמונתו. "כבר מהבעות פניו, היה ברור לי שמדובר בבחור עם מידות טובות, בדיוק מה שחיפשתי".

 

דומה ובכל זאת מתאים. אל תפסלו!

הם התכתבו ימים אחדים ודיברו על פגישה. אלא שאז, יניב 'נעלם'. "לא הבנתי מה קרה, הייתי בטוחה שהוא כבר לא מעוניין", אומרת ליטל, "כשהוא שלח הודעה אחרי כמה ימים, הסתבר שההנחה שלי הייתה מוטעית. הוא דווקא לא התקרר, אלא פשוט היה עסוק מעט, בלימודיו". כעבור כמה ימים, נפגשו.

הפגישה זרמה על מי מנוחות, שניהם הרגישו בנוח זה עם זו, והחליטו לקבוע פגישה נוספת בשבוע שלאחר מכן. "מצד אחד הכל היה טוב – השיחה הייתה מעניינת, הרגשתי שיניב מתעניין בי ורוצה להעמיק את הקשר, ומצד שני – התלבטתי".

על מה הייתה ההתלבטות?

(מחייכת בביישנות) "על כך שהוא יותר מדי דומה לי באופי שלו".

ומה הבעיה בזה?

"אני תמיד רציתי מישהו שהוא ההיפך ממני. מכיוון שאני עדינה ומופנמת, רציתי מישהו סמכותי ועוצמתי. רק בדיעבד, התברר שאין סיכוי שהייתי מסתדרת עם אדם כזה, ואני שמחה שה' לא סמך עליי בעניין הזה, וסידר הכל לפי ראות עיניו".

אלא שזה לא הלך כל כך בקלות. הקושי ה'קטן' הזה שאיתו התמודדה ליטל בינה ובין עצמה, הוביל אותה לסגת מהשידוך. "התייעצתי עם הרבנית שלי והוחלט בינינו שאני מפסיקה את השידוך ונפגשת עם אנשים אחרים, כדי לראות איך אני מרגישה ולבחון את הדברים ב'שלט רחוק'. "עשינו הפסקה די גדולה, כשבמהלכה – השוויתי את הבחורים שנפגשתי איתם ליניב. אחרי ההשוואות האלו, היה לי ברור שהוא הזיווג שלי, וניסיתי להחזיר את השידוך, אבל יניב ביקש לחשוב על זה".

לאחר שבוע, השיב יניב תשובה חיובית והשידוך הוחזר. הם נפגשו שוב, ומשם – הכל זרם. ב-22.2.15 חגגו את אירוסיהם, ואילו ב-17.3.15 למניינם, נערכה החתונה. "אני יודעת שיש הרבה רווקים שקשה להם ושנמצאים הרבה זמן במעגל הקסמים הזה של השידוכים, אבל חשוב שידעו שהתפילות נענות וכל אחד זוכה בסוף לזיווג שלו. מה שחשוב זה לא לשלול, ולא להתייאש. להמשיך לנסות, להמשיך להיפגש ובעיקר – להתפלל ולבקש מה' שנרגיש במה ששייך לנו".