שבע ברכות / סיפורי הצלחה / זוג חדש שנישא דרך שבע ברכות: "זכינו לשליחים טובים מטעם הידברות"

זוג חדש שנישא דרך שבע ברכות: "זכינו לשליחים טובים מטעם הידברות"

מכתב מרגש נוסף הגיע אלינו השבוע מיאיר ודורין פרנקפורט, שזכו להכיר אחד את השניה באתר ההיכרויות 'שבע ברכות', מבית הידברות. "פתחנו כרטיס, ובאורח פלאי - משהו באמת קרה שם". קראו את המכתב המרגש, ואל תשכחו לאחל המון הצלחה לזוג המקסים

לכבוד כבוד הרה"ג זמיר כהן שליט"א וצוות אתר הידברות, השלום והברכה. 

ברצוננו לפרוט מעל במה זו, מעט מרחשי ליבנו - אך במה נתחיל? אם בהכרת הטוב עסקינן, הרי שיכלו גלי הים ולא תכלה התודה אשר אנו רוחשים לכם. ומכאן, שאין לנו אלא המעט שתוכל הקסת להעלות על הכתב ולספר:

כמו כל אדם המחפש את זיווגו בעולם מלא תקוות, אכזבות ובלבולים - גם אנחנו נפגשנו עם לא מעט אנשים, בשאיפה כנה למצוא את החצי השני. שנינו חווינו בנפרד את הפניה לשדכנים שונים, אך היו אלו ניסיונות סרק - שהעלו חרס בידינו. 

הזמן עבר, וכשראינו שכלום לא קורה - החלטנו לפתוח כרטיס באתר 'שבע ברכות'.  באורח פלאי, משהו באמת קרה שם: בניגוד לכל חוקי הטבע, וכשפערים גיאוגרפיים ונוספים מפרידים בינינו - מצאנו את השפה המשותפת רק לנו. 

לאחר כמה פגישות, נקבעה החתונה. כמובן שהשמחה הייתה גדולה מאוד, אבל התפקיד של הידברות בעבורנו, לא הסתיים בזאת. זכינו לשליחים טובים מאוד מטעם הידברות, שעזרו לנו להוציא דברים מהכוח אל הפועל וערכו לנו חופה כהלכתה, כשגולת הכותרת במעמד המרגש הזה הוא נוכחותו של הרב זמיר כהן שליט"א, שבדמותו האצילית ושופעת החן, ערך חופה וקידושין למהדרין ושימח אותנו עד למאוד. 

לאחר מכן, בשבת החתן שלנו, זכינו לארח בקהילתנו את רבני הידברות: ר' אבנר שם טוב, והרב יחיאל - שהנעימו בדברי תורה ערבים לאוזן, ובאישיותם המיוחדת, תרמו לאווירה המרוממת שחשנו. בזאת המחשתם לנו כי נכון הדבר שנאמר על ידי חז"ל: "מגלגלים זכות על ידי זכאי" - אתם אנשים שכל כולכם עשייה לשם שמיים, וזכיתם להיות שליחים נאמנים וטובים בעבורנו ובעבור עם ישראל ועל כן - לכם דומיה תהילה. 

בברכה, 

יאיר ודורין פרנקפורט.