שבע ברכות / סיפורי הצלחה / דבורה ויהונתן: "כחרדים, לא חלמנו שנכיר דרך אתר היכרויות"

דבורה ויהונתן: "כחרדים, לא חלמנו שנכיר דרך אתר היכרויות"

מכתב תודה מרגש התקבל השבוע במערכת מזוג נוסף שזכה להכיר באתר ההיכרויות 'שבע ברכות', ולבוא בברית הנישואין. מזל טוב לדבורה ויהונתן

שמי דבורה, גננת בת 29 מבני ברק. כבת למשפחה חרדית, חונכתי כל חיי במסגרות תורניות, ואל ביתנו מעולם לא נכנס האינטרנט. כשבגרתי והגעתי לפרקי, מיותר לציין, שהצעות השידוכים הגיעו רק בדרך המקובלת אצלנו – שדכנים ומשפחה. לא רק שלא עלה בדעתי להירשם לאתר היכרויות, הרעיון להכיר אדם ירא שמיים וטוב בצורה כזו - נראה לי תלוש לגמרי מהמציאות, ובטח שלא שייך אליי.

כמובן ששמעתי על אתר 'שבע ברכות', בכל מיני הזדמנויות, אבל אף פעם לא עלה בדעתי להירשם אליו. עד שיום אחד, אחרי תהליך ארוך ומייגע של הצעות כושלות וייאוש גדול שהשתלט עליי, החלטתי לתת לזה צ'אנס. פתחתי כרטיס וקיבלתי המון פניות. אבל משום שאף אחת מהפניות לא התאימה למה שרציתי וחיפשתי, החלטתי למחוק את הכרטיס אחרי חודש.

באלול האחרון, אחרי מסע היכרויות לא פשוט ואינספור הצעות שנפסלו על הסף - החלטתי לשוב לאתר שבע ברכות, ולנסות בשנית את מזלי. זו הייתה ההשתדלות האחרונה שהסכמתי לעשות מצדי, אבל לא חלמתי ולא האמנתי שדווקא משם תבוא הישועה. בכרטיסי, רשמתי מה אני מחפשת ואחרי כמה ימים, שמתי לב שפנו אליי הרבה גרושים. זה לא מצא חן בעיניי. אני רווקה, ולא התאים לי להיפגש עם גרוש. עדכנתי את כרטיסי בפרט החשוב הזה, אך בתוך כמה שעות, ועוד לפני שהעדכון התקבל ואושר במערכת – פנה אליי יהונתן.

נפגשנו בבית קפה, שוחחנו וצחקנו. הרגשתי נפלא. התקשורת בינינו הייתה מדהימה, משהו שלא חוויתי עם אף אחד אחר. כבר באותה פגישה, הוא נתן לי להבין שמבחינתו – זה סגור וכבר מחר אפשר לקבוע תאריך לחתונה. ואז, הוא 'הנחית' את הבשורה: 'אני גרוש עם ילד', אמר לי. אך למרבה ההפתעה – אפילו אני לא האמנתי על עצמי שאני אומרת את זה – אמרתי: 'נו, ו...?'. כי זה באמת לא עניין אותי פתאום. היה בו כל מה שרציתי וייחלתי לעצמי – עומק, יראת שמיים, נעימות.

אחרי חודש וחצי, הגיעה הצעת הנישואין. בי"א באדר התחתנו.

אני מבקשת לפנות לכל הרווקים והרווקות ולהעביר להם מסר חשוב מאוד: אל תתייאשו. לא משנה מה עבר עליכם עד כה, ולא משנה כמה אתם לא רואים את האור בקצה המנהרה. לא אני ולא בעלי חלמנו שהשידוך שלנו יבוא דווקא מאתר שידוכים, אבל משום שלאורך כל הדרך ראינו השגחה פרטית בשידוך – אני ממליצה לכולם, גם לחרדים מבית, לעשות את ההשתדלות הזו. אי אפשר לדעת מאיפה זה יגיע. אני אישית מאוד אוהבת את הדרך של אתר 'שבע ברכות' ומודה על הרגע הזה שפתחתי בו את הכרטיס שלי. ודבר נוסף שאני ממליצה עליו הוא להתפשר ולהתגמש בדברים מסוימים. אל תחפשו מושלם, תחפשו מישהו שישלים אתכם.