שבע ברכות / סיפורי הצלחה / גם הם מצאו כאן את החצי השני...

גם הם מצאו כאן את החצי השני...

איתי שמחי וליאת ציונית הם הזוג השני שהוביל שירות ההיכרויות של הידברות אל החופה. בראיון זוגי הם מספרים על ההיכרות, מסכמים את ההחלטה להתחתן בהקדם, ומאחלים לעצמם כמה שיותר ילדים

כחודש לאחר חתונתם של ליאור נמדר ולימור סחייק, עליה סיפרנו לכם כאן בהידברות סופשבוע, אנו שמחים להביא גם את סיפור היכרותם של איתי שמחי (32) וליאת ציונית (27) מפתח תקווה, שהכירו אף הם דרך שירות ההיכרויות של הידברות, שבקרוב יהפוך לאתר בפני עצמו, עם כל השכלולים המתבקשים, שיהפכו את מלאכת חיפוש הזיווג להרבה יותר קלה.

"לפני שלוש שנים הכרתי לעומק את אתר הידברות, ונכנסתי אליו בתדירות גבוהה, בעיקר על מנת לשמוע הרצאות של הרב זמיר כהן", מספר איתי. "בעקבות ההרצאות התחזקתי יותר, ובהמשך נרשמתי למגזין האלקטרוני הידברות סופשבוע. בשלב מסוים הופיע בו מדור ההיכרויות, ולא חשבתי פעמיים לפני שנרשמתי. בסך-הכל ההרשמה והשירות ניתנים בחינם, וחשבתי שאין לי מה להפסיד".

היית רשום גם באתרי היכרויות אחרים?

"כן. הייתי רשום גם באתרי היכרויות חילונים, אבל שם קשה למצוא אישה רצינית לחיים, ולהקים איתה בית נאמן בישראל. באתרים דתיים אחרים לא קיבלתי תמונות במהירות, בחורות לא תמיד השיבו לפניות, וכן הלאה. בשירות ההיכרויות של הידברות היו הכי זריזים וענו במהירות לפניות השונות ששלחתי".

באחת הפניות שלו התעניין איתי בליאת. צוות ההיכרויות של הידברות, המטפל בפניות כמעט מסביב לשעון, העביר לליאת את פרטיו, ולאחר שנתנה אור ירוק - הצוות שלח אליו את תמונתה. לאחר שהוא הביע עניין להמשיך, וגם היא ראתה כמובן את תמונתו והעניקה אור ירוק משלה, הצוות מסר לאיתי את מספר הטלפון של ליאת, וכך העניינים התגלגלו.

"מראש ידעתי שאני רוצה את ליאת, עוד לפני שנפגשתי איתה בפעם הראשונה", מודה איתי. "כבר מהתמונה שלה, שקיבלתי במייל, ראיתי שזה מה שאני מחפש. לפי הפנים שלה רואים שהיא בחורה טובה מאוד, בעלת נשמה טהורה".

ליאת: "אין לי אינטרנט, ולכן מכרה שלי ניהלה עבורי את ההיכרות. איתי ביקש לשלוח אליי פנייה, קיבלתי תמונה שלו, המכרה תיארה לי איך הוא נראה, והסכמתי להעביר אליו את מספר הטלפון שלי. הוא התקשר אליי, דיברנו, קבענו פגישה והחלטנו להמשיך. לאחר מספר פגישות איתי ביקש להתקדם ולא להתמהמה. ובאמת, ראינו שהולך לנו טוב, וגם הרב שלו אמר שכדאי להתחתן עוד לפני פסח. בדיעבד אנחנו מאוד שמחים שהחלטנו להתחתן בהקדם. חבל לבזבז זמן, אם רואים שזה זה".

אל שירות ההיכרויות של הידברות הגיעה ליאת אחרי שהמעסיקה הקודמת שלה במשפחתון בו עבדה סיפרה לה על השירות, והציעה לה להירשם. ליאת מספרת שהיא קיבלה מספר פניות, יצאה עם מספר בחורים לפגישות בודדות, אבל דבר לא יצא מכך. רק כעבור מספר חודשים הגיעה הפנייה ששינתה את חייה. "כבר מההתחלה איתי נראה בחור טוב ומצחיק", היא מספרת. "היה לנו קליק טוב מההתחלה. היום אחרי החתונה אני מבינה עד כמה עשיתי את הבחירה הנכונה. הוא אכפתי, אוהב מאוד לעזור לאנשים. יש לו לב זהב".

החתונה, מספרים בני הזוג הטריים, היתה יפה ומלאת אווירת קדושה. אמו של החתן הכינה מספר הפתעות לכלה הטרייה, והריקודים, שנערכו בהפרדה מלאה, הביעו שמחה מתפרצת מצד כל הנוכחים לנוכח חיבור הנשמות שנערך באותו ערב בקדושה ובטהרה.

היום איתי עובד כמנהל תפעולי במינימרקט מקומי, ליאת עובדת בפעוטון, והתכנונים שלהם לעתיד הוא "כמה שיותר ילדים", כפי שאומר איתי בחיוך. "מה עוד יש לתכנן חוץ מזה? זה כל מה שנשאר...".