שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הוא נראה לי ממש לא מתאים, משום מה החלטתי להיפגש איתו"

"הוא נראה לי ממש לא מתאים, משום מה החלטתי להיפגש איתו"

שיראל פתחה את אפליקציית "שבע ברכות" כדי למחוק אותה מהמכשיר הסלולרי שלה, ובדיוק אז ראתה את ההודעות הרבות ששלח לה דקל. "הוא היה צעיר ממני, שונה במראה ממה שחיפשתי, ורק הקב"ה שם לי בראש את ההחלטה לתת לזה צ'אנס"

בעודה חולה, שוכבת במיטה, ומחכה לתוצאה של בדיקת קורונה, החליטה שיראל למחוק את הכרטיס שלה ב"שבע ברכות". "הייתי מתוסכלת באותו יום, וההודעות שהופיעו מהאפליקציה רק הפריעו לי, אז החלטתי לתת לעצמי קצת שקט", היא נזכרת בחיוך. באותם רגעים לא היתה יכולה שיראל לתאר לעצמה, איך דווקא ההחלטה הזו תוביל אותה לחתונה. "כשנכנסתי לאפליקציה, גיליתי בה את ההודעות שכתב לי דקל, ובגלל שרציתי לסגור את הכרטיס - עברתי לשיחה טלפונית איתו, מה שלא עשיתי מעולם בשלב כה מוקדם".

 

שביל עוקף בררנות

לאורך תקופה ארוכה היתה שיראל (26) פעילה בהפצת עלוני שבת "דרך העלונים התוודעתי ל'שבע ברכות', אם כי לא חשבתי לנסות את האופציה הזו בעצמי", היא אומרת. "בסופו של דבר פתחתי כרטיס, רק בגלל שבני משפחתי לא הפסיקו לנדנד ולבקש ממני שאעשה זאת. לא הייתי פעילה באתר במיוחד, ולאורך השנה בה היה לי כרטיס פתוח, נכנסתי רק מידי פעם כדי לראות מה קורה".

דקל (24), לעומתה, דווקא ראה ב"שבע ברכות" אופציה טובה. "זכיתי לחזור בתשובה לפני כשנתיים דרך הרב זמיר כהן, וכאשר שמעתי שיש גם אתר שידוכים הנמצא תחת פיקוחו, החלטתי להשתמש בו", הוא אומר. "הייתי מחובר במשך כמה חודשים בלבד, וכאשר ראיתי את הכרטיס של שיראל, שלחתי לה הודעה, אלא שהיא לא ענתה. משהו בי הרגיש שזה יכול להתאים, ולא הייתי מסוגל לוותר על הקשר הזה. לכן לאורך כמה שבועות שלחתי לה בכל פעם הודעה נוספת".

כאשר באה שיראל למחוק את כרטיסה, היא גילתה את ההודעות הרבות ששלח לה דקל. "ראיתי אדם צעיר ממני בשנתיים, ובתמונה הוא נראה שונה ממה שחיפשתי, ולכן לא חשבתי שיש בכלל על מה לדבר. אבל הוא כל כך התאמץ, שהחלטתי לכבד אותו ולענות לו. כתבתי לו שאני מוחקת את האפליקציה מהמכשיר שלי, ושמבחינתי אפשר להמשיך בהודעות דרך הווטסאפ. זה דבר שלא עשיתי מעולם, לתת את המספר שלי למישהו, עוד לפני שבדקתי לעומק האם נכון יהיה להמשיך איתו את הקשר. רק היום המתסכל בו הייתי הוביל אותי לשם, בסיעתא דשמיא מיוחדת".

אחרי שהחלו השניים לדבר, משהו השתנה. "הבנתי שיש כיוון לקשר, ולכן יומיים אחר כך, מיד אחרי שקיבלתי תוצאה שלילית בבדיקת הקורונה, כבר נפגשנו", אומרת שיראל. "המראה שלו היה שונה לחלוטין ממה שראיתי בתמונה, ומהרגע הראשון היה ברור לנו שזה זה. תמיד סירבתי לשידוכים עם אנשים צעירים ממני, ידעתי בדיוק מה אני רוצה ולא התפשרתי על שום דבר, ובכל זאת ה' העביר לי את זה בלי שאשים לב. בלשון העם אפשר לומר שהייתי בררנית מאד, אבל עם אמונה שה' יכול לתת לי את כל מה שאני רוצה ולא פחות מזה. אז חוץ מנושא הגיל, זכיתי לקבל את הכל אחד לאחד". ועם כל זאת, הגיעה שיראל גם לתובנות חדשות. "היום אני מבינה שלא כדאי לשלול אפשרויות על הסף, ושחשוב לתת צ'אנס גם לדברים שנראים פחות מתאימים ממבט ראשון. ברור שלכל אחד יש כמה עקרונות עליהם הוא לא מוותר, אבל מעבר לכך - כדאי לשבת ולחשוב מה משמעותי יותר ומה פחות, ולא להתעקש על הכל". 

לסיום, אומרים השניים: "יש כאן חסד אדיר, זיכוי הרבים שאין גדול ממנו. האתר הזה הוא המתנה שלנו, ובזכותו אנחנו יחד היום".