שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "שנתיים אחרי שסגרתי את הכרטיס ב’שבע ברכות’, קפצה לי הודעה חדשה"

"שנתיים אחרי שסגרתי את הכרטיס ב’שבע ברכות’, קפצה לי הודעה חדשה"

אחרי שנרשמה ל"שבע ברכות", החליטה נועה שזה לא המקום עבורה וסגרה את הכרטיס. שנתיים אחר כך, באופן מפתיע, היא קיבלה הודעה חדשה מהאתר. "הייתי סקרנית לגלות איך זה קרה"

"איך יכול להיות שקיבלתי הודעה ממישהו דרך 'שבע ברכות', אחרי ששנתיים קודם סגרתי את הכרטיס?" זה מה שחשבה נועה ברגע שראתה מייל חדש בתיבת הדואר שלה, ומתוך סקרנות ורצון לגלות מה בדיוק קרה, היא פתחה אותה. "מסתבר שרק חשבתי שסגרתי את הכרטיס, אבל בפועל לא עשיתי זאת והוא עדיין היה קיים. בכל אופן, בגלל שזה הגיע בצורה כל כך לא צפויה, החלטתי לענות לשאול, ששלח לי את ההודעה".

ל"שבע ברכות" הגיעה נועה (23) בעקבות חברה ששכנעה אותה להירשם, אלא שלאחר שהות לא ארוכה באתר, היא החליטה להתנתק. "ניסיתי להכיר בחורים דרכו, אבל לא היתה התאמה. הרגשתי שזה לא המקום הנכון עבורי, ולכן המשכתי לחפש את זיווגי בדרכים אחרות. ניסיתי פעם אחר פעם, ואחרי ניסיון השידוך האחרון, הרגשתי כבר מיואשת ממש. בליבי גמלה ההחלטה לקחת הפסקה לתקופה מסוימת. אלא שפתאום קפצה ההודעה הזו, ואת ההפסקה שרציתי, כבר לא הספקתי לקחת. לא ציפיתי בכלל, וכמו משום מקום - זה הגיע".

שאול (26) נרשם גם הוא ל"שבע ברכות", אבל אחרי דרך ארוכה. "הייתי רשום באתרי שידוכים שונים עוד קודם לכן, ופשוט לא הכרתי את 'שבע ברכות'. במהלך שנות החיפוש הרגשתי כמו ברכבת הרים - עם עליות וירידות, יאוש, ושוב החלטה נחושה להמשיך. אני זוכר איך אמרתי לעצמי שאני חייב להתחתן כבר, כדי לא להתרגל לשגרת חיים של רווק ולשקוע בתוכה. בכל פעם הזכרתי לעצמי שחיי רווקות לא יכולים להיות התכלית, ושעליי לעשות הכל כדי להתקדם. בשלב מסוים, החלטתי לחפש אופציה נוספת למציאת הזיווג, וכך גיליתי ברשת את 'שבע ברכות'".

במשך 8 חודשים היה רשום שאול לאתר. "שמחתי לגלות אתר חינמי, מה שלא קיים בשום מקום אחר, ועוד מסודר ברמה גבוהה, עם סינון מדהים וחיפוש נוח. מעבר לכך, הרגשתי שהכיוון של האנשים הרשומים אליו הוא רציני יותר. נכנסתי אליו בתדירות לא גבוהה במיוחד, וכשהגיע הרגע הנכון - זכיתי לגלות את הכרטיס של נועה".

השניים החלו להתכתב, והופתעו לגלות שהפעם זה אחרת. "פתאום הקשר זרם והתקדם בצורה טובה, זו היתה ממש מתנה משמיים", אומרת נועה. כיום הם חוגגים שנה לנישואיהם, אחרי שנישאו באחת מחתונות הקורונה הראשונות. "כשזה צריך להגיע, זה מגיע, ועם האדם הכי נכון שיש", היא מסיימת.