שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "התכתבנו דרך האתר, ולבסוף החלטתי לחצות את העולם בשבילה"

"התכתבנו דרך האתר, ולבסוף החלטתי לחצות את העולם בשבילה"

אליהו החליט לנסות לחפש הצעות מארצות הברית באתר – אבל האם כדאי לחצות את העולם רק בשביל לנסות? מכתב תודה שהתקבל במערכת "שבע ברכות"

שבע ברכות שלום. שמי אליהו, וב"ה זכיתי להכיר את אשתי דרך אתר שבע ברכות.

מעבר לכך שאנו מודים מקרב לב לבורא עולם, ומכירים טובה לאתר שבע ברכות, רצינו לספר את סיפור ההיכרות, על מנת לחזק ידיים רפות, ולהראות מה שכולנו כבר יודעים, ש"ישועת ה' כהרף עין".

אני בעל תשובה. התחלתי להתחזק אחרי הצבא, ולאחר כמה שנים, ב"ה נכנסתי לישיבה חרדית של בעלי תשובה. הייתי מנוי לאתר במשך כמה שנים, ואמנם לפעמים היו זמנים של קושי, אבל ידעתי שבמיוחד כשאדם מתפלל על כך ועושה השתדלות, זה רק עניין של הזמן הנכון. דרך האתר נפגשתי רק כמה פעמים אחדות, ובמקביל נפגשתי עם המון בחורות דרך שדכניות. הרגשתי כאילו נפגשתי עם כל הבחורות ברדיוס הקרוב למקום מגורי, ואף היו כאלו שניסינו פעם שנייה.

יום אחד נכנסתי לאתר שבע ברכות, ובחיפוש החלטתי לנסות בחורות בארצות הברית. ראיתי שם בחורה מדהימה, שלפי מה שרשמה, נראה שיש לה כל מה שחיפשתי... התלבטתי אם לכתוב לה הודעה, כי כבר כתבתי בעבר הודעה לבחורה בחו"ל, שאמרה לי שאין טעם להתכתב, כיוון שאנחנו בארצות שונות. לבסוף לחצתי על מקש ה-enter. אמרתי, יאללה ננסה.

התחלנו להתכתב, ואז לשוחח גם בטלפון... הכל הרגיש טוב, והמשכנו את הקשר מפני שהיא הייתה צריכה להגיע לחתונה בארץ לאחר מספר חודשים, ואז נוכל להיפגש ולנסות. אך כאשר הגיע הזמן שהיא הייתה צריכה לטוס לארץ, היא אמרה לי שזה בסוף לא יסתדר לה להגיע. התאכזבתי מאוד. חשבתי אולי לטוס אליה, אך לא היה לי אומץ לעזוב את הלימודים, ולהשקיע המון כסף, רק בשביל "לנסות" בצד השני של העולם. גם חשבתי, מה אם זה כן יסתדר? אני רוצה לגור בארץ, לא בחו"ל...

הקשר ניתק לחודשים ארוכים, בהם לא עזבה אותי המחשבה, אולי עשיתי טעות? אולי אני צריך לטוס? בינתיים סיימתי את הלימודים, והעולם המשיך כהרגלו.

יום אחד, חזרנו להתכתב... שמחתי מאוד להחזיר איתה את הקשר, אך ידעתי שאם לא אטוס, אין בזה כל תועלת. לאחר המון תפילות לאבא שבשמיים, והמון התייעצויות, והתלבטויות, החלטתי לחצות בשבילה את העולם.

נפגשנו. הכל הרגיש כמו חלום שהתגשם. הסיעתא דשמיא הורגשה בכל רגע וכל דבר. היום, ב"ה, אנחנו נשואים. זכיתי באשת חייל מספר 1. אבא שבשמים קרע לנו את ים סוף. בדיעבד, נוכחנו לדעת שנפגשנו בדיוק בזמן הנכון, ושזה יצא לטובה שזה לא היה אז בארץ.

גם כשנראה שדברים מתעכבים, בשמים הכל מתוכנן ומבוצע בזמן הנכון. אין סוף תודות לבורא עולם, ותודה רבה לאתר שבע ברכות, ולרב זמיר כהן.