שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "בדיוק כשעמדתי להתנתק מאתר ’שבע ברכות’, הגיעה הישועה"

"בדיוק כשעמדתי להתנתק מאתר ’שבע ברכות’, הגיעה הישועה"

אחרי אינספור נסיונות שידוך הרגישה גלית מיואשת לחלוטין, והחליטה להירשם ל'שבע ברכות' כניסיון אחרון. 7 חודשים אחר כך היא חשבה להתנתק גם מהאתר, אך רגע לפני שעשתה זאת, הגיעה הישועה

"הכרנו דרך 'שבע ברכות', נפגשנו בסך הכל 7 פגישות, וכבר החלטנו להתחתן", אומרים אסף וגלית באושר בתחילת שיחתנו. זה יכול היה להישמע פנטסטי, אילולא קדמו למפגש המהיר הזה בין השניים, כמה שנות חיפוש ארוכות ומתישות. לאורך השנים, ניסתה גלית (27) למצוא את זיווגה בכל דרך אפשרית. "ניסיתי שידוכים דרך משפחה, מכרים, שדכניות ומי לא, אבל זה לא הגיע", היא נזכרת בכאב. "ועוד יותר מכך, הרגשתי כזה ייאוש, שהחלטתי לא להיענות יותר להצעות שידוך חדשות. כבר לא היה לי כוח להיפגש כל הזמן, ולגלות שוב שזה לא מתאים. אתרי שידוכים גם לא היו רלוונטיים מבחינתי, משום שחששתי מהחשיפה שיש בהם, ומכך שאולי אפגוש שם בחורים מוזרים".

אלא שהזמן והייאוש עשו את שלהם, וגלית החליטה לפתוח פתח לישועה למרות החששות. "הבנתי שעליי לעשות השתדלות ולהירשם ל׳שבע ברכות׳, ועשיתי זאת בלי לשים תמונה או לגלות פרטים אישיים. בנוסף, החלטתי לשלוח תמונה רק למי שההתכתבות איתו מתקדמת ונעשית רצינית יותר, כדי לשמור על הפרטיות שלי ככל האפשר״.

עוד לפני שנרשמה לאתר, ישבה גלית לקרוא כמה מסיפורי ההצלחה הרבים המפורסמים בו. ״בהתחלה לא האמנתי לסיפורים האלה, ואמרתי לעצמי שאי אפשר באמת להכיר את הזיווג דרך אתרים, אבל כשראיתי שיש אנשים שכותבים בעצמם על כך שהתחתנו, הבנתי שזה כנראה אמיתי, ושאולי גם לי יש סיכוי״.

מול הדרך הארוכה והמתישה שעברה גלית, היה אסף (31) במקום אחר לחלוטין. ״חזרתי בתשובה בגיל 28, ולפני כן בכלל לא הייתי בכיוון של נישואין״, הוא אומר. ״החיפוש הרציני החל אצלי רק בסביבות גיל 30, ובהתחלה זה היה נראה לי לא שייך להירשם לאתר שידוכים. אלא שעם הזמן קיבלתי על האתר המלצות מכמה אנשים, וגם ראיתי חברים שלי שהתחתנו דרכו, וזה מה ששכנע אותי להירשם יותר מהכל״.

גלית היתה רשומה ב׳שבע ברכות׳ במשך 7 חודשים, עד שהגיעה למצב של מיצוי מוחלט. ״היו לי כמה שיחות עם אנשים דרך האתר, אבל זה לא היה מתאים בכלל, ולכן החלטתי להתנתק. אמרתי לעצמי שאני לא רוצה להיפגש יותר, ושה׳ יעשה איתי מה שהוא רוצה. לא יכולתי לתאר לעצמי שבאותם רגעים ממש הישועה שלי עומדת לבוא, כי בדיוק ביום בו החלטתי להתנתק, אסף שלח לי הודעה״.

יש יותר מידי סיפורים באתר על אנשים שמצאו את זיווגם בדיוק ברגע האחרון. מי שיקרא את הכתבה הזו, עלול לחשוב שגם היא לא אמיתית…

״כן, זו השגחה פרטית מדהימה, ורק הקב״ה יכול לטוות כך את הדברים״, אומרת גלית בחיוך גדול.

אז במבט לאחור, מה יש לכם לומר על ׳שבע ברכות׳?

״שזה מקום מעולה להכיר דרכו, וכיום אנחנו ממליצים עליו גם לחברים. לא כדאי להתבייש, ולא לתת לייאוש להשתלט, אלא להמשיך ולנסות, כי בסופו של דבר, ברגע שה׳ מחליט - זה מגיע״.