שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "רגע לפני שאני יוצאת מהאתר, נראה מה עם ההוא ששלח לי הודעה"

"רגע לפני שאני יוצאת מהאתר, נראה מה עם ההוא ששלח לי הודעה"

אילנית חששה להירשם ל'שבע ברכות', וגם אחרי שכבר עשתה זאת חשבה להתנתק, אבל רגע לפני שסגרה את כרטיסה, היא החליטה להתקשר לאדם האחרון ששלח לה הודעה. "היום אני לא מפסיקה לומר לאנשים שיכנסו לאתר"

ארבעה חודשים בלבד הפרידו בין היום בו פתחה אילנית כרטיס אישי ב "שבע ברכות" לבין הישועה שהגיעה לפתע. "הייתי סקפטית, לא האמנתי שזה יקרה, וגם חששתי מאד אילו אנשים אפגוש", היא נזכרת. כיום, לעומת זאת, היא ממליצה על האתר בחום לכל מי שהיא מכירה. "אני הדוגמה לכך שזה יכול לקרות גם למי שלא נותן לזה סיכוי".

את הזיווג השני שלה חיפשה אילנית במשך שנתיים. "הכרתי תמיד דרך משפחה, חברות או עוד אנשים מסביב, ולא חשבתי לרגע להירשם לאתר שידוכים", היא אומרת. "לכן מי שלקח את היוזמה ועשה זאת עבורי, הוא דווקא הרב שלי. אני חששתי שמא אפגוש אנשים לא הגונים, אך הרב הסביר לי שזהו אתר מפוקח, שבודקים את מי שנכנס אליו ככל האפשר, וכך הוא שכנע אותי לעשות את הצעד בכל זאת, למרות הפחד".

לבנימין, לעומתה, היה ברור ש"שבע ברכות" הוא המקום הטוב ביותר עבורו לחיפוש הזיווג. "נרשמתי לאתר מהר מאד אחרי שהתגרשתי, ולא רציתי להישאר אפילו יום אחד לבד", הוא אומר. "מבחינתי, זו הפלטפורמה היחידה בעולם השידוכים האינטרנטי שאפשר להתחבר אליה, ומקום בו אפשר לבדוק ולבחור באופן עצמאי את השידוך. ברור לי כי גם באתר כזה חשוב לברר לעומק מול מי עומדים, ועם כל זאת - רוב האנשים הרשומים בו מכוונים לקשר רציני. לכן שמחתי על האפשרות הזו, ולמרות היותי עסוק למדי, נכנסתי מידי פעם כדי לחפש בו את הזיווג".

ארבעה חודשי חיפוש עברו מאז, אולם אז החליטה אילנית שהמקום הזה הוא לא בשבילה. "הייתי בקשר עם כמה אנשים, אבל הרגשתי שזה לא מתאים לי ועדיין חששתי ממי שאפגוש", היא נזכרת. "לכן החלטתי להתנתק, ובדיוק אז שלח לי בנימין הודעה. לא הספקתי לענות לו, ורק כמה ימים אחר כך, כשבאתי לצאת מן האתר, אמרתי לעצמי 'נראה מה עם ההוא ששלח לי הודעה'. למרות שלא עשיתי דבר כזה מעולם, החלטתי להתקשר אליו באופן מיידי, כדי לגמור עם העניין. בנימין היה מופתע מהצעד בדיוק כמוני, אבל כבר בשיחה הראשונה הזו, גילינו שיש לאן להתקדם". 

השניים 'תקתקו' את העניינים, ויום למחרת כבר ישבו לפגישה ראשונה. "דיברנו במשך כמה שעות, והדבר חזר על עצמו מאז כמעט כל יום בחודשיים שבאו אחר כך", אומרת אילנית בחיוך. "משם, הכל היסטוריה, ואני - שתמיד אמרתי שכל הגברים הטובים תפוסים - הרגשתי שמצאתי שותף אמיתי לחיים. חודש אחר כך, בנר שני של חנוכה, כבר עמדנו תחת החופה, בחתונת קורונה מצומצמת אך שמחה מאד".

"נשאתי אינספור תפילות, ובורא עולם שלח לי אותו בבום, ככה משום מקום. מי היה מאמין שכמה חודשים בלבד אחרי שארשם ל'שבע ברכות', כבר אמצא את הזיווג שלי?!", היא מתרגשת. "זה חסד גדול שאי אפשר לתאר, אתר מבורך ממש". ובנימין מוסיף אף הוא: "אני מודה בכל ליבי על הזכות למצוא את אשתי באתר, ויש לי הכרת הטוב עצומה לרב זמיר כהן, שסייע לי עוד קודם בתחומים נוספים בחיי. כל שנותר לומר הוא שתמשיכו בעשיה המבורכת, 'לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל'".