שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "רווקה מסורתית מעל גיל 30 - יש דבר כזה ב’שבע ברכות’"?

"רווקה מסורתית מעל גיל 30 - יש דבר כזה ב’שבע ברכות’"?

לאחר שהחל בתהליך של התחזקות, הבין אורן שהוא יתקשה למצוא את זיווגו באתרי שידוכים אחרים. הוא נכנס ל'שבע ברכות', ושם דווקא סיוון היא זו שמצאה אותו. "בדיוק בחנוכה לפני שנתיים קיבלתי טבעת"

"הפגישה הראשונה שלנו היתה בחודש אב לפני שנתיים, וכבר אז דמיינתי את השם שלי עם שם המשפחה שלו", אומרת סיוון בחיוך. היא פגשה את בעלה דרך 'שבע ברכות', ועכשיו נזכרת בהתרגשות איך בדיוק בחג החנוכה לפני שנתיים היא קיבלה טבעת. "אני הייתי זו שפניתי אליו, ולעומת כמה וכמה קשרים ארוכים שהיו לכל אחד מאיתנו ולא הגיעו לחתונה, הפעם זה התקדם מהר מאד". מאז כבר זכו בני הזוג לחבוק בת מתוקה, ועכשיו הם הגיעו לסגור מעגל ולהודות ל'שבע ברכות' על שהיו שם כדי לעזור להם בדרך לחופה. 

 

"אילולא שבע ברכות, אולי עוד הייתי רווק"

סיוון (34) ואורן (38) הגיעו שניהם מבתים מסורתיים, וחיפשו מענה בהתאם. "אחרי שעברתי קשרים רציניים מאד, שלא הגיעו לחתונה, הגעתי לשלב בו החלטתי להשליך את הכל על ה'", אומרת סיוון. "אמרתי לו 'אם אתה רוצה לשמח את אמא שלי, תמצא לי את הזיווג'', והלכתי באמונה שזה יגיע בזמן הנכון. באתר ראיתי את כל הסגנונות, ובכל אחד מהם שפע רב של אפשרויות. היו תקופות בהן הייתי רשומה באתרים נוספים, אבל אף אחד מהם לא הגיע לאותה רמה. רק פה הרגשתי שיש לי רשת ביטחון, עם סינון קפדני, פיקוח על ההודעות ושמירה על צניעות, והיה ברור לי שב'שבע ברכות' אף אחד לא יכול לדבר או להתנהג כלפיי בצורה לא ראויה. גם צורת החיפוש היא מאד ספציפית - סוג כיסוי הראש, הכיפה, המכשיר הסלולרי ועוד, והעובדה הזו עזרה לי להתמקד בדיוק במה שרציתי". 

אורן נרשם גם הוא ל'שבע ברכות', אך רק לאחר תהליך פנימי ארוך שעבר. "לאורך השנים לא כל כך חיפשתי להתחתן ולהתמסד", הוא מודה. "השינוי החל כאשר התחלתי להתחזק, כשנה לפני שפגשתי את סיוון. ובעקבות החיזוק התגבר בתוכי גם הרצון להקים בית. לאורך השנים כשחיפשתי זוגיות, היו פעמים בהן נכנסתי לאפליקציות הכרויות שונות, אך לאחר ההתחזקות חיפשתי מישהי קרובה יותר לעולם התורה, ולפגוש אחת כזו דרך אותן אפליקציות היה דבר נדיר למדיי. ניסיתי כמה פעמים, אבל נחלתי אכזבה, וכך הבנתי שמקומי אינו שם, ושעליי לחפש את זיווגי במקום אחר". 

אלא שגם במציאת הזיווג דרך "שבע ברכות" לא האמין אורן יותר מידי. "תמיד חשבתי שאמצא את אשתי במפגש פנים אל פנים, ובכלל לא נתתי יותר מידי אמון בדרך הזו. לכן מעולם לא נרשמתי לאפליקציה בתשלום, כי זה היה נראה לי פשוט מיותר", הוא אומר. "אלא שעם הזמן גיליתי הבדל משמעותי בין כל מה שהכרתי עד אז ל'שבע ברכות'. במקומות אחרים אנשים לא תמיד חיפשו קשר המיועד לחתונה, ובאתרים מסוימים התחושה היתה שיש גם כרטיסים פיקטיביים, ואילו ב'שבע ברכות' ראיתי את הרצינות של מי שנמצא באתר, ואיך אנשים באמת מכוונים להקמת בית. לכן נשארתי באתר, למרות שלא היו לי ציפיות גבוהות, ולמרבה ההפתעה - הישועה הגיעה עד אליי, בצורת הודעה עם סמיילי מסיוון. כיום, במבט לאחור, אני יכול לומר בוודאות  ש'שבע ברכות' אפשרו לי למצוא בדיוק את מה שאני מחפש, ויכול להיות שאילולא הפלטפורמה הזו הייתי מחפש עד היום". 

"אתם עושים עבודת קודש ממש", אומרת סיוון לסיום, "וכיום אני ממליצה גם לחברות שלי להיכנס לאתר".