שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הוא כתב: ’יש לי הרגשה שאנחנו מתחתנים’, כמה חודשים אחר כך עמדנו תחת החופה"

"הוא כתב: ’יש לי הרגשה שאנחנו מתחתנים’, כמה חודשים אחר כך עמדנו תחת החופה"

יעל חיפשה את זיווגה דרך "שבע ברכות", ובאחד הימים קיבלה הודעה לא שגרתית. "יש לי הרגשה שאנחנו מתחתנים", כתב לה ברוך, ומיד נגע לה בלב. כיום, שנה וחצי לאחר שנישאו הם חוזרים להודות, ומדגישים עבור מי שרוצה באמת למצוא את זיווגו - ש"שבע ברכות" הוא המקום

"נכנסתי לפרופיל של יעל, קראתי אותו וזה היה נראה לי מתאים. ידעתי שאני רוצה למצוא לא רק אישה, אלא גם אמא חמה ואוהבת לילדים שנזכה להביא. באותם רגעים היתה לי הרגשת ביטחון כזו, שכתבתי לה את ההודעה. כנראה שזה בא משמיים, אחרת איך אפשר להסביר את זה?", אומר ברוך.

 

חדורי מטרה

ברוך (27) הגיע ל"שבע ברכות" חדור מטרה להתחתן. "לא הייתי במקום שמחפש למרוח את הזמן, רציתי את הדבר האמיתי", הוא אומר. "בנוסף, היה חשוב לי לשמור נגיעה בפגישות ולבוא נקי וטהור לחתונה, ודווקא בזכות זה הרגשתי שהדברים מתקדמים מהר משחשבתי, היתה שם ברכה".

יעל (28) גם היא היתה רשומה ל"שבע ברכות" לתקופה קצרה, ובדקה אפשרויות שונות שעלו דרך האתר. "שמעתי הרבה על האתר הזה, וגם קראתי את סיפורי ההצלחה. היו עוד אנשים סביבי שנרשמו אליו, ובאמת הצליחו למצוא את זיווגם", היא אומרת. "לא ניסיתי דרכים אחרות, כי זו נראתה לי דרך מעולה. באתי לחפש את זיווגי במלוא הרצינות, בלי מריחות מיותרות, ובאמת זכיתי להגיע לשם".

על הדרך שעברה, מספרת יעל: "יצא לי לדבר עם כמה אנשים, אבל לא היה נראה שיש בינינו התאמה, ואני המשכתי הלאה לחיפוש הבא. כל זאת עד שנסעתי לחו"ל לכמה ימים, וכשחזרתי נדהמתי לראות 7-8 פניות שהגיעו תוך כמה ימים. עברתי על כולן, ואז הגעתי להודעה של ברוך. הוא כתב לי 'את לא מאמינה, יש לי הרגשה שאנחנו מתחתנים'. הודעה לא שגרתית בעליל, שנגעה לי ישר בלב".

זה לא הרגיש לך קצת מוזר?

"להפך, זה הצחיק וסקרן אותי, וגרם לי לרצות לבדוק במי מדובר. קראתי את מה שהוא כתב בכרטיס שלו, זה היה נראה לי מתאים, ומהר מאד נוצר בינינו קשר. שוחחנו בטלפון, וכמה ימים אחר כך כבר היתה הפגישה הראשונה. היא ארכה 3 שעות, אבל דווקא במהלכה עלו לי קצת חששות. חזרתי הביתה, התייעצתי עם אמי והחלטנו להעלות את כל השאלות בפני הרב שלו. הרב דיבר איתי בפתיחות, ענה לכל שאלותיי, והשיחה הזו נתנה לי כוח להמשיך בקשר בלב שמח ורגוע. משם, כל פגישה שלנו ארכה בין 4 ל-5 שעות, היה לנו הרבה על מה לדבר, והתחושה שזה הולך לקראת חתונה כבר עמדה באוויר".

חודש אחר כך, החליטו בני הזוג להתחתן. "תוך 4 חודשים מאז הפגישה הראשונה, היינו נשואים", הם אומרים באושר. "ידענו לא להימרח על שטויות אלא לבחון את מה שחשוב באמת, ובעיקר - זכינו לסיעתא דשמיא מיוחדת, והכל הסתדר עבורנו במהירות. כאן המקום לומר גם למי שנמצא כבר באתר ומרגיש איך הייאוש מתחיל לחלחל לליבו - שלא כדאי לעזוב או להרים ידיים, כי הישועה יכולה לבוא בכל זמן, וחבל לסגור את האפשרות הזו. 'שבע ברכות' מבחינתנו הוא אתר שמי שמחפש ברצינות, יכול באמת למצוא בו את הזיווג, ואנחנו מודים מאד על האתר הטוב והמבורך הזה, שעזר לנו לבנות את ביתנו"