שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "נרשמתי ל’שבע ברכות’ יחד עם בת דודתי, שתינו התחתנו בהפרש של כמה שבועות"

"נרשמתי ל’שבע ברכות’ יחד עם בת דודתי, שתינו התחתנו בהפרש של כמה שבועות"

מלכה ובת דודתה נרשמו ל'שבע ברכות', אך כמה חודשים אחר כך החליטו לצאת מהאתר. רק כעבור שנה הן חזרו שוב, כדי למצוא בו, ממש באותו זמן, את הזיווג המיוחל

בגיל 27, כבר הרגישה מלכה 'רווקה קשישה', שמחה אמנם בחייה, אבל קצת מיואשת. שמעון, בן 28, היה גם הוא רווי נסיונות, מחפש ובודק פעם ועוד פעם ללא הצלחה. "זו תחושה של דרך ארוכה, לא תמיד קלה, שרוצים לראות כבר את הסוף שלה", הוא אומר, "ושם נבטה ההחלטה לנסות דרך נוספת של חיפוש".

את דרכה התחילה מלכה עם אפשרויות השידוך הרגילות, בלי לחשוב לרגע שיבוא יום והיא תירשם לאתר שידוכים. "ממש לא הייתי בכיוון של אתרים כאלה, אבל בשלב מסוים חברות ישבו לשכנע אותי, בטענה ששווה לנסות, ושאין לי מה להפסיד", היא אומרת. "אז נרשמתי יחד עם בת דודתי, והיינו ב'שבע ברכות' במשך כמה חודשים, אלא שלאחר מספר נסיונות כושלים, עם אנשים שכלל לא היו בסגנון שלנו, החלטנו שתינו לוותר. סגרנו את הכרטיסים שלנו והמשכנו לחפש בדרכים המוכרות, בלי לדמיין אפילו שבהמשך נחזור לאתר".

אבל הזמן עבר, ושנה אחר כך הן החליטו לנסות בשנית. "שוב נרשמנו. בת דודתי שלחה הודעה לבחור שנראה לה מתאים, ומהר מאד גם אני קיבלתי הודעה משמעון. אלא שבזאת לא הסתיים הסיפור, כי בדיוק באותו זמן הייתי בדרכי לחו"ל, ולכן בכלל לא החזרתי לו תשובה".

שמעון גם הוא התחיל את דרכו במסלול השידוכים הרגיל, אבל בגיל 26 הבין שעליו להיפתח לאופציות נוספות. "הייתי שנתיים באתר, וניסיתי לא מעט פעמים למצוא את הזיווג שלי דרכו", הוא אומר. "השתדלתי להיות ממוקד בחיפוש, ולכן כרטיסים בהם רשמו נשים על עצמן באופן מפורט עזרו מאד להבין מול מי אני עומד. האתר גם נתן לי את האפשרות לנתב את עצמי בצורה מהירה לכיוון שחיפשתי, מה שהרגיש לי מורכב יותר אצל שדכנים. כך הגעתי גם לכרטיס של מלכה, אך מכיוון שהיא לא ענתה לי המשכתי הלאה לניסיון שידוך אחר".

חודש אחר כך חזרה מלכה מחו"ל והחליטה להגיב להודעה של שמעון, למרות הזמן שעבר. "בהתחלה לא רציתי לענות לה בכלל, אבל שברתי את האגו שלי, וכתבתי לה בחזרה", אומר שמעון. "ההחלטה הזו התגלתה כמשתלמת ביותר, כי מהרגע שהתחלנו לדבר, זה התקדם מהר מאד".

כיום, כשנתיים לאחר נישואיהם, הם חוזרים לומר תודה. "בזמני הקושי והייאוש, כשהישועה היתה נראית רחוקה כל כך, העובדה שאפשר היה להגיע לאפשרויות רבות ומגוונות דרך 'שבע ברכות', נתנה לי את הכוח להבין שזה יכול להיות קרוב אליי, שמציאת הזיווג היא לא בלתי נמנעת", אומר שמעון. "ברגע שקשר מסוים לא הלך, ידעתי שאני יכול לחפש את הקשר הבא, ומצאתי נשים עם מידות טובות ורצון אמיתי להתחתן, אף פעם לא התאכזבתי. אז תודה על כך שהייתם שליחים טובים עבורנו, וגם עבור בת דודתה של מלכה, שנישאה בהפרש של כמה שבועות מאיתנו, ויהי רצון שתזכו להמשיך בעבודת הקודש הזו ביתר שאת".