שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "באתי למחוק את הכרטיס ב’שבע ברכות’, וראיתי את ההודעה ששינתה את חיי"

"באתי למחוק את הכרטיס ב’שבע ברכות’, וראיתי את ההודעה ששינתה את חיי"

בחודש היחיד בו היתה אלישבע רשומה באתר, ישראל בכלל לא נכנס כדי לעשות בו חיפוש, אולם דווקא ביום בו היא חשבה למחוק את כרטיסה, הוא שלח לה הודעה

את מספר הפעמים בהן שמעתי את המשפט הזה אינני יכולה למנות, אבל גם הפעם הוא הגיע. "אני רשום 4 שנים ב'שבע ברכות', ובדיוק כשהייתי על סף ייאוש מוחלט מהניסיונות באתר, אלישבע נרשמה אליו", אומר ישראל, בן 23. נראה שבכל פעם בה הכוחות להתמודד נגמרים, מגיעה הישועה. אולי אפילו כדאי לרשום את זה כפטנט: "תתייאשו כדי שזה יגיע". בכל מקרה, ההשגחה הפרטית אותה ראו השניים בשידוך הזה לא הסתיימה בזאת, ומסתבר שהתרחשו עוד כמה דברים סביב התזמון המופלא שלו.

 

"באתי לצאת, ראיתי הודעה"

קצת לפני גיל 20, החל ישראל לחפש את זיווגו דרך שדכנים. "שנה אחר כך כבר הגעתי ל'שבע ברכות', וברגע שנכנסתי לאתר הרגשתי שזהו המקום הנכון עבורי", הוא מספר. "גם בגלל שהפעילות בו נעשית לשם שמיים, ובעיקר בזכות העובדה שסוף סוף יכולתי לבחור בעצמי את מה שבאמת נראה לי מתאים". 

אולם גם ב"שבע ברכות" לא חיכתה הכלה לישראל מיד בפתח. "במשך 4 השנים בהן הייתי באתר, נרשמתי ומחקתי את הכרטיס שלי כמה פעמים, כי לא הצלחתי למצוא בו את השידוך המתאים. רציתי מישהי מעיר מגוריי, אבל מה היה הסיכוי שזה יקרה? אז פתחתי חיפוש רחב יותר, אבל הייתי כבר על סף יאוש".

בדיוק אז נרשמה אלישבע (21) לאתר. "אחרי שנה של ניסיונות שידוכים, החלטתי לנסות את 'שבע ברכות'. רציתי מאד להתחתן, ולכן הייתי מוכנה לפתוח את כל האפשרויות", היא אומרת. "באתר עצמו הרגשתי סוג של ביטחון, כי ידעתי שיש עליו פיקוח, וגם נהניתי מרמת הסינון הגבוהה, שאפשרה לי לבחור בדיוק את הסגנון שרציתי".

אולם חודש אחד של ניסיונות הספיק לאלישבע, שהחליטה להמשיך עם דרכי חיפוש אחרות. "נכנסתי ל'שבע ברכות' כדי למחוק את הכרטיס, ובדיוק אז ראיתי את ההודעה של ישראל", היא אומרת, וכאן מתגלה ההשגחה הפרטית המדהימה. "שבועיים קודם בדק ישראל לגבי קשר עם מישהי אחרת ולכן לא חיפש יותר באתר, אבל בדיוק באותו יום הוא הבין שהניסיון הזה לא יצא לפועל, ולכן פנה לחיפוש חדש. ברגע שראה שאני מהעיר שלו, הוא שלח לי הודעה, ומבין כל ההודעות הרבות שקיבלתי פתחתי דווקא אותה. לא היתה לו תמונה בכרטיס, וזה היה נראה לי לא רציני, אבל בכל זאת נתתי לקשר הזה סיכוי. כל זאת כשבכלל נכנסתי כדי לסגור את הכרטיס, אז מי חלם שתצא מזה חתונה?!"

הם לא היו יכולים לחלום, אבל משם התקדמו הדברים מהר מאד. "כבר מהרגע הראשון הרגשנו שיש כאן משהו רציני, וחודשיים אחר כך כבר החלטנו על כך סופית. את חתונת הקורונה שלנו החלטנו לא לדחות בשום פנים ואופן, וזכינו לחגוג אותה בהרכב מצומצם בבית". אומר ישראל. "הדבר המדהים הוא שאם הייתי נכנס לאתר שבוע אחר כך, אלישבע כבר לא היתה שם. ההודעה שלי נשלחה אליה ברגע האחרון ממש, והקשר הזה החל בהשגחה פרטית גלויה".

לסיום, אומרים השניים, "כאשר אדם מחפש את זיווגו באתר באופן רציני, ומאמין בדרך הזו, אז גם אם החיפוש יקח זמן, לא כדאי להתייאש, כי בסוף זה יגיע. ה' לא עוזב אף אדם לבד, במיוחד ב'שבע ברכות', שהרב זמיר כהן יצר מתוך תחושת שליחות אמיתית, ולבסוף רואים את האור בקצה המנהרה".