שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "החלטתי שאני מנסה בחור אחרון, וזהו, מפסיקה. ואז ניסים שלח הודעה"

"החלטתי שאני מנסה בחור אחרון, וזהו, מפסיקה. ואז ניסים שלח הודעה"

פריאל הכירה את בעלה דרך אתר "שבע ברכות" עוד כשהוא היה בימיו הראשונים. כעת היא מספרת את הסיפור כדי שתדעו: הזוגות שמתחתנים דרך "שבע ברכות" גם מצליחים, ב"ה

רצינו לומר תודה, תודה מיוחדת לשבע ברכות, אתר השידוכים שלכם. זה קרה לפני הרבה זמן, אז סליחה שלא הספקתי לעצור את המרוץ כדי להודות לכם...

אבל כנראה זה לטובה, ואשמח אם תפרסמו את הסיפור שלי באתר שדרכו יצאו אלפי חתונות מכל הסוגים והגוונים.

גם אני הכרתי את בעלי באתר "שבע ברכות", עוד כשהוא היה ממש בהתחלה. אז כמה קלה יותר הדרך עכשיו, עם כל השדרוגים שאני בטוחה שעשיתם בו.

הייתי בחורה צעירה, בת 19, מבית חרדי. הורי התגרשו בתקופה זו, והחלטתי שאני רוצה כבר להקים בית משלי. אבל במגזר החרדי, למי שמתמצא, מאד לא פשוט לשדך בת להורים גרושים... (מובן שזה לא אמור להיות כך. אבל זה המצב). וכך שאלתי וחיפשתי דרך חברות, אולי כך אמצא את הזיווג.

חצי שנה לפני שהכרתי את בעלי, נסעתי לנופש בירושלים (אגב, זו בפני עצמה היתה חוויה עצומה! בזול יחסית למחיר של מלון, והכל כולל פעילות והרצאות, מדהים!). שם פגשתי מרצים ורבנים שנתנו לי תובנות חדשות וכוחות מחודשים, ותודה לה', זכיתי ממש לדבר עם הרב זמיר כהן, מייסד ארגון הידברות. יצא לי לספר לו בקצרה על ההתלבטות שלי - שאני באמת רוצה בחור עם מידות טובות, ובאמת מישהו איכותי, כי שמרתי על עצמי ועברתי הרבה קשיים וניסיונות, אבל במגזר החרדי, דרך שדכניות, כשאני לא הייתי בסמינר אלא מיד יצאתי לעבוד - מסתכלים עלי אחרת, לצערי.

הרב זמיר סיפר לי על אתר "שבע ברכות" לשידוכים שהוקם באותה תקופה, ואמר שיש שם בחורים מכל הסוגים, ושהאתר מבוקר, ועוד ללא תשלום. מובן שהייתי סקפטית. אני אכיר את בעלי מאתר שידוכים?! אבל החלטתי שכנראה זה משמים שפגשתי את הרב, ושאנסה...

באתר הייתי זהירה. בכל אופן, לא יודעים מי מאחורי המסך... לא נתתי מיד תמונה, לקח זמן עד שדיברתי בטלפון, וכשדיברנו - ביקשתי שהגבר ישלח מספר שלו, ואני אתקשר. באמת היו לי משם כמה פגישות עם בחורים, אבל זה לא התקדם ליותר מפגישה אחת. במשך חצי שנה הייתי באתר, אבל הרגשתי שאולי זה לא המקום שלי, וזה שבר אותי. החלטתי שזהו, אני מנסה בחור אחרון שישלח לי הודעה, וזהו, אני מפסיקה קצת. אני צעירה, רק בת 20, מה אני ממהרת?!

ואז - ניסים שלח לי הודעה. בחור ירא שמים ובעל מידות טובות, בעל תשובה, התחזק הרבה בזכות הידברות, והשאיפה שלו להתקדם ולהתחזק עוד...

התחלנו לדבר, ונשמע מתאים. אישרתי לו לראות את התמונה שלי באתר, ואז ביקשתי מספר טלפון. הוא לא הגיב מיד, ושכחתי מהעניין. אחרי כמה ימים ראיתי את ההודעה עם המספר שלו, והתקשרתי. השיחה זרמה, וממש לא שמנו לב איך הזמן עובר... החלטנו שחבל על הזמן לדבר בטלפון, ונפגשנו.

מאז - הכל היסטוריה. בתוך חודש נפגשנו 10 פגישות, ובפגישה ה-11 הוא הציע לי להקים בית ביחד! חגגנו אירוסין, ובחסדי ה' אחרי 4 חודשים התחתנו.

תודה לה', בחודש אייר תש"פ חגגנו 4 שנות נישואין, עם שני ילדים.

אז תודה לשבע ברכות וסליחה על האיחור, אבל רציתי לשלוח את זה למרות ואולי "בגלל" האיחור, רוב הזוגות שמפרסמים ומספרים הם "טריים", אבל תדעו שהזוגות שמתחתנים דרך שבע ברכות גם מצליחים, ברוך השם.

אמנם ההמשך ושנות הנישואין תלויים בזוג - איך בונים את החיים, שלא שוכחים לתחזק את הזוגיות, והכי חשוב - טהרת המשפחה, ששומרת על הקשר הזוגי טרי כיום החופה. אבל שבע ברכות הם השדכנים והשליחים הטובים, אז מגיעה לכם תודה ענקית!

בתודה גדולה, פריאל.

לרפואה שלמה ובשורות טובות ניתאי בן פריאל בתוך שאר חולי ישראל.