שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "גם אנחנו התחתנו דרך שבע ברכות": 5 מכתבי תודה על חתונות מרגשות במיוחד

"גם אנחנו התחתנו דרך שבע ברכות": 5 מכתבי תודה על חתונות מרגשות במיוחד

מעל ל-3,000 חתונות נולדו בעקבות אתר שבע ברכות, המיזם החברתי החינמי הגדול ביותר בישראל בתחום השידוכים, וקרוב ל-45,000 כרטיסי מנויים ומנויות ממתינים רק לכם, איכותיים ורציניים. אז במקביל להרשמה למיזם 252, הצטרפו לאתר שבע ברכות, ונשמח לשמוע גם על החתונה שלכם, בקרוב!

"לא רק אני התחתנתי דרך 'שבע ברכות' – גם אחי הגדול, חברותיי ועוד"

למערכת "שבע ברכות" שלום,

גם בעלי ואני התחתנו דרך שבע ברכות.

בהתחלה היה נשמע לי קצת מטופש לחפש את בעלי באתר שידוכים. בכלל לא רציתי להיכנס לאתר. אבל אחרי שאחי הגדול ניסה במשך חודשים לשכנע אותי לפתוח כרטיס, הסכמתי לנסות, רק קצת, מכיוון שלא הצלחתי בשידוכים בשום מקום אחר ובשום צורה אחרת, וכבר הייתי מיואשת. אמרתי לאחי שאם לא "הולך לי" עם הבחור הראשון שאמצא באתר – אתנתק. ברוך השם, הבחור הראשון ששלחתי אליו הודעה – הוא בעלי כיום.

אני ממליצה לכולם להירשם לאתר שבע ברכות. לא רק אני התחתנתי דרכו: אחי הגדול הכיר שם את אשתו; שתי חברות שלי הכירו באתר את הבעלים שלהן; חברות של גיסתי גם כן... ברוך השם.

אתם עושים עבודת קודש. השם יברך אתכם. תודה רבה.

מיכל לוי

"בזכות סינון ההודעות במערכת ’שבע ברכות’, הקשר שלנו הצליח" 

שלום, שמי ברוך. חזרתי בתשובה לפני כשש שנים, על אף שהתהליך החל עוד מימי הצבא, אז התחלתי להניח תפילין.

היום אני בן 36, תודה לאל, נשוי באושר לבת אל. הכרנו באפליקציית "שבע ברכות" המבורכת.

אנחנו נשואים כבר קרוב לחצי שנה, וזכורה לנו אפילו השיחה הראשונה שהייתה בינינו, בה התחלנו את דרכנו יחד.

תוכן ההודעות חשוב כל כך במערכת ב"שבע ברכות", שלאחר מכן נזכרנו והבנו, שבזכות סינון ההודעות במערכת הקשר שלנו הצליח.

האיכות והרמה האישית, המידות הטובות והיציבות חשובים מאוד ביצירת קשר לצורך זיווג. לאחר שנים רבות בניסיון להבין מה אני צריך בקשר זוגי, אילו קווי אופי ומהם הדברים המייחדים את האחת שאיתה ארצה להתחתן.

זכינו לבית כשר ומאושר לעבודתו יתברך, ונאחל לכל עם ישראל שמירה צמודה והשגחה אישית, כפי שהיה לנו בהקמת הבית שלנו.

מי ייתן וכל עם ישראל יחזור בתשובה שלמה בקרוב, ויבוא משיח צדקנו לגאולה שלמה עוד בימינו.

רוב תודות וברכות לרבנים, שמכתתים רגליהם בכל העולם ומקדישים את חייהם לקירוב עם ישראל לאבינו שבשמים.

"העצה הכי טובה: להירשם לשבע ברכות": גם יצחק וטוני-שירה התחתנו דרך האתר – ובחינם 

לאתר שבע ברכות שלום,

לפני כחודשיים התחתנתי עם בעלי, יצחק. ההיכרות בינינו היתה דרך האתר הנפלא, שבע ברכות.

שמעתי על האתר מפה לאוזן, לא זוכרת אפילו בדיוק מי סיפר לי עליו. במקביל אלי, גם יצחק שמע פה ושם על האתר. הבנתי שזה אתר רציני, עם סינון, לא כמו כל שאר האתרים. התחברתי, פתחתי כרטיס והכנסתי פרטים, כמו כולם. הייתי מנויה באתר חודשים ספורים, בהם כמובן הכרתי כמה בחורים, ויצאתי קצת לדייטים, לפי ההתרשמות הראשונית. אך אף אחד מהם לא התאים.

כשראיתי את הכרטיס של יצחק, שלחתי לו הודעה. הכרטיס שלו מצא חן בעיני. השארתי לו את מספר הטלפון שלי, ובקשתי שיסתכל גם הוא בכרטיס שלי, ואם יראה שהפרטים מוצאים חן בעיניו – שנעבור לדבר בטלפון, כי הצ'אט קצת מעכב את השיחה. באמת, כעבור זמן קצר הוא יצר קשר, וקבענו להיפגש. ואז המשכנו להיפגש.

יצאנו במשך תקופה. היתה איזו פרידה, הפסקה באמצע הדרך, אבל בסופו של דבר חזרנו לשידוך הזה, כי הוא פשוט התאים והיה נכון. התחתנו לפני חודשיים, וב"ה אנחנו מאושרים.

אני כותבת כדי להודות לכם על הבמה הנהדרת הזאת שמשדכת כל כך הרבה זוגות, וגם אותנו... ואני רוצה לומר לכל בחורה שעדיין מחכה לחתן שיבוא, שלא תתייאש. זה עניין מאד מיגע באופן מסוים, השידוכים, ואפילו מייאש מתישהו. אבל צריך לא לוותר להמשיך, בסוף מישהו "ייתפס", מישהו אחד יתאים. ועוד דבר – אמנם בדייטים ראשונים יש עניין של התרשמות ראשונית, אבל רק בהמשך מגלים באמת אם השידוך מתאים או לא. לכן לא כדאי לפסול אחרי דייט ראשון, אלא צריך להמשיך ולנסות, כדי לדעת בוודאות אם השידוך מתאים או לא.

וכמובן, העצה הכי טובה – להירשם לשבע ברכות...

חשבנו שאולי עיכובי הקורונה הם סימן רע, אבל מהר מאוד הבנו שמצאנו את הזיווג

ל"שבע ברכות" היקרים!

הייתי באתר "שבע ברכות" במשך תקופה, אבל באיזשהו שלב התחלתי לחשוב שאולי לא משם אכיר את האחד...

עד שיום אחד קבלתי הודעה, שונה מהודעות אחרות שקבלתי לפני כן. החלטתי לתת ניסיון לבחור הזה, ניסיון אחרון. ו – זהו! אותו בחור, נבו, הוא היום בעלי.

כשהכרנו, הוא היה בצבא ואני בלימודים. בהתחלה חשבנו שלא נצליח להיפגש כל כך, אבל בסופו של דבר כן הצלחנו, ולאחר כמה חודשים כבר התארסנו.

תכננו את החתונה שלנו מא' ועד ת', ואז הגיעה הקורונה לארץ... ככל שעברו הימים גילינו שאנחנו צריכים לבטל עוד ועוד דברים, ולצמצם את החתונה עד כדי מסיבה קטנה ויפה. בסופו של דבר אפילו הקדמנו את החתונה ביומיים – ובנס, ביום החתונה המקורי הודיעו על עוצר גמור, גם ללא חתונות.

בכל התקופה שלפני החתונה היו לנו קשיים, וגם קצת חששות – אולי זה לא זה? אולי הקשיים האלה הם סימן שהשידוך לא מתאים? אך מהר מאד הבנו שזה זה. אם הכרנו דרך אתר "שבע ברכות", והכל הלך לנו בצורה כל כך מושלמת, אז ברור שמדובר פה רק בשינוי של ההכנות לחתונה, ולא בבעיות בזיווג עצמו... לאורך כל התקופה דיברנו על איך ששנינו לא ציפינו שדווקא באתר "שבע ברכות" נמצא את הזיווג שלנו – ובסוף זה מה שקרה. הבנו שכל הדברים הקטנים שקרו לנו בדרך, מרגע ההרשמה לאתר ועד לרגע החתונה – היו רגעים שמותאמים לנו בדיוק.

לכן אנחנו רוצים להודות לכם, על שהייתם רגע אחד בכל הסיפור הזה – רגע אחד שבלעדיו לא היינו פה. שבעז"ה תמשיכו ליצור עוד ועוד זוגות!

"חשבתי שאין טעם שאמשיך באתר, אבל אז הציף אותי ים של הודעות" 

שלום לאתר שבע ברכות,

שמי אור.

ברצוני להודות לכם, וכמובן לקב"ה, שזימן לי את זיווגי, אליהו, שהכרתי דרככם באתר.

לפני כשנתיים בערך נרשמתי לאתר ללא סיבה מיוחדת. לא חשבתי אפילו לרגע שזה רציני.

יצאתי לכמה פגישות עם כמה בחורים, וזה לא התאים. החלטתי שאין לי טעם להמשיך יותר באתר, אבל בפועל לא התנתקתי ממנו. הרגשתי שאני לא יודעת מה אני עושה ולמה אני ממשיכה, אבל בכל זאת המשכתי.

כעבור 3 חודשים ראיתי התראות במייל של כל מיני הודעות, וזה סיקרן אותי מאוד, אין ספק.

נכנסתי לאתר, והמשכתי להתכתב עם אחד הבחורים ששלחו אלי את ההודעות. יצאתי שוב לפגישה או שתיים, אבל גם זה לא התאים.

בינתיים, הציף אותי ים של הודעות מהאתר. לא ידעתי מה לעשות עם זה, זה היה גדול עלי... אבל המשכתי להסתכל על ההודעות האלה, ולבסוף בררתי מתוכן בחור אחד - שהוא אכן האחד שלי כיום.

התחלנו להתכתב, נפגשנו, ואכן התחתנו כעבור שנה וחודשיים. היום אנחנו נשואים כבר 8 חודשים, באושר!

שמחה לשתף אתכם בחסד הזה, שבניתי בית טהור בישראל.

כמה טוב השם!