שבע ברכות / סיפורי הצלחה / לא ראיתי בחורים שמתאימים לי ב"שבע ברכות", אבל החלטתי לנסות בכל זאת

לא ראיתי בחורים שמתאימים לי ב"שבע ברכות", אבל החלטתי לנסות בכל זאת

לירון לא חלמה לרגע שהחתן שלה יבוא דרך "שבע ברכות", אבל החליטה שהיא לא שוללת ועושה השתדלות בכל זאת. אז למה דווקא ההודעה ששלח לה הראל בעלה תפסה את מבטה? ומה יכול היה לקרות אם הוא היה שולח אותה קצת קודם?

"אם הראיון הזה יעזור לאנשים להירשם ל'שבע ברכות' ולמצוא דרכו את זיווגם, אפילו אם הם מרגישים שזה פחות הסגנון שלהם, אז זכיתי להיות שליחה טובה", אומרת לי בתחילת דבריה לירון, בת 23, שהתחתנה דרך האתר. "כי אני בקושי ראיתי אנשים בסגנון שרציתי, אבל החלטתי לעשות השתדלות, והנה - זה הגיע. לא חלמתי לרגע שאמצא את זיווגי ב'שבע ברכות', ובכלל אתר שידוכים היה נראה לי לא מתאים, אבל העובדה שלא פסלתי את הדרך הזו למרות זאת, היא זו שהובילה אותי לבסוף לחתונה".

 

ההודעה שהגיעה בדיוק בזמן

כבר 10 שנים שלירון היא בתהליך של תשובה, וגם הראל בעלה עבר מסלול דומה. "אני עברתי לבית ספר דתי כבר בגיל תיכון, והראל, שגדול ממני ב-5 שנים, התחיל את התהליך בסוף גיל העשרה", היא אומרת. "כבעלת תשובה, לא היה לי יותר מידי איפה לחפש שידוך, ולמרות שהלכתי לכמה שדכניות, ההצעות שלהן היו עבורי פחות מתאימות. לכן, אפילו שלא ראיתי יותר מידי אנשים שיתאימו לי ב'שבע ברכות', נרשמתי לאתר כדי לעשות השתדלות". 

עם זאת, באותה תקופה לא היתה לירון פעילה באתר יותר מידי. "הייתי בעומס של לימודים עם סיום התואר שלי, ולכן פתחתי שוב את הכרטיס רק בסוף תקופת המבחנים", היא אומרת. "היו שם הרבה מאד הודעות שהצטברו במשך הזמן, ועברתי על חלק מהן, אך היה ברור לי שאני לא נכנסת לכולן. מאוחר יותר נכנסתי לכרטיס שלי שוב כדי לעבור על ההודעות, ושם תפסה את עיניי הודעה מסוימת אחת. מה שהיה שונה בה, הוא שכנראה בטעות סימנתי בעבר שקראתי אותה, אבל באמת היה ברור לי שלא נכנסתי אליה. אז פתחתי את ההודעה הזו כדי לראות במה מדובר, וגיליתי שהיא מבחור שנראה נעים וטוב, וגם האופן שבו הוא התנסח מצא חן בעיני. החלטתי לענות לו תשובה למרות שעבר כבר כמעט חודש מאז שהוא שלח את ההודעה, ומשם מהר מאד הדברים התקדמו לחתונה".

מהתזמון המדויק בו הגיעה ההודעה הזו לא יכולה לירון להתעלם. "אם הראל היה שולח לי את ההודעה קודם, בזמן שהייתי בלימודים, סביר להניח שבכלל לא הייתי עונה", היא אומרת. "בנוסף, עניתי לו למרות התחושה שזה לא שייך לעשות זאת אחרי חודש, והראל מצידו זרם עם זה ולא פסל את ההצעה. אני רואה בכך סיעתא דשמיא מיוחדת ממש, ומודה לה' על כך שזכיתי להינשא בדיוק בזמן בו רציתי שזה יקרה".

מה יש לך לומר למי שעדיין מחפש את זיווגו?

"שהכל מגיע בזמן שלו, לא שניה לפני ולא שניה אחרי. אצלי זה לא בא בקשיים גדולים, וזכיתי לקבל את זיווגי דרך השתדלות טבעית ולא מעבר, אבל גם עבור אלה שמחכים שנים רבות, פתאום כשזה מגיע רואים איך בורא עולם רקם באופן נכון ומדויק את כל התהליך. הוא לא שוכח ולא מפספס אף אחד, ורק הוא יכול להוביל כל אחד למה שבאמת מתאים עבורו. אנחנו מצידנו צריכים לעשות כלים לשפע - להשתדל בחיפוש ולהתייעץ עם מי שצריך בלי להחליט מראש על דעת עצמנו, אבל בסופו של דבר ה' היחיד שמוביל אותנו אל הזיווג המיוחל". 

מה יש לך לומר על "שבע ברכות"?

"שלא חלמתי אפילו שאני אתחתן דרך האתר הזה, כי לכתחילה היה נראה לי שלא מתאים בכלל עבורי להיכנס לאתר שידוכים, אבל היום אני מודה לרב זמיר כהן ול'שבע ברכות' על שזכו להיות שליחים נאמנים, גם בתהליך ההתחזקות שעברתי וגם בשידוך. אני מאחלת לכם שה' ישלם את שכרכם על כך".