שבע ברכות / סיפורי הצלחה / תומר ועדן שהתחתנו דרך ’שבע ברכות’ במכתב מרגש: "למדנו שהעקשנות משתלמת"

תומר ועדן שהתחתנו דרך ’שבע ברכות’ במכתב מרגש: "למדנו שהעקשנות משתלמת"

"זכינו להתחתן בחתונת קורונה מצומצמת, לאחר שהכרנו בזכות 'שבע ברכות'", מספרים תומר ועדן במכתב מרגש. "למרות שהקשר בינינו ניתק כמה פעמים, הקב"ה דאג להחזירו בכל פעם מחדש, עד לחתונה המצומצמת, אך השמחה והמרגשת"

לכבוד הארגון היקר!

אנו, תומר ועדן, רוצים להודות לכם על הזכות שנפלה בחלקנו להכיר דרך אתר "שבע ברכות". ברוך ה' נישאנו בשעה טובה בראש חודש ניסן, ב"חתונת קורונה" שמחה ומיוחדת במינה.

קצת מהסיפור שלנו:
עדן: אמי רשמה אותי לאתר שבע ברכות לאחר שראתה פרסומים, וניהלה את הכרטיס שלי באתר. כחצי שנה לאחר ההרשמה, ולאחר סינון של הצעות רבות לא רלוונטיות, קיבלתי פנייה מתומר. לאחר התכתבות קצרה דרך האתר גילינו שיש לנו הרבה במשותף, אך החלטנו שלא להיפגש בעקבות המרחק הרב בינינו (נהריה-מעלה אדומים). מספר חודשים אחר כך, תומר פנה אליי בשנית, בהצעה לנסות ולהיפגש בכל זאת, וכך נפגשנו לראשונה באמצע הדרך. הפגישה הייתה נעימה, ועל אף שהרגשתי שזה יכול לעבוד, צפיתי שהמרחק יקשה מאוד על המשך הקשר בינינו. מה גם שאני בחורה של בית, ולא ראיתי לנכון להתרחק מההורים שבצפון.

תומר: לאחר תקופת שידוכים לא פשוטה, נרשמתי לאתר "שבע ברכות" וניסיתי שם את מזלי, וכאשר נתקלתי בפרופיל של עדן, התרשמתי שזה יכול להתאים ופניתי אליה. אני מוכרח לציין שכבר בפגישה הראשונה בינינו, מלבד האישיות המקסימה שפגשתי, שהייתה מלאת עדינות, צניעות, ויופי פנימי וחיצוני, הרגשתי גם הרגשה פנימית מיוחדת שיש כאן משהו אחר.
לאחר כחצי שנה, אזרתי אומץ ופניתי לעדן בבקשה לנסות להיפגש בשנית, בידיעה שאקח על עצמי את עניין הנסיעות, ובמידה והקשר יצליח בעז"ה, אז גם את נושא המגורים בצפון. הרגשתי שיש בינינו כימיה מעולה וחבל לפסול בגלל המרחק. לשמחתי עדן נענתה להצעה ונפגשנו שוב.

עדן: החלטתי לנסות שוב כי הרגשתי שלא בדקתי את הקשר הזה עד הסוף, וחששתי שפסלתי מהר מדי. הפגישה השנייה גם היא הייתה נעימה מאוד, אך בפזיזותי, ואולי מחשש שהקשר יתקדם מהר מדי לחתונה, בחרתי לחתוך גם הפעם. חזרתי לתקופת הפגישות, כשבתוכי ידעתי שתומר התייחס אליי הכי יפה והתאים לי יותר מכולם. למרות הייעוץ והסיוע מצד הוריי היקרים, חשתי בלבול ואי וודאות לאחר כל החלטה שקיבלתי בתקופה זו, והבנתי שלא אוכל להצליח בה לבד. בתפילותיי ביקשתי מה' שבמידה ופסלתי את הבחור המיועד לי, שידאג להחזיר אותו אליי. אמי גם תמיד סיפרה לי על סגולות ששמעה בערוץ הידברות, ביניהן ניסיתי את סגולת ה13X13X13 (לקרוא את פרק י"ג בתהילים 13 פעם במשך 13 יום). להפתעתי, לאחר כמעט שנה מאז הפגישה השנייה ויום אחרי שסיימתי לקרוא את המזמור הזה, תומר פנה אליי בשלישית. הרגשתי שה' דואג לי ומכוון אותי לתת הזדמנות אמתית לקשר. למרות הסירובים שלי, תומר תמיד נהג כלפיי בנועם הליכות ופנה אליי כאילו לא קרה דבר. התהליך שעברנו רק גרם לי לראות בו עוד מעלות רבות וטובות. לאחר בירור עם עצמי לגבי מה שאני מחפשת, הגעתי אל הפגישה השלישית בגישה קצת אחרת ועם הרבה יותר רצון להשקיע. נפגשנו במשך כשלושה חודשים, בהם נרקם החיבור ביננו, עד שהחלטנו להתחתן ב"ה!

תומר (בחיוך):  נראה שלפעמים העקשנות משתלמת. כסגירת מעגל וכעדות נוספת לנוכחות ה' בקשר, יצא שמבלי לתת את הדעת, ההחלטה להתחתן הייתה במקום שבו נפגשנו לראשונה.

זכינו להתחתן ב"ה באושר גדול בקדושה ובטהרה בחתונת קורונה מצומצמת, אך מאוד שמחה ומרגשת. חתונה בימים אלה, כמו כל מה שעברנו עם הקשר שלנו, לימדה אותנו מה עיקר ומה טפל והוכיחה ש"לאהבה אין גבולות" - מרחק או מגבלות קורונה למיניהם. במבט לאחור ראינו הרבה סייעתא דשמיא והשגחה פרטית לאורך כל שלבי הקשר, החל מפגישתנו הראשונה ועד עכשיו.

מהניסיון שלנו נרצה לחזק את כל מי שמחפש את זיווגו, שלא להתייאש, להאמין שה' משגיח לאורך כל הדרך, ומכוון אותנו למקומות הנכונים בזמן הנכון. חשוב לתת הזדמנות אמיתית לעצמך ולמשודך הפוטנציאלי, ועבורנו מציאת הזיווג הייתה תהליך של בנייה הדרגתית בו נדרשנו להרבה אופטימיות, השקעה ורצון הדדי.
אנו ממליצים בחום על אתר "שבע ברכות". האתר נוח ומאפשר להרחיב את מאגר ההצעות. הרבה שלוחים לו למקום, ואי אפשר לדעת מניין הישועה תגיע.
אנו מודים לארגון היקר ובראשו הרב הגדול זמיר כהן שליט"א, על כך שזכיתם להיות שליחי ה' הנאמנים להקמת בית נאמן בישראל. מאחלים שתמשיכו בפעילותכם הענפה והעצומה בקרב עם ישראל.