שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "עשיתי מעשה שהגדיל את הפניות אליי ב’שבע ברכות’ פי 2"

"עשיתי מעשה שהגדיל את הפניות אליי ב’שבע ברכות’ פי 2"

בעקבות בעיה רפואית קטנה, שמעה מיכל הרבה פעמים את המילה 'לא', אך אז היא החליטה לשנות כיוון, ופתאום הגיע ה'כן'. אז איך היא הצליחה לבחור את האחד המתאים מתוך מבול הפניות שנוצר?

עם בעיה רפואית קטנה, שלא מפריעה לתפקוד השוטף, ניסתה מיכל (27) למצוא את זיווגה לאורך שנים. אך עוד לפני שאנשים הבינו מיהי באמת, כאשר הם שמעו שיש שם משהו - התשובה תמיד הייתה שלילית. בסופו של דבר, החליטה מיכל לעשות מעשה שהעלה את כמות הפניות אליה ב'שבע ברכות' פי שתיים, והעיקר - באחת מאותן פניות שקיבלה היו כתובות המילים המיוחדות, שהובילו אותה לחתונה.

 

המילים שנגעו בלב

במהלך הזמן שחלף ניסתה מיכל דרכים שונות כדי למצוא את זיווגה. "השתדלתי בכל דרך אפשרית", היא מספרת, "ועם כל הרגעים הקשים, האמונה שהטוב הזה יגיע הייתה חזקה מהכל.

"בלי קשר לשידוכים", היא מוסיפה, "היו אנשים סביבי שראו בבעיה הרפואית שלי משהו נורא וגם נתנו לי את התחושה הזו, אך אני ידעתי שאין כאן בעיה אמיתית, והבנתי שעליי להתרחק ממי שרואה אותי כך. דווקא כשנכנסתי ל'שבע ברכות' הרגשתי אחרת, ראיתי שיש באתר הזה מקום לכולם, ומגוון רחב של אפשרויות. ניסיתי למצוא את זיווגי במשך כמה חודשים, וכשראיתי שזה לא מצליח, החלטתי שאני משנה כיוון. ישבתי וכתבתי את כל הדברים הטובים שבי, ובסוף, בשורה האחרונה סיפרתי על הבעיה הקטנה. פתאום לא האמנתי למראה עיניי וראיתי שכמות הפניות שאני מקבלת מכפילה את עצמה".

איך את מסבירה את זה?

"נראה לי שאנשים מחפשים אמת, וכשהם ראו שאני כותבת מי אני עד הסוף, בלי להמציא ובלי לשנות, זה פשוט דיבר אליהם. כך, באחד הימים קיבלתי שבע פניות בתוך שעה. אחת מהן נשלחה מחיים, בעלי כיום, שכבר אז הרגיש שהקשר הזה הולך להיות אחרת. גם האינטואיציה שלי אותתה לי שהפעם זה רציני, וכך, אם בפעמים קודמות התחלתי קשרים בהתכתבות ושיחות טלפוניות, הפעם הלכתי עם התחושה הפנימית, ונפגשנו כבר יום אחרי".

חיים (29) חיפש גם הוא לאורך תקופה ארוכה את זיווגו. "הוא הגיע ל'שבע ברכות' בעקבות כתבה שקרא, וחיפש מישהי שתכבד אותו ושהוא יוכל לכבד", מספרת מיכל על בעלה. "אחרי כמה חודשים של חיפוש מצידו ועוד חודש בלבד של פגישות בינינו, כבר החלטנו להתחתן".

מה יש לך לומר למי שעדיין מחפש את זיווגו?

"קודם כל, ש'שבע ברכות' הוא אתר שדרכו יכולים רבים למצוא את העתיד והבית שלהם, ולכן שווה לנסות. וגם - נראה לי שכדאי לחפש את הטוב שנמצא באדם שמולנו, ולא להתעקש על הנקודות הקטנות, אפילו אם הן פחות מתאימות. בין אם אדם הוא גבוה או נמוך, רזה או שמן, העיקר הוא הלב הטהור שיש לו בפנים, וזה מה שמשנה באמת".