שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא ידעתי לאן זה יוביל, ובכל זאת ניסיתי": גם מאיר ורחל התחתנו דרך שבע ברכות

"לא ידעתי לאן זה יוביל, ובכל זאת ניסיתי": גם מאיר ורחל התחתנו דרך שבע ברכות

רחל לא האמינה שחיפוש ב"שבע ברכות" יוביל לחתונה, אבל הייתה חייבת לנסות. פחות משנה אחרי גירושיה כבר מצאה את עצמה תחת החופה. "מודה לבורא עולם על שהקשבתי ללב שלי"

לפעמים הלב אומר שזה זה כבר בפגישה הראשונה, אך יש פעמים בהן סימני השאלה הם רבים, ולא ברור לאן הקשר מתקדם. רחל ומאיר, שניהם בדרך לנישואין שניים, החלו להיפגש, אך לא היה ברור אם הקשר ביניהם ימשיך או יסתיים. רק ההקשבה לקול הקטן שבלב, זה שאמר שאולי בכל זאת יש כאן משהו, וההחלטה לתת שוב ושוב את ההזדמנות, הם אלו שבסופו של דבר הובילו אותם לחתונה.

 

"אם אנסה - בטח לא אפסיד"

מאיר, גרוש כבר 10 שנים, חיפש את זיווגו באתרים שונים, והיה רשום גם ב"שבע ברכות" לאורך תקופה ארוכה. "חיפשתי כל הזמן ועשיתי השתדלות ככל האפשר", הוא אומר, "בשנתיים האחרונות כבר התחלתי להתייאש, ואחד החברים שלי היה מעודד אותי כל הזמן להמשיך ולא ליפול".

רחל, לעומתו, הייתה גרושה רק כמה חודשים, אך החליטה שהיא לא מחכה. "לא רציתי להתרגל לחיים לבד, ולמרות שלא ידעתי לאן זה יוביל, היה חשוב לי להתחיל", היא אומרת. "ל'שבע ברכות' הגעתי דרך פרסום שראיתי באינטרנט, והעובדה שזהו אתר שידוכים עם הכוונה של הרב זמיר כהן, נתנה לי את התחושה שכנראה מדובר במשהו שמור וטוב. רציתי מאד לצאת מתחושת הייאוש ומחוסר האמון בכך שיכולים להיות נישואין מאושרים, אז למרות שלא ממש האמנתי שזה יכול להוביל לחתונה, החלטתי שאם אנסה - בטח לא אפסיד. לסיפורי ההצלחה שקראתי באתר היה חלק בכך - כי ראיתי דרכם שהכל יכול להיות".

בזמן שהייתה באתר, עברה רחל כמה פגישות, ללא הצלחה. "אחרי אחת הפגישות אפילו הקפאתי את הכרטיס שלי מרוב ייאוש, אבל אז פתחתי אותו שוב", היא אומרת. "הסקרנות לראות אם זה יצליח הייתה משתלמת, ובאמת מהר מאד אחר כך קיבלתי ממאיר הודעה". 

אך בזאת לא תמה הדרך. "בהתחלה הקשר הרגיש לי ממש צולע, והיו כמה פעמים שבהן רציתי לסיים אותו, אבל בכל פעם מחדש החלטתי לתת את ההזדמנות ולהמשיך לנסות", אומרת רחל. "אני מודה לבורא עולם על שהקשבתי ללב שלי, אנחנו כל כך משלימים זה את זו, אבל לקח זמן עד שהצלחתי לראות את זה. בסופו של דבר, אחרי ארבעה חודשים החלטנו להתחתן".

לסיום, אומרים השניים "למי שמחפש את זיווגו בשנית כדאי להיות פחות בררן ולהיפתח לאפשרויות שונות. צריך סבלנות וחשוב לא לוותר במהירות. אנחנו מודים על 'שבע ברכות', שגם היה בחינם וגם פתח לנו את האפשרות לזיווג, ורק רוצים לומר - אשריכם על האתר".