שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לראשונה, השיחה בינינו היתה חלקה". עוד סיפור הצלחה משבע ברכות

"לראשונה, השיחה בינינו היתה חלקה". עוד סיפור הצלחה משבע ברכות

"ביקשתי מבורא עולם – שלח לי גבר ירא שמים, עניו, שלא יהיו לו מידות רעות, שיכבד אותי, שישמח אותי, אפילו שיקנה לי... ירדתי ממש לפרטי פרטים. שבוע לאחר מכן הוא פנה אלי"

מגיל 18 רציתי להתחתן. בתחילה הכירו לי שדכנית דרך הטלפון. יצאתי לכמה פגישות שלא התאימו לי ואפילו פגעו בי. השדכנית אמרה לי שעם הגובה והמשקל שלי – לא אוכל למצוא אף אחד. נעלבתי מאד, והפסקתי עם השידוכים לגמרי.

בגיל 20 ניסיתי שוב. שוב היה לי מקרה מצער, רימו אותי לגבי הגיל של הבחור, ונפגעתי שוב מאד.

רק לקראת גיל 24, הציעו לי לנסות את האתר "שבע ברכות".

במהלך כל השנים עשיתי הרבה השתדלויות אחרות בשביל שידוך – הלכתי להפרשות חלה ולקברות צדיקים, כמו כל רווקה שמחפשת זיווג. במקביל, היו לי כל מיני בעיות בריאותיות שהדאיגו אותי, ובשלב מסוים "השלמתי" עם זה שלעולם לא אנשא.

באותו זמן עדיין לא למדתי את ספריו של הרב שלום ארוש, לדעתי, אז עדיין לא אמרתי "תודה" על מה שיש לי. רק בכיתי.

כאשר גיליתי את "שבע ברכות", פתחתי כרטיס באתר. הגיעו אלי כמה פניות מבחורים, אבל זה לא התקדם. למעשה, ציינתי בחיפוש באתר שאני רוצה רק בחורים מבאר שבע, בגלל אותו חלום. אבל שום דבר לא התקדם.

הכרטיס שלי באתר היה פתוח כמעט שנה. פה ושם התכתבתי עם בחורים, אבל בגלל הפגישות הנוראיות שהיו לי בעבר – נרתעתי בעצמי. בכל פעם שבחור רצה להתקדם לפגישה איתי – נבהלתי והפסקתי את הקשר.

שוב עשיתי הפסקה בניסיונות החיפוש. אבל אז אמרו לי אנשים סביבי – תחזרי, תני צ'אנס לאנשים.

התחלתי אז לקרוא ספרים כמו "בגן האמונה" ו"בגן התודה". התחלתי לומר "תודה" על הכל – גם על העניינים הרפואיים שלי, גם על היותי רווקה, וחזרתי לחפש הצעות רלוונטיות.

יום אחד עבר עלי יום קשה במיוחד. עברתי כמה השפלות קשות, ומצאתי את עצמי צועקת לקב"ה. אמרתי לו: "אמרת 'לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר כנגדו'. שלח לי עזר כנגדי!".

וכאן אעצור, ואעביר מסר לרווקות: אל תבקשו רק "שלח לי זיווג". תפרטו את הבקשה שלכן. אני ביקשתי מבורא עולם – שלח לי גבר ירא שמים, עניו, שיאהב אותי גם עם המצב המיוחד שלי, שלא יהיו לו מידות רעות, שיכבד אותי, שישמח אותי, אפילו שיקנה לי... ירדתי ממש לפרטי פרטים.

בערך שבוע לאחר מכן קבלתי פנייה חדשה מבחור באתר, שבקש לראות את תמונתי. נכנסתי לפרופיל שלו כדי לבדוק במי מדובר. הוא לא היה מבאר שבע, והתמונה שלו לא היתה בדיוק כמו מה שדמיינתי לעצמי שיהיה בעלי – אבל מצד שני, חשבתי לעצמי, אני לא רוצה שישפטו אותי רק לפי התמונה שלי, בלי להכיר אותי... אז לא אעשה זאת גם אני. אישרתי לו לצפות בתמונה, והתחלנו להתכתב באתר.

לראשונה, השיחה בינינו היתה חלקה ממש. ראינו שיש בינינו התאמה. בגלל שבאותה תקופה האתר היה נתקע לפעמים, עברנו אחרי זמן קצת לשיחה בוואטסאפ. משם התקדמנו וגם קבענו פגישה.

לפני הפגישה ממש בקשתי מהקב"ה סימנים – כמו אליעזר עבד אברהם... שיהיה לי סימן, שאדע שהוא מתאים לי.

לפני שנפגשנו סיפרתי לו קצת מהפירוט על המצב הבריאותי שלי. זה לא הפריע לו, והוא רצה להיפגש בכל אופן. נפגשנו במקום ציבורי בעיר שלי. זו היתה הפעם הראשונה שלא גמגמתי בפגישה ולא רעדתי... היתה תחושה טובה.

שבוע לפני יום הולדתי ה-27 זכינו להיכנס תחת חופה וקידושין, בחתונה בהפרדה מלאה, ב"ה. זה היה לפני 4 חודשים. יש לי בעל מקסים, שמכבד אותי ומשמח אותי כל הזמן, גבר שלא האמנתי בכלל שיש כמוהו. קיבלתי בו בדיוק את התכונות שבקשתי שיהיו בבעלי, באותו יום קשה של תפילה.

ב"ה, אנחנו שמחים מאד. תודה לקב"ה ששלח לנו שליחים יקרים, את "שבע ברכות".

אני פונה מכאן לכל הרווקות, ואומרת לכן: בנות יקרות, תבקשו מהקב"ה את המידות שאתן רוצות שיהיו בבחור שאיתו תתחתנו. תגידו גם "תודה" על זה שאתן רווקות, עם כל הקושי. תאמינו שזה טוב – ופתאום, במהירות, תבוא הישועה.

בברכה לזיווגים הגונים, ולביטול המחלה מעם ישראל בעז"ה. הקב"ה יחיש גאולתנו ונחזה בביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.