שבע ברכות / סיפורי הצלחה / חשבנו שאולי עיכובי הקורונה הם סימן רע, אבל מהר מאוד הבנו שמצאנו את הזיווג

חשבנו שאולי עיכובי הקורונה הם סימן רע, אבל מהר מאוד הבנו שמצאנו את הזיווג

ניסיון אחרון באתר, עיכובים ושינויים בתכנונים – וחתונה שהוקדמה בנס. עוד מכתב תודה שהגיע למערכת "שבע ברכות"

ל"שבע ברכות" היקרים!

הייתי באתר "שבע ברכות" במשך תקופה, אבל באיזשהו שלב התחלתי לחשוב שאולי לא משם אכיר את האחד...

עד שיום אחד קבלתי הודעה, שונה מהודעות אחרות שקבלתי לפני כן. החלטתי לתת ניסיון לבחור הזה, ניסיון אחרון. ו – זהו! אותו בחור, נבו, הוא היום בעלי.

כשהכרנו, הוא היה בצבא ואני בלימודים. בהתחלה חשבנו שלא נצליח להיפגש כל כך, אבל בסופו של דבר כן הצלחנו, ולאחר כמה חודשים כבר התארסנו.

תכננו את החתונה שלנו מא' ועד ת', ואז הגיעה הקורונה לארץ... ככל שעברו הימים גילינו שאנחנו צריכים לבטל עוד ועוד דברים, ולצמצם את החתונה עד כדי מסיבה קטנה ויפה. בסופו של דבר אפילו הקדמנו את החתונה ביומיים – ובנס, ביום החתונה המקורי הודיעו על עוצר גמור, גם ללא חתונות.

בכל התקופה שלפני החתונה היו לנו קשיים, וגם קצת חששות – אולי זה לא זה? אולי הקשיים האלה הם סימן שהשידוך לא מתאים? אך מהר מאד הבנו שזה זה. אם הכרנו דרך אתר "שבע ברכות", והכל הלך לנו בצורה כל כך מושלמת, אז ברור שמדובר פה רק בשינוי של ההכנות לחתונה, ולא בבעיות בזיווג עצמו... לאורך כל התקופה דיברנו על איך ששנינו לא ציפינו שדווקא באתר "שבע ברכות" נמצא את הזיווג שלנו – ובסוף זה מה שקרה. הבנו שכל הדברים הקטנים שקרו לנו בדרך, מרגע ההרשמה לאתר ועד לרגע החתונה – היו רגעים שמותאמים לנו בדיוק.

לכן אנחנו רוצים להודות לכם, על שהייתם רגע אחד בכל הסיפור הזה – רגע אחד שבלעדיו לא היינו פה. שבעז"ה תמשיכו ליצור עוד ועוד זוגות!