שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא האמנתי שאתחתן שוב, ועוד שזה יגיע מהר כל כך"

"לא האמנתי שאתחתן שוב, ועוד שזה יגיע מהר כל כך"

אחרי תקופת גירושין ארוכה וקשה, לא יכול היה יקיר להאמין שהוא יזכה לעמוד בשנית תחת החופה. ליאת חששה גם היא שלא תמצא את זיווגה, אך הישועה הגיעה מהר משציפתה

גם כשנראה שאין סיכוי להתחתן, מסתבר שהמציאות יכולה לעלות על כל דמיון. עבור יקיר, שעבר סאגה ארוכת שנים עם תהליך הגירושין שלו, המציאות של פרק ב' נראתה רחוקה מאד. "כבר לא האמנתי שאתגרש ולא יכולתי לחלום אפילו שאזכה להגיע לנישואין שניים", הוא אומר. "אבל בסוף, אחרי הגירושין העזתי לחפש, ולמרות החששות, הלא יאומן קרה".

 

"לא ראיתי דרך אחרת להכיר אנשים" 

לצורך מציאת זיווגו, בחר יקיר לחפש דווקא דרך "שבע ברכות". "היה לי חשוב להכיר את האישה שמולי לעומק בהיכרות אישית, ולא מתוך המלצות של אחרים, כי הרגשתי שמה שעובר דרך אנשים הוא לא תמיד מדויק ונקי", הוא אומר. "משום כך דווקא חיפוש בדרך הזו התאים לי הכי הרבה, וגיליתי אתר מצוין, קל ונוח לתפעול וללא תשלום. הייתי בו במשך חצי שנה, מחפש לאט לאט, עם לא מעט חששות בלב, ולהפתעתי מהר יותר משחשבתי הקב"ה שלח לי את הישועה". 

ליאת, גרושה גם היא, עברה את תקופת החיפוש אפילו מהר יותר. "הייתי ב'שבע ברכות' בסך הכל חודש וחצי, וכבר זכיתי לפגוש את יקיר", היא אומרת. "היה לי קצת קשה ללכת עם ההחלטה שאני מחפשת באתר, כי לא הכרתי את הדרך הזו קודם, אבל גם לא ראיתי דרך אחרת למצוא את הזיווג, ולכן החלטתי לנסות בכל זאת. בנוסף, חששתי שאצטרך להיפגש עם הרבה מאוד אנשים עד שאתייאש, אבל הלכתי באמונה שאם זה צריך להגיע זה יקרה, ובאמת כך היה".

מה יש לכם לומר למי שמעוניין כמוכם להינשא בשנית? 

"חשוב לחפש ולנסות, וגם אם זה לא מצליח - לא נורא. בסופו של דבר יש לנו כבר את החיים שבנינו בנישואין הראשונים ואת הילדים שכבר נולדו, שצריך להתחשב גם בהם", אומרת ליאת.

"גירושין הם דבר קשה, ואני לא מאחל לאף אחד לעבור את זה", מוסיף יקיר, "אבל צריך להרים את הראש, לדעת שהחיים לא נגמרים, ולזכור שאם משתדלים ומחפשים, תמיד יש אור בקצה המנהרה".