שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "זה יהיה נס אם אמצא את החתן שלי", והנס קרה דרך ’שבע ברכות’

"זה יהיה נס אם אמצא את החתן שלי", והנס קרה דרך ’שבע ברכות’

לרועי וענבר היה ברור שהם מחפשים את זיווגם דרך "שבע ברכות", ולמרות הקושי והתסכול, שניהם המשיכו לנסות. "בסופו של דבר ה' הוא זה ששולח את הזיווג, אנחנו רק צריכים לעשות השתדלות"

"אני נהנה מזה שלוקחים את הקדמה, שיש לה כוח עצום, ומשתמשים בה כדי לשרת את הקודש", אומר רועי, בן 36, שזכה להתחתן דרך "שבע ברכות". "הכנסת נושא השידוכים לדיגיטל מביאה תוצאות", הוא טוען, "ואני רואה בכך דרך יעילה ביותר למצוא את הזיווג. יש שם הרבה מאד אפשרויות, אנשים שאפשר להכיר מכל הארץ, ויכולת לפגוש בצורה אמיתית את מי שמולך, בלי סיפורים של שדכנים מסביב".

 

אחד הקשיים הגדולים בחיים

רועי, שחזר בתשובה בשנים האחרונות, התגורר בחו"ל וניסה כבר שם למצוא את זיווגו דרך האתר. "הייתי מוכן לטוס לארץ כדי להיפגש, אך בפועל זה לא קרה, ורק כשחזרתי להתגורר בישראל, התחילו הפגישות", הוא מספר. "עוד לפני כן, בדקתי גם אתרי שידוכים אחרים, אבל הם לא נראו לי אמיתיים מספיק או מתאימים עבורי מבחינת השקפה. בנוסף, קיבלתי הצעות מחברים, אך הרגשתי שב'שבע ברכות' יש הרבה יותר אפשרויות שמהן אפשר לבחור. במהלך החודשים בהם הייתי רשום לאתר, ניסיתי לא מעט פעמים למצוא דרכו את הזיווג, וזה היה לפעמים מתסכל וקשה, עם תחושת ייאוש לא קלה. בסופו של דבר, אחרי עשרה חודשים זכיתי לפגוש את ענבר, וכבר בפגישות הראשונות היה ברור לנו שזה הולך לכיוון של חתונה".

ענבר, בת 27, היתה רשומה ל"שבע ברכות" במשך שנה. "חיפשתי הרבה באותה שנה, והתחושה איתה הלכתי היא שתקופת החיפוש הזו, שהיא אחת מהמהמורות הגדולות בחיים, גם מעצימה ומחזקת נפשית", היא אומרת. "היו לי הצעות גם דרך חברות, אבל הרגשתי ש'שבע ברכות' הוא מקום שמתאים לי, אם מבחינת המבחר הגדול של האפשרויות ואם מבחינת ההשקפה של מי שנמצא בו. היה ברור לי שה' הוא זה ששולח את הזיווג, ואני רק צריכה לבחור את הדרך בה אני עושה השתדלות.'שבע ברכות' היה בעיני אתר איכותי מאד, עם רמה טובה של סינון, ובכרטיסים שלו ראיתי שמפורטות הנקודות החשובות והעיקריות". 

 

"שום דבר לא בידיים שלנו"

את מציאת הזיווג תולה ענבר בעיקר בתפילה ובאמונה. "חברה שהתגוררה איתי בדירה אמרה לי שהיא ראתה אותי מתפללת כל ערב, ולכן לא פלא שזה הגיע לי כל כך מהר", היא אומרת. "כי באמת יש משהו מיוחד בשברון הלב הזה ובהבנה ששום דבר לא בידיים שלנו, במיוחד הזיווג. בתקופת השידוכים יכולים להרגיש לפעמים ממש מצוקה, אדם רוצה כל כך להתקדם עם החיים שלו, להפוך לשלם יחד עם החצי השני שמחכה לו אי שם, וכשזה עדיין לא קורה, התחושות הקשות יכולות להוריד למטה. לי אישית היה ברור כל הזמן שזה יהיה נס אם אמצא את האיש שלי ואם יהיה לי האומץ להתחתן איתו. אז אמונה בה' ותפילה אליו הם המפתח מבחינתי לעבור את כל זה בצורה טובה, וגם האומץ להעז ולהתקדם".

לסיום אומרים השניים, "תודה רבה על הפלטפורמה המיוחדת הזו שאתם מעניקים, זה עושה לאנשים הרבה טוב בחיים, ואנחנו באופן אישי מרגישים חייבים לרב זמיר כהן המון"