שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "למרות שרצינו טקס מצומצם, זכינו לחתונה מהודרת": המכתב המרגש של אפרים ונגה

"למרות שרצינו טקס מצומצם, זכינו לחתונה מהודרת": המכתב המרגש של אפרים ונגה

הם חיפשו את זיווגם במשך שנים ארוכות, ומיד כשראו ב"שבע ברכות" זה את כרטיסו של זו, הבינו שהפעם זה רציני. עכשיו הם חוזרים להודות לאתר, ומספרים על הקדושה המיוחדת שהייתה בחתונתם

צוות שבע ברכות היקרים,

רצינו להודות לכם מקרב לב על שעזרתם לנו להקים בית בישראל!

שמי נגה, אני חוזרת בתשובה כבר שמונה שנים, ומצאתי באתר את בחיר ליבי, אפרים, חוזר בתשובה מזה חמש שנים.

אפרים ואני חיפשנו אחר הזיווג שלנו מאז תחילת תהליך החזרה בתשובה, וכבר היינו קרובים לייאוש. כשראיתי את הכרטיס שלו באתר, העזתי לפנות אליו ולשלוח לו הודעה ראשונה. הוא מצידו ראה את הכרטיס שלי, ושנינו הבנו מיד שיש כאן משהו מתאים ממש. לאחר שיחה קצרה באתר ותיאום פגישה, הרגשנו שאפשר להמשיך, ואחרי שבע פגישות כבר החלטנו על חתונה.

בסייעתא דשמיא הצלחנו לארגן הכל בתוך חודש בלבד. היה ברור לנו שאנחנו רוצים להתחתן כמה שיותר מהר, כדי ששום יצר הרע לא יפריע לנו, ולמרות שתכננו לעשות טקס מצומצם ברבנות, הקב"ה סובב את הדברים כך שנחגוג בהידור ובקדושה, ונעשה קידוש השם. שנינו חוזרים בתשובה ושומרים נגיעה, החתונה הייתה בהפרדה מוחלטת גם בישיבה וגם בריקודים, ואנחנו מאוד גאים ושמחים בכך שדבקנו בהחלטה לשמור על הקדושה ביום המאושר והשמח בחיינו.

אנחנו ממליצים למי שנכנס לאתר לכתוב על עצמו כמה שיותר בכרטיס ולשים תמונה יפה, אך מצד שני חשוב לא לשפוט על פי מראה חיצוני ולתת סיכוי עד פגישה שלישית לפחות. לרווקות מצידן חשוב לקחת יוזמה, לא להתעצל ולחפש את האחד, ובעזרת ה' כשזה יגיע, כדאי לשמור את העניין בשקט עד שמחליטים סופית.

מאז אנו מודים בכל יום לקב"ה, וכמובן לשליחים הברוכים שלו - צוות "שבע ברכות" הנהדר, שעושה עבודת קודש. תודה גדולה גם לרב זמיר כהן על היוזמה הברוכה, ובעזרת ה' שירבו בתים קדושים וכשרים בישראל בזכותכם!

 

נ.ב

שנינו עכשיו סגרנו את הכרטיסים שלנו באתר, תודה.