שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הוא רווק, אני גרושה, זה לא הפריע לו": גם נתנאל ושרון הכירו דרך "שבע ברכות"

"הוא רווק, אני גרושה, זה לא הפריע לו": גם נתנאל ושרון הכירו דרך "שבע ברכות"

שרון הייתה נשואה רק כמה חודשים, ומאז במשך 7 שנים חיפשה את זיווגה השני. נתנאל עבר גם הוא דרך ארוכה, אך תמיד האמין שזה יגיע. "כשנרשמתי ל'שבע ברכות' הרגשתי שהישועה כבר ממש קרובה"

"להיות גרושה בלי ילדים, כזו שהייתה נשואה רק כמה חודשים, אומר שמצד אחד את לא רווקה, אבל מצד שני רוב הגרושים הם לא בכיוון שלך", אומרת שרון (בת 28). "כך מצאתי את עצמי נופלת בין הכיסאות, לא כאן ולא שם. רווקים לא כל כך מעוניינים בשידוך כזה, ומי שהוא גרוש עם ילדים פחות מתאים. יצא לי כמה וכמה פעמים להיפגש עם אנשים, שהקשר איתם הסתיים בכך שהם לא מעוניינים להמשיך איתי בגלל היותי גרושה. אני תוהה, אם זה לא התאים להם מלכתחילה, למה הם בכלל ניסו?"

 

"שבע ברכות" - הדרך לישועה

שרון חיפשה את זיווגה השני במשך שבע שנים ארוכות. "הייתי רשומה באתרים נוספים בתשלום, וכאשר סיפר לי אבא שלי על 'שבע ברכות', היה ברור לי שאני נרשמת אליו. שידוכים דרך שדכניות יכולים לעלות ים של כסף, ואילו כאן יש דרך נפלאה שהיא בחינם. אמנם אחותי הקרובה לא כל כך התחברה לרעיון, אבל כיום גם היא רשומה באתר", היא מספרת. "בכל תקופת החיפוש הזו תמיד הייתה לי תקווה שאמצא את זיווגי, אבל מכיוון שאני גרושה בלי ילדים זה היה יותר מורכב. לא כל אחד יכול היה לקבל את המצב הזה, וגם בתחילת הקשר עם נתנאל, בעלי, שאלתי אותו אם זה מפריע לו".

נתנאל, בן 31, לא היה מוטרד כלל מעובדת היותה של שרון גרושה. "כבר בפגישה הראשונה בינינו העלנו את הנושא, סיפרנו בפתיחות על מה שעברנו, ושאלנו את מה שצריך היה לשאול", הוא מספר, "הבירור הזה נתן את הביטחון להמשיך הלאה, ומשם כבר לא היה חשש. ל'שבע ברכות' הגעתי דרך שכן צדיק שפגש אותי במכולת וסיפר לי על האתר. לא האמנתי שאפשר להתחתן בדרך הזו, וזו הייתה הפתעה עבורי לגלות שיכול להיות כזה דבר". 

במהלך הזמן, דווקא עובדת היותו רשום ל"שבע ברכות" נתנה לנתנאל את הכוח להמשיך בחיפוש. "האפשרויות הרבות שהאתר פתח, נתנו לי את התחושה שאין מה לדאוג ושבסוף אני אמצא את האחת. לאורך כל השנים הייתי אופטימי, כשנרשמתי ל'שבע ברכות' כבר ממש הרגשתי שהישועה מתקרבת, ושבעה חודשים לאחר מכן זה באמת קרה. הקב"ה הוא זה שמזווג זיווגים, אבל 'שבע ברכות' היו הצינור לברכה הזו. מאז, אני ממליץ לכל החברים על האתר. אולי דרך ההרשמה ל'שבע ברכות' הם ימצאו מישהי המתאימה להם". 

כבר בתחילת הקשר ביניהם, היו מכוונים בני הזוג לחתונה. "לא התאים לי לקחת את הזמן ולהימרח", אומרת שרון, "שנינו היינו חדורי מטרה, עשינו היכרות ראשונית ממוקדת וברורה, וכיוונו לקשר רציני. זו הייתה גם התחושה הכללית שלי ב'שבע ברכות'. מיד כשנכנסים לאתר יש הודעה שמבקשת לאשר שמתחייבים על שמירת נגיעה, ולאחר מכן יש פירוט בכרטיס שמסביר מיהו האדם. כל זה נתן לי את ההרגשה שאנשים לא באים לשחק כאן, אלא ללכת בכיוון רציני".

ומה יש לכם לומר למי שעדיין מחפש את זיווגו?

"כדאי לבוא ממוקדים, עם רצון אמיתי להתחתן, ולא למרוח את הזמן" אומרת שרון. "יחד עם זאת, חשוב להיות פתוחים לאפשרויות שונות, ולא לשלול מיד את מה שנראה קצת שונה. כיום, למשל, להרבה אנשים חשוב לראות תמונה של הצד השני, אך אין צורך לחרוץ גורלות לפיה, כי היא לא תמיד משקפת את המציאות. בנוסף, כדי להגיע בסופו של דבר לחתונה, צריך לדעת להתקפל מידי פעם ולהוריד את הראש. גם הטבעת היא עגולה, כדי להזכיר לנו שלכל אחד כדאי לעגל קצת את עצמו".

לסיום, אומרים בני הזוג: "אנחנו מודים מאד לרב זמיר כהן על כך שיזם את הקמת האתר, ומזכה רבים כל כך למצוא דרכו את זיווגם. אנחנו באופן אישי התגוררנו בערים שונות, ולא רואים באיזו דרך היינו יכולים להיפגש, אם לא 'שבע ברכות'. יהי רצון שה' ייתן לרב כוח ובריאות להמשיך לזכות את הרבים, ושדרך האתר יזכו רבים למצוא את הזיווג שלהם משורש נשמתם".