שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "היה לי ברור שאין לי מה לחפש ב’שבע ברכות’"

"היה לי ברור שאין לי מה לחפש ב’שבע ברכות’"

הדבר האחרון שחשבה אביגיל לעשות, הוא להירשם ל"שבע ברכות", ולולא הפצרותיה של אחותה, היא גם לא הייתה עושה זאת. אבל את עידן, שגר הרחק ממנה, כנראה שלא הייתה דרך אחרת לפגוש

הדבר האחרון שחשבה אביגיל לעשות כדי למצוא את זיווגה, הוא להירשם ל'שבע ברכות', והיה ברור לה שאת הזיווג שלה היא תמצא דרך מכרים או שדכניות. עידן, לעומתה, היה מוכן לנסות, והדרך הזו דווקא פתחה לו הרבה אפשרויות. על אף המרחק הגיאוגרפי והרקע השונה הם זכו להקים את ביתם, והיום, שלוש שנים אחרי, חוזרים כדי להודות.

 

"אין סיכוי שאני מחפשת את בעלי בדרך הזו"

אביגיל, בת 25, לא חיפשה את הזיווג שלה לאורך זמן. "נפגשתי יחסית עם מעט בחורים, אבל היה ברור לי שזה לא יקרה דרך 'שבע ברכות'", היא אומרת. "באחת השבתות אחותי ישבה לשכנע אותי שאין כאן בעיה, שזו דרך שאפשר גם להיפתח אליה ושכדאי לנסות. היא עזרה לי לפתוח כרטיס באתר, אך אני לא תליתי בזה תקוות".

עידן, לעומתה, לא פנה לשדכנים בכלל, והרגיש ש'שבע ברכות' הוא בדיוק המקום הנכון עבורו. "היו לו הצעות מחברים, אבל האתר פתח בפניו הרבה אפשרויות. כחוזר בתשובה כבר מגיל 10, הוא לא ראה בכך משהו חריג".

זמן קצר אחרי שנרשמה אביגיל לאתר, פנה אליה עידן. "לא חשבתי שיצא מזה משהו", היא מציינת, "אבל מיד בפגישה הראשונה בינינו, הרגשתי את ההתאמה. אחרי זה כבר לא היינו זקוקים להרבה פגישות, וטוב שכך, כי עידן מגיע מדימונה ואני מירושלים, בכל פעם הדרך לפגישה ארכה כמה שעות".

מה יש לך לומר על 'שבע ברכות'?

"העובדה שאפשר לשמור על רמה מסוימת של אנונימיות ולא להראות לכל אחד את התמונה, היא מעולה. גם הידיעה שיש סינון של הודעות לא רצויות העניקה לי הרבה רוגע. בנוסף, הרגשתי שאצל שדכנים לא תמיד כל האמת נאמרת, ואילו כאן אפשר לראות את האדם כפי שהוא. התחושה שלי היא שאנשים באמת מראים מי הם, כדי למנוע אחר כך חוסר התאמה. מעבר לכך, 'שבע ברכות' פונה לכל המגזרים, וכל אחד יכול למצוא בו את מקומו. הדבר משמעותי במיוחד עבור אנשים שהם כבר לא צעירים או שהגיעו לנישואין שניים, והאתר פותח להם הרבה מאד אפשרויות. אני לא דמיינתי לרגע שאמצא ב'שבע ברכות' אדם שמתאים לי, ובכל זאת זה קרה. כבר שמעתי על לא מעט בנות בסביבתי שמצאו את השידוך שלהן דרך האתר, וזהו חסד גדול עבור כל מי שמחפש את הזיווג שלו".