שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא תאמינו כמה זמן לקח עד שהחלטנו על חתונה"

"לא תאמינו כמה זמן לקח עד שהחלטנו על חתונה"

דניאל ורונית, שניהם מעל גיל 50, לא ראו דרך טובה יותר לחיפוש הזיווג, מלבד 'שבע ברכות'. היא הייתה באתר חודש, הוא היה שבוע, ולא תאמינו כמה זמן לקח עד שהם החליטו על חתונה

דניאל ורונית עברו שניהם את גיל 50, ולקראת נישואין שניים, התקשו למצוא דרך נכונה כדי לחפש בה את הזיווג. "לא רציתי להגיע לשדכנים שגובים כסף באופן מוגזם", אומרת רונית. "אז פניתי לחברה אחת שלי, שהיא שדכנית, ללא תשלום, וכשניסיתי כאלה נוספים, זה לא היה רציני כל כך. לגבי רישום ל'שבע ברכות', אין לי אינטרנט בכלל, ולכן לא הייתה לי גישה לאתר. משום כך ביקשתי מבתי, שיש לה חיבור מסונן לאינטרנט, שתפתח לי כרטיס".

מבחינתה של רונית, זו הייתה ההשתדלות שלה. "הלכתי מתוך אמונה שלימה שאני עושה את שלי, ואם ה' רוצה - הוא יעשה את שלו. כמה שבועות אחר כך ראיתי את תמונתו של דניאל באתר, והוא מיד נכנס לי ללב".

דניאל, גם הוא ללא חיבור לאינטרנט כלל, ביקש מחבר שלו שירשום אותו לאתר. "התכתבתי עם חבר של דניאל, ולאחר מכן הייתה לי איתו גם שיחה ארוכה לגבי מה שאני רוצה והאם זה יכול להתאים", מספרת רונית, "רק אחר כך נפגשנו".

אחרי שלוש פגישות בלבד החליטו בני הזוג להתחתן. "זה לא ייאמן. בקושי הייתי חודש באתר, ודניאל היה שם בסך הכל שבוע", היא אומרת. "רציתי כל כך למצוא את זיווגי, והתפללתי על כך הרבה. זו סייעתא דשמיא מדהימה, פשוט נס".

חששת מנישואין שניים?

"לא חששתי, אלא להיפך, מאוד רציתי, לא ראיתי את עצמי נשארת לבד. ביקשתי מה' שישלח לי את הזיווג שלי כדי שאשלים יחד איתו את ייעודי בעולם", אומרת רונית. "לדעתי, לא כדאי לפחד מזוגיות שניה, כי מי שיש לו אמונה אמתית ותמימה, הקב"ה פותח לו".

ומה יש לך לומר על "שבע ברכות"?

"אני חושבת שעבור מי שלא רוצה או לא מסוגל לשלם לשדכנים 1000 דולר, זו כמעט הדרך היחידה למצוא היום זיווג. אני אישית נכנסתי לאתר אחרי ששמעתי על כמה חברות שהתחתנו דרכו. קראתי על מספר ההצלחות הגדול, והיה ברור לי שלא סתם המציאו את המספרים שכתובים שם. גם העובדה שהשידוך שלנו יצא דווקא דרך 'שבע ברכות', מוכיחה איזו סייעתא דשמיא יש לאתר. מאז שהתארסנו אני מספרת להרבה אנשים על הדרך בה נפגשנו, וממליצה להם לעשות זאת גם בעצמם".