שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא האמנתי שאתחתן, היום כבר יש לי תינוקת"

"לא האמנתי שאתחתן, היום כבר יש לי תינוקת"

גילה גבאי חיפשה את זיווגה בכל הדרכים האפשריות, רק לא דרך 'שבע ברכות'. אז למה היא נרשמה אליו לבסוף? ומי היא מרגישה שפעל עבורה משמיים בשידוך הזה?

גילה גבאי, בת 32, חיפשה את זיווגה לאורך שנים. היא הייתה רשומה באתרי הכרויות שונים, וגם שילמה בהם על כרטיס לשנה מראש, אך דווקא ל'שבע ברכות' לא ראתה עניין להיכנס. "חברות תמיד אמרו לי לפתוח כרטיס גם ב'שבע ברכות', ואף הדגישו שמדובר בכרטיס חינמי, ללא עלות, אבל אני לא הקשבתי להן. זה פשוט לא נראה מתאים למה שאני מחפשת", היא מספרת. 

הזמן עבר וגילה עברה תהליך של התחזקות. "באותה תקופה דווקא היה בחור שנפגשתי אתו, אבל הוא לא היה בכיוון של התקרבות כמוני, ועל רקע זה נפרדנו. מאוחר יותר, החלטתי לעשות השתדלות ופתחתי כרטיס באתר אבל בקושי נכנסתי לכרטיס שלי, כי עדיין לא האמנתי שאוכל למצוא שם את זיווגי". במהלך כל אותה דרך היו גם רגעים של ייאוש. "אבל גם בתקופות בהן כבר לא היה כוח להמשיך, ידעתי שאחר כך אחזור ואנסה שוב", היא אומרת. 

 

הרבי מזוועהיל לקח חלק בשידוך שלנו

עם כל חוסר האמון, זמן לא רב אחרי שנרשמה לאתר, שלח לה אופיר הודעה. "הקשר התחיל עם מעט סימני שאלה, אך ככל שעבר הזמן החלה להתבהר התמונה", היא מספרת. "חצי שנה אחר כך זכינו לעמוד מתחת לחופה, והיום כבר יש לנו בת מתוקה, שחוגגת בקרוב יום הולדת שנה".

אחרי שנפגשו, גילו אופיר וגילה כי שניהם עשו זמן מועט לפני שנפגשו את הסגולה המיוחדת של תפילה בימי שני, חמישי ושני ברציפות, בקבר הרבי מזוועהיל. מאז, הם החליטו לציין את יום פטירתו בסעודה גדולה. "בשנה הראשונה עשינו הילולה בבית והזמנו אורחים, השנה הבאנו באותו יום סעודה לכולל אברכים", היא מספרת. "שנינו הרגשנו שיש לרבי מזוועהיל חלק בשידוך שלנו, וזו הייתה הדרך עבורנו להודות על כך".

לסיום, אומרת גילה, "אתר 'שבע ברכות' הוא מקסים, ולמרות שלא חשבתי שאמצא שם מישהו, בסופו של דבר ראיתי בו מבחר אנשים שיכולים להתאים לסגנון שלי. יחד עם הצעות שידוך מאנשים נוספים, כיום זו הדרך, לדעתי, להגיע לשידוך מתאים, ובעזרת ה' גם לחתונה".