שבע ברכות / סיפורי הצלחה / בזכות ’שבע ברכות’: "אחרי שנים החלטתי לעשות את המעשה הכי הזוי"

בזכות ’שבע ברכות’: "אחרי שנים החלטתי לעשות את המעשה הכי הזוי"

סימה ואבי שלומוב חיפשו את זיווגם במגוון אתרים, ורק בדרך אגב חשבו שגם "שבע ברכות" הוא אופציה. אחרי חמש שנים הם מצאו את עצמם תחת החופה

במשך עשר שנים חיפשה סימה שלומוב (לשעבר מזרחי), בת 36, את החצי השני שלה. היא חזרה בתשובה בגיל 26, ומאז הספיקה לגלות שחיפוש בן זוג באתרי הכרויות השונים הוא לא צבעוני כמו שהוא נראה. "חיפשתי שידוך בכל מקום שיש בו סיכוי, ולו הקטן ביותר, להביא לי אותו. הייתי רשומה אצל כל השדכניות האפשריות ובכל אתרי ההיכרויות השונים, נפגשתי עם עשרות בחורים. כל החברות שלי ידעו את המשימה - למצוא שידוך לסימה. ואז, בגלל פרסומת קטנה ושולית על אתר ההיכרויות 'שבע ברכות' בערוץ הידברות, החיים שלי התהפכו".

הסיפור של סימה ואבי הוא לא עוד סיפור היכרות. זאת היכרות שהוכרעה בעקבות נייר אחד קטן, עם מילים קטנות עוד יותר, מה שהביא אותם בסופו של דבר תחת החופה, ולזוג מאושר.

 

מכתב על הרכב

ברגע שסימה נרשמה לאתר היא החלה להיות מוצפת בהצעות של בחורים איכותיים, שממש התאימו לפרופיל שלה. "גם הם חזרו בתשובה", היא מסבירה, "וגם הם, כמוני, שאפו להתקדם עוד ועוד. בעקבות כך אף פגשתי כמה בחורים, אבל לא כל דבר טוב הוא גם מתאים. אחד הבחורים שפגשתי היה איכותי במיוחד, וגם מתאים במיוחד. נפגשנו, ושמרנו על קשר במשך כחודש וחצי, לאחר מכן החלטנו שאנו לא מתאימים, אמרנו שלום יפה ונפרדנו. אבל נפרדנו ולא נפרדנו, ככל שעברו הימים, השבועות, החודשים והשנים, הבנתי שזוג מתאים יש רק בגרביים, ואני לא יכולה לוותר כל כך מהר על הבחור המיוחד שפגשתי. זאת הייתה הרגשה פנימית, אבל לא עשיתי עם זה כלום".

לא עשית כלום, אז איך התחתנתם?

"בוקר אחד שהיה עוד בוקר של בדידות וחיפוש, חמש שנים לאחר שפגשתי את אבי ונפרדו דרכנו, אני מוצאת על הרכב שלי דף לבן. ליבי החל לכעוס על עוד דו"ח לא מצודק שקיבלתי, אבל לאחר כמה שניות הבנתי שזה דווקא מוצדק, ושזה לא דו"ח. על הרכב חיכתה לי הפתעה - מכתב מהבחור שכל הזמן ידעתי והרגשתי שהוא הזיווג שלי. משם עד החתונה, הדרך הייתה קלה ומהירה. נפגשנו במשך ארבעה חודשים, וברוך ה' אנחנו נשואים היום באושר ובנחת".

בשיחה עם אבי (37) הוא מספר לי "גם אני נרשמתי לאתר שבע ברכות, וגם אני חיפשתי את זיווגי. נפגשתי עם עשרות בחורות, ולא יצא כלום. בכל התקופה, לא רק סימה הלכה עם הרגשה שאני הזיווג שלה, גם אני הלכתי עם תחושה כזו. הקב"ה שלח לי כל כך הרבה סימנים, כדי שהזיווג יעלה יפה. אחד מהם היה חבר שמכיר את אחיין של סימה, שפתאום זיהה שהוא בעצם מכיר אותי. הוא דיבר איתי, והסביר לי כי לדעתו אין שידוך מתאים יותר מזה. ואז נפלה בליבי ההחלטה לכתוב מכתב ולהניח על רכבה של סימה. הייתי במתח גדול, לא ידעתי מה תהיה תגובתה, הייתי על קוצים במשך יממה שלמה, עד שקיבלתי מסימה הודעה, והבנתי שמעשי היו רצויים".

אתה מרשה לי לשאול מה היה רשום בפתק?

"בפתק הזכרתי לה נשכחות מהתקופה הקצרה שהכרנו, ואמרתי לה שאשמח מאוד אם נוכל להיפגש שוב, על מנת לשקול בשנית את הזיווג".

מה יש לכם לומר למי שעדיין מחפש את זיווגו?

סימה: "אני רוצה לומר לכל הרווקים והרווקות: אסור להתייאש בשום צורה. ראשית, כי הייאוש לא יביא את השידוך, ושנית, בגלל שהשידוך שלכם כבר נמצא באיזה מקום, צריך רק לדעת איך למצוא אותו. כאחת שחיפשה במשך עשר שנים, אני כבר יודעת לומר שלא צריך לזלזל בהצעות שנראות איכותיות".

ואילו לאבי יש תובנות משלו: "צריך לזכור שבכל התקופה הזו, יש הקדוש ברוך הוא, שמנתב אותנו ומוביל אותנו להצלחות, כפי שהוא מבין אותם".

"?ומה יש לכם לומר על "שבע ברכות

אבי: "אני רוצה לומר לכל המחפשים -  לא חלמתי ולא העליתי בדעתי שאתחתן דרך אתר הכרויות של הידברות, אבל מכיוון שהיו לי מדי פעם שעות 'מתות' של שעמום, הייתי נכנס לאתר סתם, בשביל הספורט. אבל הנה, היום אני נשוי בזכות אתר 'שבע ברכות' ובזכות הקדוש ברוך הוא". לדברי אבי, הוא ממליץ על האתר לאנשים מכל המגזרים. "יש שם כל כך הרבה שמות וסגנונות, כל אחד יכול למצוא שם את מה שהוא מחפש".

גם סימה מסכימה עם דבריו, ומבקשת להוסיף: "תודה גדולה להידברות, על הבעל שיש לי בזכותם".