שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "אני מהציבור הדתי לאומי, טעיתי לחשוב שלא אמצא את זיווגי ב’שבע ברכות’"

"אני מהציבור הדתי לאומי, טעיתי לחשוב שלא אמצא את זיווגי ב’שבע ברכות’"

כמה אנשים מהציבור הדתי לאומי רשומים ל"שבע ברכות"? גם אהרון ונעמה, שחשבו בטעות שאין מספיק מהסגנון שלהם, מצאו זה את זו

כבר בגיל 19, רצתה נעמה מאד להתחתן, אך לא ראתה דרך בה היא יכולה להכיר בחורים. "אני באה ממשפחה דתית לאומית", היא מספרת, "ועם הזמן התחזקתי מאד, וחיפשתי בחור תורני יותר מסגנון האנשים שיש במקום בו אני גרה. מכיוון שלא ראיתי דרך להכיר מישהו, רשמה אותי חברתי לאתר 'שבע ברכות', ולי היה נוח עם העובדה שכך אני יכולה למצוא את הזיווג בעצמי, ולא לעבור דרך אנשים נוספים. בכל זאת, לא תליתי בכך תקוות מרובות. טעיתי לחשוב שלא אמצא את זיווגי בשבע ברכות".

אהרון, בן 24, החליט להירשם גם הוא ל"שבע ברכות", בעקבות המלצה של חבר. "אחד האנשים שעובדים באתר, סיפר לחברי על ההצלחות הרבות שיש דרכו, וכשהבנתי שיש ממנו תוצאות טובות, החלטתי גם אני לנסות", הוא מתאר. "כמו נעמה, גם אני מגיע מהציבור הדתי לאומי, כשבמהלך הזמן פניתי לכיוון תורני יותר בציבור זה, וגם אני לא האמנתי שאמצא באתר את זיווגי. היתה לי דעה קדומה, אבל לא חשבתי שיש מגוון גדול כל כך, מכל הסגנונות ומכל המגזרים. סיבה נוספת לכך שלא תליתי בכך תקוות מרובות, היא שלכתחילה העדפתי להכיר מישהי בדרך אחרת, והיכרות דרך האינטרנט נראתה לי פחות רלוונטית. לכן נרשמתי רק ל'שבע ברכות', בגלל היותו חינמי, ולא ראיתי עניין להוציא כסף על הרשמה באתרי שידוכים נוספים. באתר עצמו הייתי על 'אש נמוכה', ושלחתי הודעות רק מידי פעם. בשבוע בו ראיתי את כרטיסה של נעמה, הייתי אמור בכלל להיות בטיול עם חברים בחו"ל, אך לבסוף ויתרתי עליו לטובת החשיבות שראיתי בכך שאין לצאת מארץ ישראל, ואני מרגיש שוויתור זה הוביל גם למציאת הזיווג".

למרות שחיפשו סגנון אנשים שאינו רווח באתר, מסתבר שכדי להתחתן לא צריך יותר משניים. "מיד לאחר שנרשמתי לאתר, אהרון שלח לי הודעה, כך שלא הייתי צריכה לחפש בכלל", מספרת נעמה, "וכשנפגשנו, התרגשתי כבר בהתחלה, ומיד היתה לי התחושה שהוא האדם הנכון עבורי. דווקא להורים שלי היה קצת קושי עם העובדה שנפגשנו בדרך לא שגרתית זו, אך לאחר היכרות ופגישה של שתי המשפחות, הדבר הרגיע אותם, והשמחה היתה גדולה". 

"איננו רואים דרך אחרת בה היינו יכולים להיפגש", היא ממשיכה, "שכן אני מהצפון ואהרון הוא מהמרכז, ורק דרך 'שבע ברכות' הנס הזה קרה. זכיתי לבעל שלא חלמתי עליו, שדומה לי בהרבה מאד דברים, וזכינו לראות הרבה סיעתא דשמיא לאורך כל הדרך, גם בזמן הפגישות וגם בהכנות לחתונה. בשונה ממה שהמשפחות שלנו רגילות אליו, בחרנו שהאירוע יהיה בהפרדה מלאה, ואמנם לקח להורים שלנו זמן לקבל את הדבר, אך מסתבר שכאשר הולכים בקדושה, בסוף זה מצליח".

מה יש לכם לומר על "שבע ברכות"?

"חשוב לנו לומר שגם אנשים מהציבור הדתי לאומי, ומציבורים מגוונים בכלל, יכולים למצוא את זיווגם באתר, כפי שאנחנו מצאנו. אחרי הכל, הקב"ה הוא זה שמזווג זיווגים, ואנחנו רק צריכים לעשות את ההשתדלות לשם כך. אנחנו מודים מאד ל'שבע ברכות', על עבודת הקודש שהם עושים. רואים את העשייה שלהם עבור עם ישראל  שמביאה לחיבורים רבים".