שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "סינון טוב, אנשים איכותיים": גם יהודה ואורלי התחתנו דרך ’שבע ברכות’

"סינון טוב, אנשים איכותיים": גם יהודה ואורלי התחתנו דרך ’שבע ברכות’

יהודה ואורלי הכירו אחד את השני דרך 'שבע ברכות'. בראיון משותף הם מספרים על הרתיעה הראשונית מהאתר, המניעות, עד העמידה המאושרת תחת החופה

כבר מגיל 20 החלה אורלי בתהליך של התחזקות ושמירת תורה ומצוות. "הדבר ארך זמן רב, ורק לפני שנה, כשהייתי בת 30, התחלתי לשמוע על שידוכים", היא מספרת. "בקשרים שלא בדרך התורה, התחושה היא שבהתחלה הכל נראה זוהר, אבל אחר כך האורות יורדים, והקשר לא מחזיק מעמד. לעומת זאת, כשהגעתי לשידוכים, הרגשתי שאני הולכת לקראת הדבר האמיתי והנכון ביותר עבורי. במהלך אותה שנה קיבלתי לא מעט הצעות, גם דרך אנשים מסביב וגם דרך שדכניות, אך החתן המיוחל עדיין לא הגיע. באותו זמן, כל מי שנתקלתי בו הציע לי לנסות להירשם ל'שבע ברכות'. לי אישית זה לא התאים, ולא היה לי נוח עם העובדה שרואים באינטרנט פרטים של אדם, ולפי זה פונים אליו. העדפתי משהו חי יותר, וממש לא התחברתי לחיפוש הזיווג דרך אתר שידוכים. רק לאחר לחץ מתמשך מצד אנשים סביבי, הסכמתי להירשם ל'שבע ברכות', כשבפועל, הרבנית שלי היא זו שחיפשה שם הצעות עבורי, מכיוון שאני לא רציתי".

גם יהודה, חוזר בתשובה טרי למדי, החל לחפש את השידוך שלו רק מעט קודם. "יחד עם דרכים אחרות בהן פעלתי למציאת הזיווג, הרב שלי יעץ לי להירשם ל'שבע ברכות'. קראתי הרבה המלצות של אנשים על כך, שמעתי סיפורי הצלחה, והבנתי שיש כאן משהו אמיתי. בנוסף, במהלך התשובה שלי צפיתי בשיעורים רבים של הרב זמיר כהן, וגם ממנו שמעתי על כך שהאתר משתדרג ומשתפר, ושיש בו לא מעט הצלחות. עם זאת, חצי שנה אחרי שהייתי באתר, עם ניסיון של כמה שידוכים דרכו, ראיתי שזה כנראה לא הולך, והחלטתי לצאת ממנו".

ביום בו סגר יהודה את הכרטיס שלו, הוא עוד הספיק להיות בקשר ראשוני עם הרבנית של אורלי. "כאשר היא ראתה את כרטיסו של יהודה, הוא היה נראה לה מתאים למה שאני מחפשת", מתארת אורלי, "היא הראתה לי את הפרטים עליו, ולאחר שאישרתי, שלחה אליו הודעה, והם קבעו לדבר בערב. אולם, לבסוף הוא לא התקשר, וגם סגר את הכרטיס שלו באותו יום ממש".

3 חודשים אחר כך פתח יהודה את כרטיסו בשנית. "ככה זה", הוא אומר, "מנסים ומתייאשים, ואז מנסים שוב. מיד כשנכנסתי יצרתי קשר עם הרבנית של אורלי, אולם כאישה עסוקה מאד, היא כבר הספיקה לשכוח ממני, ולא הבינה מיהו הבחור שפונה אליה. אורלי, לעומת זאת, זכרה במי מדובר, וכך נוצר הקשר". משם החלו הדברים לרוץ, וכבר לאחר 3 פגישות החליטו בני הזוג להתחתן. "חודש אחרי שנפגשנו עם ההורים, כבר היינו מתחת לחופה", הם מספרים באושר.

 

"סינון טוב, אנשים איכותיים"

כאשר הסכימה אורלי להירשם ל'שבע ברכות', צצו לפתע כל מיני בעיות. "הרגשתי שדווקא במקום שבו נמצאת הישועה, יש מניעות של היצר הרע שעושה הכל כדי שהדברים לא יקרו. אולם בסופו של דבר ראיתי שיש ב'שבע ברכות' אנשים איכותיים, ושבהחלט אפשר למצוא שם את הזיווג".

"מדובר באתר מצוין", מוסיף יהודה, "הסינון בו הוא טוב, שואלים את השאלות הנכונות, ולא משאירים שום ספק. בוודאי שלבסוף נפגשתי עם בחורות מתאימות יותר או פחות, אבל כל אחת שפגשתי היתה אמיתית וכנה. כשחוזרים בתשובה, הדרך הזו של שידוכים היא בהתחלה מביכה, אבל רואים בה את הקדושה, מבינים שהיא נעלה יותר מדרכים אחרות".

"אנחנו מודים מאד ל'שבע ברכות' ומברכים אתכם שתמשיכו בעבודתכם הברוכה", מסיימים שניהם, "ולמי שעדיין נמצא בשידוכים, אנחנו רוצים לומר שחשוב לא להיות בלחץ, מכיוון שמה ששייך לאדם - בסופו של דבר יגיע אליו".