שבע ברכות / סיפורי הצלחה / ההודעה נשלחה ללא כוונה והובילה לחתונה: סיפור ההצלחה של דוד וחגית

ההודעה נשלחה ללא כוונה והובילה לחתונה: סיפור ההצלחה של דוד וחגית

חגית הגיעה לכרטיסו של דוד, ולחצה על מנת לקרוא טוב יותר את מה שכתב. הלחיצה גרמה להודעה להישלח לדוד, והדרך הובילה לחתונה מאושרת. סיפורם המפתיע של דוד וחגית

לאחר גירושיה, במשך כשנה, נעזרה חגית (48) בעיקר בשדכניות. "נפגשתי עם כמה, אך הם לא התאימו לי ולכן החלטתי להירשם ל'שבע ברכות'", היא מספרת. "הכרתי את האתר דרך הפרסום שבעלוני השבת, ובחרתי דווקא בו, ולא באף אתר שידוכים אחר, מכיוון שהוא מיועד בעיקר לשומרי מצוות, וזה היה המקום הנכון עבורי. מיד כשנרשמתי, התחלתי לעבור בין כרטיסים של אנשים שונים, כדי ללמוד איך האתר עובד ולהתרשם ממה שהמועמדים כותבים על עצמם".

כשהגיעה חגית לכרטיס של דוד היא ראתה שבשאלה על חינוך ילדים, הכיתוב מוחלש. "נושא חינוך הילדים חשוב ביותר עבורי, מכיוון שהילדים שלי הם כבר גדולים. לחצתי על המקום המוחלש כדי לראות מה כתוב שם, אך לא היה כתוב דבר. מה שלא ידעתי הוא, שבאותו רגע נשלחה לכרטיסו של דוד שאלה על כך ממני".

חגית קיבלה מספר פניות מאנשים שונים, אך לא נפגשה עם אף אחד מהם. "מועמדים שלא היו גמישים בעיר מגוריהם, לא נלקחו אצלי בחשבון, מכיוון שהיה חשוב לי להישאר ברמת גן, עיר מגוריי. אחד הפונים היה דוד, ומאוחר יותר הוא אמר לי שאני זו שפניתי אליו בשאלה לגבי חינוך הילדים. הדבר הפתיע אותי, שכן לא ידעתי על ההודעה שנשלחה".

בתחילה לא חשבה חגית שקשר זה יוביל לנישואין, אבל עם הזמן וההיכרות, הדבר אכן קרה. "לאחר התייעצות עם רבנים, שנתנו את ברכתם, זכינו להינשא לפני כחצי שנה. אמנם דוד אמר לי שהוא גמיש בנושא המגורים, אך לבסוף עברנו לעיר שלו - פתח תקווה".

"רואים שאין מקרה בעולם אלא את הכל רקם ה'", ממשיכה חגית, "הקב"ה הוא זה שכיוון אותי ללחוץ בכרטיסו של בעלי. לו עצמו היתה תמונה באתר והוא קיבל לא מעט פניות, ואילו אני לא פרסמתי תמונה, ורק כתבתי על עצמי כמה מילים. בכל זאת, בעקבות הפניה הלא מתוכננת לגבי חינוך הילדים, הוא חזר אליי, וזכינו להתחתן. בחסדי ה', תקופת השידוכים לא ארכה אצלי זמן רב, ואני תולה את הדבר בכך ששמרתי על עצמי והלכתי בדרך התורה".

"אנחנו מודים לכם מאד על הקמת האתר והפעלתו בחינם, באופן שמתאים לבעלי השקפה דתית", מסיימת חגית, "ברכה מיוחדת לכל הפעילים, אשר עוזרים ומסייעים יום יום, כדי שאנשים יקימו בתים נאמנים בישראל. חזקו ואמצו ותמשיכו לשמח, ותבורכו בכל מכל כל".