שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הקב"ה שלח את הזיווג בלי שחיפשתי בכלל": גם נתנאל ויהודית הכירו דרך "שבע ברכות"

"הקב"ה שלח את הזיווג בלי שחיפשתי בכלל": גם נתנאל ויהודית הכירו דרך "שבע ברכות"

נתנאל נכנס ל"שבע ברכות" לא כדי למצוא זיווג, אלא לצורך עבודתו, ובכל זאת השאיר בו מעט פרטים, מתוך תקווה שאולי כך ה' ישלח לו את הישועה. יהודית מעולם לא חשבה לחפש שידוך דרך "שבע ברכות" ועשתה זאת רק בעקבות לחצים של חברתה. "כשמגיע העת - הקב"ה שולח את הזיווג גם בלי שנחפש אותו"

נתנאל היה גרוש במשך תקופה ארוכה, ולא חשב לחפש זיווג נוסף. "אחרי שהתגרשתי הרגשתי שאין בכוחותיי לחפש לעצמי שידוך, ואמרתי לעצמי שאם זה יבוא – שזה יבוא ישירות מה'", הוא מספר. "באותה תקופה, התחזקתי מאד מבחינה רוחנית ודתית, והתפללתי הרבה מאד לבורא עולם שיעשה עימי חסד, ויזמן לי אישה משורש נשמתי".

כחלק מעבודתו, סקר נתנאל אתרי שידוכים, כדי ללמוד את הדרך בה הם עובדים. "אני מגשר ומטפל בנושאי משפחה, ובאותה תקופה חשבתי לחזור ולעסוק גם בנושא השידוכים. התגוררתי בסמוך להוריי, והתכנון היה לעשות זאת יחד איתם", הוא מספר. "נחשפתי לאתרי שידוכים שונים, ומתוך כך הגעתי גם ל'שבע ברכות' ופתחתי בו כרטיס. לא היה לי עניין במציאת זיווג באתר, אלא רק ענין מקצועי, ובכל זאת כתבתי כמה מילים, המעבירות מסר מסוים, ואמרתי לה' שאם זו הדרך בה צריך להגיע הזיווג שלי, מי שתקרא את המילים האלו - הן ידברו אליה".

כמה ימים אחרי שנרשם, בדק נתנאל את ההודעות שקיבל מן האתר. "נדהמתי מכמות הגרושים והגרושות שצמאים לזוגיות אמיתית, והדבר רק גרם לי לרצות להתעסק בנושא עוד יותר", הוא מספר. "באותה תקופה הגעתי לקבר שמואל הנביא, אותו נהגתי לפקוד מידי פעם, והתפללתי לקב"ה מכל הלב שיזמן לי אישה משורש נשמתי. ביקשתי שכשיגיע הרגע, הדבר יבוא בקלות, ושאזכה לדעת בוודאות שאינני טועה בבחירה".

 

"גם יהודית לא חלמה להירשם ל'שבע ברכות'"

באותו שבוע, פגש נתנאל באקראי אישה מבוגרת בשם יהודית, שהחלה לדבר איתו על קשייה וביקשה את עזרתו. "היא שמעה במה אני עוסק, ובדיוק היתה זקוקה לעזרה בתחום, ואני אכן נעניתי לבקשתה והבטחתי לעזור לה". הוא מתאר. "בפעם הבאה בה נכנסתי לאתר, קיבלתי הודעה מיהודית. השם הזה היה בתודעה שלי באותו שבוע, ועל כן נכנסתי לכרטיס. מיד כשראיתי את הכרטיס, הבנתי: 'זאת אשתי'. הייתי קצת המום מעצמי, לא הבנתי מאיפה הן הופיעו, ועברו כמה שניות עד שכתבתי לה, שאשמח לדעת קצת יותר פרטים".

יהודית, שהיתה גם היא גרושה במשך מספר שנים, עשתה מעט נסיונות בעולם השידוכים, אך מעולם לא חשבה למצוא את זיווגה דרך אתר 'שבע ברכות'. "מה שהיא כן עשתה, הוא להתפלל על כך הרבה לבורא עולם, כמוני", מתאר נתנאל. "במשך שנה שלמה היא נהגה ללכת ברגל מביתה שברמות לקבר שמואל הנביא כדי לבקש על זיווג. רואים איך שהתפילות לא הולכות ריקם, ותמיד מתקבלות ברגע ובזמן הנכון. באותו זמן, חברתה של יהודית לחצה עליה להירשם ל'שבע ברכות', על אף שהיא בכלל לא ראתה את עצמה משתמשת בפלטפורמה כזו. מיד כשנרשמה, כפי שאמרתי, יצרנו קשר".

לכתחילה, שניהם כלל לא היו חושבים על זיווג כזה. "אני מחדרה והיא מירושלים, לכל אחד מאיתנו יש ילדים, ובכלל לא חשבנו בכיוון של מציאת הזיווג באותה תקופה", מתאר נתנאל. "אבל הקב"ה יושב ומזווג זיווגים, מאז שסיים לברוא את עולמו, ולפני שהוא הוריד את הנשמות לעולם, הוא חצה אותן לשתיים - זכר ונקבה בראם. כאשר מגיע הרגע, מכריזים בשמים שבת פלוני לפלוני, ואותן נשמות חצויות מתרוצצות ומחפשות אחר החצי השני שלהן, עד שהן ראויות להתחבר. כך יהודית ואני מרגישים מרגע שזכינו להיפגש, ושלושה חודשים אחר כך כבר זכינו לעמוד מתחת לחופה. עבורי, היה זה היום המאושר בחיי".

"זה המקום להודות לצוות האתר 'שבע ברכות'", מסיים נתנאל, "על שאני ויהודית, ורבים אחרים, זכינו להקים דרכם בית בישראל. כל זאת בזכות היותכם משמשים כצינור אלוקי, ושותפים של בורא עולם במעשה בראשית. אנחנו מחזקים את ידיכם, שתמשיכו לעשות חיל, ותצליחו לקיים ולהפעיל את האתר לשם שמים".