שבע ברכות / סיפורי הצלחה / הוא מצפת והיא מבאר שבע: סיפור הצלחה מרגש במיוחד מבית ’שבע ברכות’

הוא מצפת והיא מבאר שבע: סיפור הצלחה מרגש במיוחד מבית ’שבע ברכות’

קארין לא אהבה את הרעיון של אתר שידוכים, אך נרשמה בכל זאת, כדי לנסות. נתנאל, לעומתה, נרשם מיד, אחרי ששמע על כך מהרב זמיר כהן. איך מחליטים בחור מצפת ובחורה מבאר שבע לנסות ולהיפגש?

עד לא מזמן, היתה קארין עסוקה בלימודיה, ופחות התעסקה בנושא השידוכים. "אני חוזרת בתשובה, במשך תקופה ארוכה הייתי טרודה בלימודים, ובזמן האחרון החלטתי שהגיע הזמן להקים משפחה", היא מספרת. "רציתי להכיר בעצמי, ללא עזרת שדכניות, רק שלא היו לי יותר מידי אופציות. אמי שמה לב לפרסום על 'שבע ברכות', והציעה לי להירשם לאתר. כחוזרת בתשובה, הסגנון של 'שבע ברכות' בהחלט התאים לי, אך לא כל כך התחברתי לרעיון של חיפוש בן הזוג דרך אתר שידוכים. אמי חזרה והסבירה לי שאין עוד יותר מידי דרכים, ושמשום כך כדאי לנסות גם את הדרך הזו. במשך תקופה ניסיתי להכיר בחורים דרך האתר, אך לא יצא מכך משהו רציני. כשראיתי את הפניה של נתנאל, לא חשבתי שבחור מצפת יגיע עד באר שבע, אך הוא הפתיע אותי לטובה".

נתנאל, המתגורר בצפת, ראה פרסום על שבת עם הרב זמיר כהן, בבית מלון בעירו. "החלטתי ללכת לרב, ולבקש ממנו ברכה לשידוך", הוא מספר. "לאחר שבירך אותי, הציע לי הרב להירשם ל'שבע ברכות', וכבר במוצאי אותה שבת נרשמתי לאתר. לא חשבתי לרגע על מישהי מהדרום, וניסיתי לחפש אופציות בצפון או במרכז. איכשהו, קפץ לי הכרטיס של קארין, והחלטתי לשלוח לה הודעה, אפילו שהיא מבאר שבע. לכתחילה לא הייתי עושה זאת, אך באותו רגע, אינני יודע למה, החלטתי לנסות".

לאחר שדיברו ביניהם כמה פעמים, עשה נתנאל את כל הדרך מהצפון לדרום, כדי לפגוש את קארין. "נתנאל נסע פעמיים לבאר שבע, אחר כך היו כמה פגישות באמצע, והיתה גם פעם בה קארין הגיעה עד לצפת" , הם מספרים. "הבנו מהר מאד שהקשר הוא רציני, וחודשיים אחר כך כבר זכינו להתארס".

מה יש לכם לומר על 'שבע ברכות'?

"אתר 'שבע ברכות' נותן מענה לקהלים רחבים, כמו קהל המתקרבים ליהדות, שאין להם דרכים רבות להכיר, וגם עולם השדכניות פעמים רבות זר להם. בנוסף, העובדה שאדם יכול לבחור בעצמו, ללא התערבות אחרים, היא בהחלט נוחה ומאפשרת", אומר נתנאל.

"לדעתי לא צריך לשלול היכרות דרך אתר כזה", מוסיפה קארין, "אני שללתי בתחילה, אבל אז הבנתי שזו אפשרות טובה מאד להכיר דרכה אנשים, ואפילו זכיתי להכיר בדרך הזו את בעלי".