שבע ברכות / סיפורי הצלחה / בפגישה הראשונה אמרו להם "מזל טוב"; היום הם נשואים, דרך שבע ברכות

בפגישה הראשונה אמרו להם "מזל טוב"; היום הם נשואים, דרך שבע ברכות

עמוס ורותי הכירו דרך אתר "שבע ברכות", אחרי שהתייאשו וכמעט הרימו ידיים. סגולה של ערב פורים וכרטיסים מתוחזקים באתר הובילו לחתונה. מכתב תודה שהגיע למערכת

לכבוד צוות אתר "שבע ברכות",

קוראים לנו עמוס ורותי זגדון. ואנו רוצים להוקיר לכם תודה על פעילותכם הקדושה באתר, ולספר לכם את סיפור ההיכרות האישי שלנו.

 

עמוס

כשנרשמתי לאתר "שבע ברכות", לא תליתי בו תקוות רבות – כפי שלא תליתי תקוות באתרי היכרויות נוספים המיועדים לציבור הדתי שנרשמתי אליהם.

בהתחלה די נרתעתי מלפתוח כרטיס באתר (כמו גם באתרים האחרים), אך לחץ של חברים ומשפחה, והעובדה שהשירות ניתן ללא כל תמורה, דחפו אותי לעשות את הצעד. פתחתי את הכרטיס אבל לא ייחסתי לו חשיבות מיוחדת.

במשך תקופה של קרוב לחצי שנה יצא לי לקבל מעט מאוד פניות, שרובן הסתיימו לאחר חילוף של כמה מילים בתיבת ההודעות. אלו שהתקדמו לשלב של פגישה ראשונה פשוט לא צלחו.

המשכתי לתחזק את הכרטיס ולעקוב אחרי הודעות כמשהו די טכני ואוטומטי – לא נתתי לאתר חשיבות מיוחדת, ולאורך כל הזמן הזה לא באמת חשבתי שאני אמצא את הזיווג האמיתי שלי דרך האתר – אך האמנתי לאורך כל הדרך שבת הזוג שלי קיימת וממתינה לי כפי שאני ממתין לה, ושהקב"ה יפגיש בנינו בזמן המדויק והנכון ביותר.

בהזדמנות זו ארצה גם לשתף אתכם בסגולה/עצה שייעץ לי חבר טוב, ורלוונטית במיוחד עכשיו, כשאנו קרבים לחג הפורים.

היה זה כחודש לפני חג הפורים אשתקד. נפגשתי עם חבר ללימוד התחזקות משותף, וכדרכו – הוא בירך אותי לזיווג. לפני שנפרד ממני, נתן לי עצה - ערב פורים הוא ערב גבוה מאד, ויש בו סגולות רבות. הוא המליץ לי לנצל את הערב הזה, ולאחר חצות לילה לשבת ולקרוא ספר תהילים שלם, לעשות התבודדות ולהתמקד רק בדבר אחד בהתבודדות - להתפלל ולבקש מחדרי לבי על הזיווג שלי. שמעתי לעצתו של החבר, וכמה ימים לאחר מכן קיבלתי את ההודעה הראשונה מרותי. כמובן שבהתחלה לא ייחסתי משמעות מיוחדת לפניה שלה, כי כבר די התרגלתי להתאכזב מפניות אחרות, אבל מהר מאוד הרגשתי שהפעם מדובר על משהו שונה. השיחות שלנו היו עמוקות מאד, וככל שהמשכנו להתכתב ולדבר - הבנו יותר ויותר עד כמה אנחנו דומים בדברים המהותיים, ועד כמה אנחנו עונים באופן פשוט מושלם האחד על הצורך של השניה, ברמה ששנינו מעולם לא האמנו שהיא בכלל אפשרית!

 

רותי

בשלב שבו שלחתי לעמוס הודעה, נתתי לעצמי הזדמנות אחרונה באתר "שבע ברכות". הרגשתי שניסיתי מספיק, ואמרתי לעצמי שאם בשבוע הקרוב לא אכיר מישהו רציני - אמחק את עצמי מהאתר. יחד עם זאת, ככל שעבר הזמן, האמנתי שלקב"ה יש תכניות הרבה יותר טובות בשבילי, האמנתי שיש עבורי בן זוג מושלם ומדויק שיתאים רק לי. כששלחתי לעמוס הודעה לא היו לי הרבה ציפיות, אבל התשובה שלו הפתיעה אותי כל כך, שמאותה הודעה לא יכלנו להפסיק להתכתב. בפגישה הראשונה שלנו עברה לידינו אישה אקראית ואמרה לנו "מזל טוב!", שאלנו על מה? והיא אמרה לנו שאנחנו מתחתנים. זה היה קצת מביך, אבל משהו במילים שלה הרגיש אמיתי.

האמת היא שכבר במפגש השלישי שלנו די ידענו שאנחנו הזיווג המדויק והנכון שה' יתברך זימן עבורנו. כעבור 3 חודשי היכרות – התארסנו, וזכינו להיכנס תחת החופה חודשיים לאחר מכן.

כיום אנו נשואים כבר קרוב לחצי שנה, וכל כך מאושרים!

חשוב לנו להעביר מכאן מסר למתלבטים ולאלו שעדיין מחכים לזיווג שלהם.

הקב"ה מזווג זיווגים, ורק הוא יודע את הזמן הנכון והמדויק לכל אחד. אל תתייאשו!

אל תתפשרו על הדברים שחשובים ומהותיים לכם!

לאתר "שבע ברכות" בסופו של דבר מגיעים אנשים רבים ומגוונים. האתר מספק מקום נוח וזמין להיכרויות איכותיות.

אנחנו מודים מכל הלב לאתר שנתן לנו את האפשרות להכיר דרכו, ומאחלים לכל בני ובנות ישראל למצוא את זיווגם ולעמוד תחת חופה וקידושין ולהקים בית כשר ונאמן בישראל.