שבע ברכות / סיפורי הצלחה / יומיים אחרי שפתחה את הכרטיס ב’שבע ברכות’ – הכירה את בעלה

יומיים אחרי שפתחה את הכרטיס ב’שבע ברכות’ – הכירה את בעלה

משה ולאה לא תיארו לעצמם שימצאו את השידוך שלהם באתר כל כך מהר. "במהלך הדרך התפללנו שנינו הרבה מאד, וברוך ה' זה הגיע"

כשנרשמה לאה לאתר "שבע ברכות", היא לא תיארה לעצמה כמה מהר השידוך שלה יגיע. "הכרתי את האתר דרך חברה", היא מספרת. "לה עצמה לא היתה כתובת מייל, ולכן היא רשמה את המייל שלי, ואני קיבלתי את ההודעות עבורה. אחרי ההיכרות הזו, החלטתי להירשם גם אני, והיה לי חשוב להירשם דווקא ל'שבע ברכות' מכיוון שהוא תורני יותר מכל פלטפורמה אחרת שהכרתי. במהלך הדרך התפללתי הרבה על השידוך שלי, הייתי לפני כן בקשרים לא טובים, ורציתי משהו אמיתי ונכון. זכיתי להיות באתר יומיים, ומיד לפגוש את משה".

משה מצידו, לא כל כך אהב שמציעים לו שידוכים, והעדיף למצוא את השידוכים שלו בעצמו. "אני ביישן מאד, ופחות התחברתי לכך שההיכרות היא דרך חברים. העדפתי לעשות את הדברים בעצמי, בלי עזרה של מישהו אחר. משום כך, אתר שידוכים התאים לי מאד", הוא מספר. "נכנסתי גם לאתר נוסף, אך ראיתי שהוא פחות תורני, והדבר לא התאים לי. אחותי סיפרה לי על 'שבע ברכות', ובאמת החלטתי להירשם אליו. הייתי באתר שבוע, ומיד פגשתי את לאה".

"במהלך הדרך התפללנו שנינו הרבה מאד", הם מסיימים, "ואנחנו מודים מאד למי שהקים את אתר 'שבע ברכות'. רואים שכל כוונת האתר היא לשם שמים, ומי שעשה זאת - יש לו הרבה זכויות".