שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא חשבתי שאתחתן שוב": גם שחר וסמדר התחתנו דרך "שבע ברכות"

"לא חשבתי שאתחתן שוב": גם שחר וסמדר התחתנו דרך "שבע ברכות"

בגיל 38, לאחר שהיה נשוי כבר שלוש פעמים, לא חשב שחר שתהיה עוד פעם נוספת. חודש אחרי שנרשם ל"שבע ברכות", הוא מצא שם את סמדר אשתו

שחר (38) היה נשוי כבר שלוש פעמים, והספיק גם להתקרב ליהדות ולהקפיד על קיום תורה ומצוות בדרך. "במציאות שהייתי מונח בה, לא רציתי כל כך להתחתן. אחרי שלוש פעמים שהסתיימו בגירושין, כבר לא היה לי כוח", הוא מספר. "יחד עם זאת, לא רציתי להיות לבד, והיה חשוב לי ללכת בדרך התורה. לכן החלטתי שבקשר הבא שיהיה לי, אתנהל  לאט ובנחת, כדי שההחלטה שאקבל לא תהיה פזיזה, והדבר באמת יהיה מתאים ונכון לי".

חודש אחרי שנרשם ל"שבע ברכות", הוא הכיר את סמדר. "היא התאלמנה לפני שלוש שנים, וגם היא לא היתה רשומה תקופה ארוכה באתר. כשנפגשנו, אמרתי לה מראש שאני זקוק לזמן, ולא מוכן להחליט במהירות לגבי הקשר".

חודשיים אחר כך החלו בני הזוג לדבר על חתונה, אך אז שוב החליט שחר שעליו לחכות, ולבחון את הדברים יותר לעומק. "עברו עוד כמה חודשים, ורק אז החלטנו סופית להתחתן", הוא מספר.

באותה תקופה גרה סמדר בירושלים עם ילדיה, ושחר היה במרכז הארץ. "מעבר לירושלים לא היה אופציה מבחינתי, ולכן התחלנו לחפש דירה באזור המרכז. במשך כמה חודשים לא הצלחנו למצוא משהו שיענה על הצרכים שלנו, היו כמה פעמים שניסינו לסגור על דירה, ואז הסתבר שיש שם בעייתיות, או שהמחיר מרקיע שחקים". לאחר שגם עניין זה סודר, זכה שחר לבנות את ביתו ברביעית, יחד עם סמדר.

מה יש לך לומר על אתר "שבע ברכות"?

"האתר הוא טוב מאד, ואנשים רבים יכולים למצוא בו את עצמם. זו דרך שמצד אחד שומרת על הפרטיות, ומצד שני נותנת חשיפה של האדם לעולם. הצורה הזו גם אפשרה לנו להחליט בעצמנו על השידוך, בלי התערבות של אנשים נוספים, וטוב לראות איך דרך המדיה מצליחים לעשות שידוכים".

יש טיפ שתרצה לומר למחפשי זיווג?

"שצריך לקחת את הדברים ברוגע ולא בפזיזות, להרבות בתפילה ולהיות בשמחה. אין קסמים ברגע, חשוב לעשות את הכל בנחת, ולהכיר את הצד השני בלי לחץ".