שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "נרשמתי לשבע ברכות על ההתחלה" - גם עידן ומיכל הכירו בשבע ברכות

"נרשמתי לשבע ברכות על ההתחלה" - גם עידן ומיכל הכירו בשבע ברכות

בגיל צעיר יחסית, נרשמו עידן ומיכל לאתר "שבע ברכות", וזכו למצוא בו את זיווגם. "היה בי רצון חזק מאד להתחתן, הסתכלתי יותר על ההצלחות ופחות על הנפילות"

לפני שלוש שנים החלה מיכל (21), לחפש את הזיווג שלה. "הייתי בקבוצת ווטסאפ של שידוכים, יצאתי להרבה מאוד פגישות והיו הרבה אכזבות", היא מספרת. "החלטתי להירשם ל'שבע ברכות', אחרי שראיתי שאח שלי נרשם לאתר שידוכים אחר, ולא הלך לו שם".

גם ב"שבע ברכות" היתה מיכל רשומה במשך תקופה. "למרות החודשים שחלפו ועברו, היה בי רצון חזק מאד להתחתן, ולכן ידעתי שזה יקרה. פחות הסתכלתי על הנפילות והדברים הקשים שעברתי, ויותר על ההצלחות. מפגישה לפגישה הבנתי דברים על עצמי, דייקתי את החיפושים, הבנתי מה יותר מתאים לי, וגם מה רוצים ממני".

עידן (23) נרשם גם הוא לאתר, ועשה זאת מיד כשהתחיל בתהליך החיפוש שלו. "שמעתי הרבה דברים טובים על אתר 'שבע ברכות'. סיפור לי ששם מוצאים את הזיווג", הוא מתאר, "יש ב'שבע ברכות' אנשים מכל סוגי הקשת - חרדים, דתיים, מסורתיים, יש גם מגוון רחב של גילאים, והשימוש באתר הוא מאד נוח".

כשעידן שלח בקשת היכרות לכרטיס של מיכל, היא סירבה בהתחלה. לאחר הסירוב הראשון, שמה לב מיכל שייתכן והדבר כן יכול להתאים. "הפרש שכן קיים בינינו, הוא בגובה", אומרת מיכל, "אבל האישיות שלו הדהימה אותי. עידן קיבל והכיל אותי באופן מיוחד, וגם המשפחה שלו מאד עוטפת. הבנתי שזה הדבר החשוב באמת, ולא הפרש הגבהים".

קצת לפני שנפגשו בני הזוג, היתה מיכל עמוסה מאד. "הייתי בתקופה של מבחנים לתואר, והרגשתי שאין לי זמן לשידוכים עכשיו". אבל כשהישועה צריכה לבוא, היא פשוט מגיעה. "הבנו כבר מההתחלה שיש כאן משהו אחר", הם אומרים, "תשעה חודשים אחרי שנפגשנו לראשונה, זכינו לעמוד תחת החופה".

"עברתי הרבה פגישות, והיה קושי של המתנה וחיפוש", מודה עידן, "אבל צריך להמשיך לחפש, ולא להתייאש". מיכל מוסיפה אחריו: "צריך רצון והתמדה, והרבה חשיבה חיובית. לכל אחד יש את הזיווג שלו, ובסוף זה מגיע".