שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "זיווג שלישי זה לא פשוט, שבע ברכות זכו לעזור לנו בכך"

"זיווג שלישי זה לא פשוט, שבע ברכות זכו לעזור לנו בכך"

אחרי שעבר בכמה אתרי שידוכים, הבין יוסי ש"שבע ברכות" הוא משהו אחר, וזכה למצוא את הזיווג השלישי שלו דרך האתר. במכתב התודה שלו הוא אומר: "בתוך העושר הדיגיטלי של שבע ברכות, ה' שם את הקדושה"

רציתי להודות לאתר "שבע ברכות", על כך שבגיל 55 זכיתי בזיווג השלישי שלי דרכו. במשך כמה שנים הייתי בכמה אתרי שידוכים באינטרנט, אך הסינון שם לא היה מספק, ובעיות הצניעות היו רבות.

כשנכנסתי ל"שבע ברכות", התלוננתי בהתחלה על כך שהאתר מצריך מספר שינויים טכניים (אני עוסק בתחום המחשבים), אך מאוחר יותר התחלתי לברך אותו. מערכת "שבע ברכות" נותנת שירות מכל הלב, עם הרבה סבלנות. האתר הוא גם חינמי, כשבאתרים אחרים יש דרישה לתשלום חודשי או שנתי.

על אף שקיים מגוון אנושי באתר, החל מחרדים ועד מסורתיים וחילונים, עדיין רואים שיש בו שמירה על צניעות וקדושה. באתרים אחרים היו לי לפעמים חששות בנושא הזה, ופה זה לא היה. הרב זמיר כהן משפיע בצורה חזקה מאד על הדבר, וכך גם כל מי שמעורב בגמילות החסד של האתר הזה. רואים שעומדים מאחוריו רבנים גדולים.

זיווג ראשון הוא קל יחסית, ואולי גם זיווג שני, אבל זיווג שלישי צריך כבר הרבה תפילות וסיעתא דשמיא. הראשונים שעזרו לנו בפעם הזו, השלישית במספר, הם צוות "שבע ברכות", שהם שליחי מצווה אמיתיים. אנחנו ממש מצדיעים להם ומברכים אותם.

אני בטוח שעם הזמן אתר "שבע ברכות" יגדל, ולדעתי, אם אנשים ידעו שיש אתר כזה, הם לא ינסו להיכנס לאתרים אחרים. אני מקווה שבעזרת ה' כל העולם יידע ממנו.

בתוך העושר הדיגיטלי של האתר, ה' שם קדושה, ואנחנו מודים לו, ולשליחיו, אנשי אתר "שבע ברכות", על הזכות להתחתן בשלישית דרכם.