שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "רבים מתחתנים דרך שבע ברכות, אבל החתן שלי כנראה לא כאן"

"רבים מתחתנים דרך שבע ברכות, אבל החתן שלי כנראה לא כאן"

היא החליטה לענות, בלי סיבה מיוחדת – ומצאה את הזיווג שלה, באתר "שבע ברכות" כמובן. מכתב תודה נוסף שהגיע למערכת האתר

שלום וברכה. שמי תמר, והייתי מנויה אצלכם באתר מספר שנים. לא באמת האמנתי שזה המקום בו אמצא את זיווגי. לאחר שכנועים רבים מצד שדכנים ומכרים ש"התייאשו" מלהציע הצעות בטענה שאני מחפשת משהו שאינו קיים, החלטתי לנסות. פעמים רבות הקפאתי את הכרטיס כי ראיתי שזה לא הולך לי. חשבתי לעצמי שרבים מתחתנים אולי דרך אתר שבע ברכות, אבל החתן שלי כנראה לא כאן. נפגשתי דרך האתר עם מספר בחורים וגם שוחחתי טלפונית, אך עם אף אחד לא מצאתי מכנה משותף.

ואז, לאחר שכבר הגעתי באמת לייאוש ולא השבתי לפניות שפנו אלי, קבלתי הודעה סתמית של "היי" מבחור בשם שוקי. התלבטתי אם להשיב, כיוון שחשבתי "עוד אחד לאוסף האכזבות". אך משום מה, הקב"ה כיוון אותי והשבתי כי אני רוצה לשמוע פרטים נוספים. שוקי ביקש שנעבור לפרטי, ואם לא יתאים - נחתוך.

אך לא רק שלא חתכנו, אלא מכאן ועד לקביעת החתונה הדרך הייתה מהירה ובלתי נתפסת! מיד התחברנו אחד לשנייה. על אף השוני הבולט בינינו מבחינת הסגנון – מצאנו דברים רבים משותפים וחיבור גדול מאד. מפגישה לפגישה הבנו כי אנחנו זיווג משמים, וכי אנחנו רוצים להתחתן. שנינו לא האמנו שנתחתן בזכות האתר. בעלי היה ממש חדש באתר, ואני הייתי בין הראשונות איתן הוא דיבר...

התחתנו בשעה טובה בכ"ה באייר תשע"ח בחתונה שמחה (נישואין שניים של שנינו) מאין כמותה. בעלי בחור יקר כל כך, ומיום ליום אני לומדת להכיר בגודל הנס שנעשה עמי, ועד כמה זכיתי בבעל טוב, רגיש וירא שמים. ולכם, צוות יקר, אני רוצה לומר תודה. כמה מילים שאומר לא יוכלו לתאר את ההרגשה של הכרת הטובה שיש לי לשליחים נאמנים כמוכם. תודה רבה ויישר כוח על כל הזכויות שיש לכם בהקמת בתים נאמנים וכשרים בישראל!

תמר.