שבע ברכות / סיפורי הצלחה / גם יואב ומרים הכירו בשבע ברכות, ויש להם טיפים עבורכם

גם יואב ומרים הכירו בשבע ברכות, ויש להם טיפים עבורכם

יואב ומרים מצאו אחד את השני באתר 'שבע ברכות' לאחר למעלה מ-10 שנות שידוכים. בשיחה מלאת הכרת הם מגוללים את השונה והדומה ביניהם, ומעניקים טיפים לאלו שעדיין בדרך

יואב ומרים, זוג צעיר שחוגג שנה לנישואיו, מלאים ברגשות הכרת הטוב על אתר 'שבע ברכות', דרכו זכו להכיר ולהינשא. כיום, כשהם חובקים את ביתם התינוקת יעל, מגוללים השניים את שעברו ומעניקים טיפים לאלו שעדיין בדרך.

הם מגיעים ממקומות שונים. יואב הוא ישראלי, בוגר ישיבת "נתיבות עולם", ומרים – בלגית, חרדית מבית. "הרקע שלנו מאוד שונה, אנחנו באים משני עולמות אבל שנינו באותו ראש, והחברים הכי טובים", הם אומרים בחיוך.

יואב היה באתרים נוספים, "אך אף אתר לא היה איכותי כל כך כמו '7 ברכות'", הוא אומר בהערכה. גם מרים מלאת שבחים על האתר האיכותי, דרכו זכו להכיר. "האתר פשוט נפלא", היא אומרת. "הממשק נוח לשימוש. העיצוב מרהיב. אהבתי מאוד את העובדה שאפשר להסתיר את התמונות ולפתוח אם רוצים. כך יותר קל להגיע אל המיועד". עוד מוסיפה מרים כי העובדה שניתן לראות מעט אינפורמציה על כל מועמד מאוד עזרה לה להתמקד במועמדים שמתאימים לה, ולהגיע לבעלה.

מרים היתה רשומה באתר חודש אחד בלבד, כאשר נתקלה בכרטיסו של יואב. "כאשר ראיתי את הכרטיס של יואב, מאוד התרשמתי. מה שהוסיף להתרשמות שלי היה זה שיואב מטפל ברפואה משלימה, וגם אני מטפלת רגשית", מספרת מרים.

"שנינו אוהבים את תחום הרפואה המשלימה ומאוד שמחים בעבודה שלנו", הם אומרים. יואב מומחה בטיפול בכאבים אורטופדיים. דיקור סיני ויפני. כאבים ומסאג'. הוא מטפל ומסייע גם במצבים מאוד קשים של חוסר איזון ועוד. "יואב הוא ממש אלוף בתחומו", אומרת מרים בהערכה.

מרים מתמחה בטיפול רגשי על יד מגוון שיטות. "יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה, ומגוון שיטות אלטרנטיביות: C.B.T, קינזיולוגיה מוח אחד, שמנים אתריים, פרחי באך, פד"ן ועוד".

במהלך עבודתה כמטפלת רגשית, מטפלת מרים בחרדות וטראומות, ומומחית במיוחד לבנות בשלבי חיפוש הזיווג. "שחרור רגשי זה עבודת המידות", אומרת מרים. "הרבה פעמים יש רגש מהעבר שמפריע לבחורה להתקדם לקראת סגירת שידוך. בתהליך הטיפול אנחנו עובדים על החלקים הלא מודעים במוח, משחררים את הרגשות מהעבר שמפריעות כדי להגיע למטרות, אם זה הערכה עצמית, ביטחון עצמי, שידוכים, לימודים, פרנסה, עבודה". בנות רבות התחתנו לאחר הטיפולים.

 

יש לכם טיפ למחפשי זיווג?

יואב: "לוותר על מה שפחות משמעותי. להתמקד במה שחשוב. תן צ'אנס גם לדברים שונים ממה שחשבת וממה שאתה רגיל", ועוד מוסיף יואב: "להתפלל עם הרבה דמעות".

מרים: "הטיפ שלי הוא להתפלל ולהתפלל. המון תפילות. קודם תפילה ואחר כך השתדלות. חלק מההשתדלות זה גם לשחרר רגשות כואבים. שמעתי מרב גדול שאמר שלפעמים זמן השידוך הגיע, אבל האדם תקוע. לכן, חלק מההשתדלות זה לשחרר את הרגשות שתוקעים את האדם מלהתקדם".

"התחתנו בגיל מבוגר", הם מסכמים את השיחה, "באמצע שנות ה-30, אחרי המון שנים של שידוכים. ומהמקום הזה אנחנו אומרים: אל תתייאשו, תנו צ'אנס, ותתפללו עם הרבה דמעות".